Gorthaur Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jupp, nå ligger det ute. Fra Majornelson.com: Xbox Live members can now download the classic ‘Dig Dug’ from the Xbox Live Arcade. This title is 400 points and available in all Xbox Live regions. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hadde de dødd av å gi ut disse eld-gamle spillene gratis? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hadde de dødd av å gi ut disse eld-gamle spillene gratis? 7047696[/snapback] Mest sannsynlig ikke, men det er alltids en fin ekstra inntekt å ha Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hadde de dødd av å gi ut disse eld-gamle spillene gratis? 7047696[/snapback] Mest sannsynlig ikke, men det er alltids en fin ekstra inntekt å ha 7047782[/snapback] Vet nå ikke jeg. Utviklerne som oppgraderer spillene til HD og online-muligheter skal jo ha sitt, så skal jo rettighetshaverne til orginalversjonen ha sin del av kaka og til slutt tar MS noen kroner for å selge de via marketplace. Ikke urimelig at det koster noen kroner da synes jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er no uansett ein flott løsning MS byr oss syns eg. Er nok ufattelig mange som setter pris på denne muligheten, blir jo ikkje akkurat ruinert av dette heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå