Gå til innhold

Mr. Burns !!

Anbefalte innlegg

Jeg har en rå plan for min personlige maskott Mr.Burns. Se Her for å se han. Jeg har tenkt til å lage et lite vindu på toppen av kassa, hvor man kan se neddi en liten "kasse" hvor Mr.Burns ligger og ser ut av vinduet. Også tenkte jeg at jeg kunne lage denne "kista" av speil og legge inn min HDD activity LED der, slik at vindet, og dermed Mr.BUrns lyser opp ved harddisk aktivitet! Tror det hadde blitt extremt fett! Kanskje ikke like lett å gjennomføre, men men. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-05 00:15, skrev Krishell:

Jeg hatta kasta 2 røde leds i øye på MrBurns =) som jobber på hd aktivitet

Dæven! det hadde vært kult !! Hehhe, det hadde vært litt kult ja. Men ossen får jeg kobla TO LED's som jobber på HDD aktivitet da?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-05 15:07, skrev TCK:

Det hadde vert drit fett! Steike og! Hadde vert heeeelt rått. Sleng ut bilder når du er ferdig. Når det gjelder 2 LEDS så kan du jo bare serie koble 2 stk... Men det spørs hvor sterkt det blir...

Skal nok legge ut bildet av han så fort jeg får det til å funke ! Jeg holder akkurat på å bygge en PC i en Scanner(STOOOOR!) som blir FET! Lakka osv.. den er FET! Har også fått tilbud om å legge guiden ut på casemod.no når sida er ferdig. Det eneste problemet er at HDD LED'en min er litt herpa. Jeg bytta ut

mine originale fra Chieftec med Ultra Brights Blå.

Disse funka aldri ordentlig. Power LED'n lyser, men alt for svakt. HDD LED'n lyste på full guffe HELE tida. Men plutselig en dag ville den ikke lyse lenger.. :sad: Vet ikke hva som er galt. Har også prøvd å snu den på HK'et. Jaja, får det nok til en eller annen gang. Ellers lar jeg lyse øyene konstant eller noe.(Bryter?) Noen her som kunne si meg nøyaktig ossen jeg må koble osv. når jeg skal ha to LED's med bryter?

Lenke til kommentar

Fikk forresten tatt et bilde av "beta" versjonen av prosjektet. Klikk HER for å se på bildet.

OBS! ANTI modem/isdn brukere bilde !! :grin:

Edit: Feil i link

.: AMD xp 1900+ m. Alpha PAL 8045

.: MSI K7T Pro2 RU

.: 2*80GB WD Special Editon HDD

.: Gainward G4 TI 4600

.: Chieftec DX01 Blå

.: fUnc musematte :grin:

.: C@s3m0d ! :razz:

[ Denne Melding var redigert av: Dr.X på 2002-11-05 15:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-05 15:56, skrev Robkvi:

nice1 :smile: Kan du åpne lokket å få full tilgang på hw ?

Joda, du kan det ved hjelp av to umbraco skruer. Pc'n er ganske gammel men den skal ikke brukes, bare sees på! Planen var å få inn to katoder så fort som mulig. Blå/grønn var planen. Da kommer nok "Danger, High Voltage" litt mer fram også. Ble veldig pent og er svært fornøyd med det. Skal kanskje få inn en vifte i fronten også. (Lakka!) Vil dere se bilde av vifta?

Quote:

Linken funka ikkje :wink:

IKKE lurt å trykke F5 alt for mange ganger selv om forumet er tregt!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-05 16:22, skrev Jannis-15:

la meg gjette: P90 med 48MB SIMM RAM?

bra modda! :smile:

Det er en 78Mhz med LITE RAM. Er ikke helt sikker på hvor mye den har egentlig :grin: ! Har ikke fikla så mye med maskina for tida, det har de andre tatt seg av. Vi brukte vanlig spraylakk med grunning.

Quote:

pen lakking mr.x, men jeg håper for guds skyld at du har brukt akrylmaling

Dr.x, takk :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...