danno_O Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei jeg skal bestille bredbånd fra Ventelo Bluecom og lurer på hva av utstyr jeg trenger. Her er et screenshot av det jeg kan velge mellom. Er det noe av dette jeg ikke trenger? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Flytter denne over til nettverkskategorien. OT-delen av forumet er definitivt feil plass for ein slik post. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Beklager, jeg var ikke helt sikker på hvor jeg kunne finne den avdelinga. Takk Jankee Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Du trenger ikke noe av det utstyret du henviser til hvis du ikke har tenkt å koble opp et trådløst nettverk. Jeg regner med at du i bestillingen krysset av for modem (om du ikke har det fra før). Endret 11. oktober 2006 av norbat Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Har ikke bestilt noe enda, men jeg trenger altså bare modem? Har ikke noe utstyr hjemme. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du ikke har noe utstyr hjemme, trenger du også en pc , men ja, du trenger kun et modem. Hvis du har tenkt å koble pc'n til modemet med kabel, kan det hende at du trenger å kjøpe deg x-antall meter med nettverkskabel. Nå bruker det å ligge med en kort nettverkskabel med modemet, men denne blir kanskje for kort om det er noen meter mellom modemet og pc'n. Et annet alternativ er at du kjøper deg trådløst utstyr i tillegg hvis du ikke vil bruke nettverkskabel. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei jeg skal bestille bredbånd fra Ventelo Bluecom og lurer påhva av utstyr jeg trenger. Jeg håper du har vurdert andre leverandører før valget falt på Ventelo Bluecom. Har hatt Bluecom i 2 og et halvt år nå og det har bare gått brattere og brattere nedover etter at det ble Catch og så Ventelo. I starten fungerte alt perfekt og support svarte både raskt og hyggelig ved henvendelser. Det siste året har derimot vært en katastrofe. Utallige linjebrudd, rot med IP-telefon, forferdelige svartider fra support etc... ikke ulikt velkjente NGT. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har ikke bestilt noe enda, men jeg trenger altså bare modem?Har ikke noe utstyr hjemme. 7046314[/snapback] Hvis du bare skal ha en PC på nett trenger du dette: Modem TP-Kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå