Andeby Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Ser ut som den er liksom skrudd fast i orginale fangeren, da ser det litt ut som den sitter litt løst. Men det kan vere vinkelen jeg ser den fra også. Men blir bra viss du får ordna gitter i annen farge osv. Endret 31. oktober 2006 av Andeby Lenke til kommentar
brrah Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det der var en FET bil! Heldiggris Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja da kræsja jeg idag da.. Pokker heller. Dama foran meg bråbremsa plutselig, og jeg satt og tenkte på oppgaven som jeg skal levere på skolen om 2 dager var såklart helt i en annen verden, hele fangeren satt igjen på den andre bilen da jeg rygga bakover, og blinklysa blei borte også gitt Andre bilen fikk ikke en skramme, var hegnerfeste som tok imot alt. Så nå blir det ny fanger :D skal kjøpe med ny bakfanger i samme slengen også. vurderer og kjøpe cleane 90 fangere, kanskje sette på en GTI leppe foran, og fjerne skjørtene på den, lurer på hvordan det hadde blitt.. men men, nå har jeg jo muligheten til og forandre bilen litt. Dere er hjertelig velkommene med innspill Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 crystal clear lykter, cleane 90 fangere, 80\80 senk med stive gode fjører, Borbet T 16x9" felger, gummi med masse strekk >_< da er du i mål ^^ Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 nah... er såå mange med den looken, vil ha noe orginalt med særpreg, noe som ikke alle har... Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i ledningsnett till høyre blinklys foran på en Golf2 ? Eller hvis noen har, så send meg en PM :=) Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 nah... er såå mange med den looken, vil ha noe orginalt med særpreg, noe som ikke alle har... 7198025[/snapback] Vel, lykke til med å syle en golf2 og tro du er alene om det hehe. er en så "oppbrukt" bil som ikke passer så mange forskjellige stiler så.. lykke til Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Snasen farge men alu-gitteret bør være svart syns jeg. Felgene passet dårlig. Senket altfor mye men er en smakssak selvfølgelig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 oi.ingen som har vært her siden ifjord jo..men det var en naijs bil...veldi kult interiør også Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Den oransje fargen inni bilen,der med lufte "hullene" og der på håndtaket i døren,er det sprayet,malt eller...? Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ble ikke denne Golfen stjålen? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du som bygget om til GTI, var det mye jobb? evt. veldig vansklig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvorfor er ikke denne tråden stengt når trådstarter har laget ny tråd til ny bil,og denne bilen i denne tråden ble stjålet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå