Gå til innhold

Hvordan skrive ut flere vedlegg i Outlook samtidig


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg mottar for eksempel 5 word-dokumenter i en mail - hvordan får jeg skrevet ut alle disse samtidig uten å måtte skrive ut alle en for en?

7045730[/snapback]

 

Du bare merker det du ønsker i vedleggs felten og skrive ut eller lagre.

Merker du alt blir alt skrevet ut.

 

 

 

EDIT: Det er riktig som kjeklulf bemerker #post nr 3. Svaret mitt er ikke korrekt.

Endret av wiberos
Lenke til kommentar
Du bare merker det du ønsker i vedleggs felten og skrive ut eller lagre.

Merker du alt blir alt skrevet ut.

7046112[/snapback]

 

Det var hverken spesielt forståelig eller korrekt. I Outlook 2007 (og så vidt jeg husker også 2003) kan du skrive ut alle vedlegg fra File -> Print -> Print attached files.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...