Gå til innhold

Ulempe å velge Media Center edition fremfor vanlig

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg ny PC gjennom jobben der det er med Media Center edition. Jeg har i alle år brukt vanlig XP home eller pro, så jeg lurer på om det er noen ulemper med å bruke media center edition fremfor vanlig xp eller om det er "ett fett"? Bruker PC'en til musikkredigering, videoredigering, en god del spilling og ellers vanlig kontorbruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå kjørt MediaCenter i snart et år, kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd. Er samme gamle dritten(windows XP :p) med mulighet for å se TV osv. Har ennå ikke funnet noen ulemper.

7045938[/snapback]

Okey, takker for svar. Dersom det er samme greia, bare med noen ekstra funksjoner i forhold til media så er det vel greit :)

Lenke til kommentar

Jeg er selv veldig fornøyd med MCE, men jeg har hatt noen problemer når det gjelder drivere.. jeg vet ikke om du skal bruke no spesielt med tv kort eller noe. Men jeg kjøpte et tv kort fra MSI. Dette hadde ikke noen som helst støtte for MCE, men ellers har det bare verdt drømmen. Tenkte bare du skulle vite at det finnes flere produsenter som bare lager drivere for vanlig windows xp.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...