Syfer Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 nortwhood 2,4b boxed vifte asus P4B533 512 mb pc 2700 apacer ddr kjører foreløpig stabilt på 2,83ghz med vcore på 1,675 noen tips for å få den høyere ? har hørt noe om å stille en jumper slik at minnet øker med o,2v noen med erfaring på dette kortet ? Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 ingen forslag at all ?? weird Lenke til kommentar
Eurit Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Kva for ein temperatur har du? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Kjøp deg ny kjøleribbe, den originale er for svak til den hastigheten du kjører på. Det finner du enkelt ut med å kjøre noen programmer som stresser prosessoren din over lengre tid. Eller du kan f.eks. prøve å encode en spillefilm, tipper den går i stå med den kjølingen. Sjekk testen vi har av Asus P5B533V kortet, der er det bilde av jumperen som må flyttes for å øke spenningen på prosessoren ekstra i tillegg til det du setter i bios. Minnespenningen stiller du i bios på dette hovedkortet. (det er bilde av dette også på testen vi hadde) Edit: litt tillegg _________________ Byggeren slapps.com [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-11-07 15:16 ] Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 p4b533v og p4b533 kortene er ikke identiske.. har allerede sjekket :razz: fant etterhvert jumperen jeg måtte stille på for å kunne øke cpu volt core enda mer. men skal det være en ekstra instilling som kan øke minnet med o,2 v ekstra ? Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 hmm slik jeg ser det på bildene så har jeg ikke mulighet til å stille memory frequency isteden har jeg cpu memory frequency ratio som jeg har satt på 4:3 ( asus p4b533-nortwhood 2,4b og apacer 512 mb pc 2700 ddr ) agppci frequency : dette gjelder låsing av cpu hvis jeg ikke har forstått heeelt feil.. hva bør den stå på ? hvis jeg eks skal kjøre cpu på 3,1 ghz Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 og hvorfor går egentlig skjermen av når jeg starter med for høy fsb innstilling ? irriterer meg grønn... noen tips for å slippe slikt Lenke til kommentar
Kane Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 agp/pci frequency går på å låse agp/pci volten. når du fsb overklokker vanlig vil du også overklokke agp/pci, noe som kan gjøre at du ikke kan klokke cpu høyere på grunn av et skjermkort. Denne featuren gjør at du kan låse agp/pci frekvensene (66 og 33mhz) slik at dette ikke begrenser overklokkinga av cpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå