ilpostino Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis jeg mottar for eksempel 5 word-dokumenter i en mail - hvordan får jeg skrevet ut alle disse samtidig uten å måtte skrive ut alle en for en? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hvis jeg mottar for eksempel 5 word-dokumenter i en mail - hvordan får jeg skrevet ut alle disse samtidig uten å måtte skrive ut alle en for en? 7045730[/snapback] Du bare merker det du ønsker i vedleggs felten og skrive ut eller lagre. Merker du alt blir alt skrevet ut. EDIT: Det er riktig som kjeklulf bemerker #post nr 3. Svaret mitt er ikke korrekt. Endret 17. oktober 2006 av wiberos Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du bare merker det du ønsker i vedleggs felten og skrive ut eller lagre.Merker du alt blir alt skrevet ut. 7046112[/snapback] Det var hverken spesielt forståelig eller korrekt. I Outlook 2007 (og så vidt jeg husker også 2003) kan du skrive ut alle vedlegg fra File -> Print -> Print attached files. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå