Gå til innhold

Problemer med IFO FIL

Anbefalte innlegg

Jeg har brent en dvd fra videospiller(På en HDD opptaker). Dette kunne jeg gjerne ha tenkt å sette på en dvd med andre filmer. For så å brenne ut på pcen.

Filen er en IFO fil og den går ikke overens med programmet(pinnacle?).. Hva gjør Jeg??

Endret av bjornegil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De burde absolutt ikke være skjulte, det pleier de jo aldri å være. Ikke så jeg har sett iallefall. Uansett.. Som nevnt tidligere så finnes det masse programvarer som fikser biffen. Det vil være fryktelig bakvendt for deg om du må konvertere vob filene til AVI eller ett annet dataformat for så å gjøre dem om til vob, og jeg personlig liker ikke vidoer som blir for mye re convertert. Du taper kvalitet.

Når det er sagt, ville jeg som også nevnt før sjekke om de kan ligge skjult på DVD platen. Svært pussig ettersom jeg forstod at du hadde tatt opp filmen på din egen DVD spiller. Du vet vell gjerne hvordan du viser skjulte filer, men jeg er snill å tar en briefing likevell :p

Når du er inne i en mappe trykker du på "Verktøy" (på FIL-menyen) og velger "Mappealternativer". Så velger du "Vis" tabben. Bla ned til du finner "Skjulte filer og mapper". Velg så å vise dem. Kan legge til en skjermdump om du trenger. (Har nettopp sletta programmet som tar skjermdumper).

Hva er størrelsen på IFO filen? Hvis den er sånn 1,2 gb kan du jo begynne å lure, men om den er ett par kb, kanskje megabytes så er du vell good-going.

Om filen er veldig stor så kan du jo prøve å spille den av i VideoLAN som er en gratis mediaavspiller. (Dra og slipp filen inn).

Ellers vil jeg bare leke litt moderator med klipp ut og lim knappene:

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Emnetittelen din er dårlig, og beskriver ikke problemet godt nok. Forståelig at du trenger hjelp, men det er få som leser poster hvor overskriften bare er "Hjelp" o.l.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...