Gå til innhold

Slutter å selge iPod

Anbefalte innlegg

og det er så forbanna irriterendes. iPoo selges ikke fordi det er så utrolig bra, men fordi det er en hype. som forhåpentligvis kommer til å dø ut snart. Er bare helt latterlig at kundene ikke blir tatt på alvor, når det kommer til reklamasjon. Ville da tro at apple skulle hatt råd til noe sånt, men neida.

Først kjøper man et overpristen produkt (ja ok, er ikke så overpriset nå lenger) og hvis det går i stykker er man selv ansvarlig for frakt og batterikostnader hvis det hadde vært det man skulle bytta.. Syns å ha lest noe ang dette. stemmer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det sånn så har vel ingen her noe til overs for iPod.

Jeg kunne gjerne stoppet å ta det inn i butikken, men er like greit å ha noen, for da får de sett både Apple og Creative sine og jeg kan ta si med hånda på hjertet at kunden vil få bedre lyd og bedre support på et Creative-produkt.

Såklart selges det noe av iPod også, men kun til de som SKAL ha det...

7049984[/snapback]

Hva vi her inne på forumet synes om Ipod har lite om ingenting å si, og det hjelper ikke om creative har et bedre produkt! Er ganske sikker på at det er bedre kvalitet på en bukse fra Blaakleder enn en fra Diesel, men de fleste unge kjøper likevell Diesel!

7050031[/snapback]

Blaakläder er gjerne rettet mot et annet segment, nemlig yrkesfaglig folk, men jeg skjønner tankegangen ;)

Lenke til kommentar

Det siste jeg fikk høre fra Apples kundesupport var at fremgangsmåten for hvordan de skulle behandle kunder med ødelagte iPoder var en "bedriftshemmelighet" :-)

Selskapet spekulerer i at folk skal gi opp klaginga slik at selsapet sparer reparasjonsutgifter. Heldigvis koster det bare 5 kr i frimerke å vinne, dersom du klager dem inn til Forbrukerrådet. Det tok meg 3 mnd og flere hundre kroner i telefonutgifter å få erstattet min ødelagte iPod.

Her har jeg lagt ut mal til klagebrev:

http://www.groven.no/harald/Reklamasjon_iPod

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...