Gå til innhold

Nye HTC P 3600

Anbefalte innlegg

Mulig denne havner i feil kategori siden dette er en smart- mobil. Flytt emnet om det er galt.

Synes det er spennede med de nye HTC mobilene. Flere av dem tilfører nyeheter som tidligere ikke har vært for salg.

Så til godtelefonen P 3600:

Dette må jo være den ultimate mobilen! :w00t:

Noen som har fått tak i den allerede? Erfaringer? Flere forhandlere jeg har vært i kontakt med sier de skal få den inn i løpet av få dager, men hver gang blir det utsettelser. :mad: Typisk mobilbransjen, vi holdes for narr! :thumbdown:

P 3600 har jo alle tilkoblinger du kan ønske deg. EDGE, Wi- Fi, 3G og den nye HSDPA standarden. I tillegg mp3 spiller og radio.

Har hørt rykter om at den også har en innebygd GPS mottaker som ligger død intill programvare er klar. Programvare skal hvistnok være klar i Q1 2007.

Noen som kan bekrefte dette?

Eneste dårlige er vel kameraet. Kun 2 mp og antagelig ikke af. Om noen har fått tak i den, legg ut bilder.

På tidligere modeller fra Q-tek og i- mate ble alltid "pinnen" borte etter hvert siden holderen ble slitt. Noen som vet om dette er tilfelle på de nye mobilene også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet.

Noen som har fått tak i den allerede? Erfaringer? Flere forhandlere jeg har vært i kontakt med sier de skal få den inn i løpet av få dager, men hver gang blir det utsettelser.

7045566[/snapback]

Jeg jobber selv i mobilbransjen, og kan si den garantert ikke kommer i løpet av noen dager. Dangaard, den norske importøren av HTC, har gitt den status 'Ubekreftet'. Det betyr som regel at den er mellom fire og seks uker unna.

Den har ikke AF, og at den har en ubrukt GPS innebygget tviler jeg sterkt på. Mer info finner du hos NewMobile.nl.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I forrige uke skulle de vel starte produksjonen. Det vil ta iallfall 14-15 dager før Dangaard har den, og det tar vel enda litt tid før forhandlerne får den.

P 3600 har jo alle tilkoblinger du kan ønske deg. EDGE, Wi- Fi, 3G og den nye HSDPA standarden. I tillegg mp3 spiller og radio.

Savner tastatur, så "ultimat" er den ikke for min del. ;)

Jeg liker fremdeles TyTN med en Holux GR236 GPS i lommen. Så slipper jeg radio også. :)

Men det er bra vi er forskjellige! ;)

Lenke til kommentar

Moskus: Hva kan du si om TyTN. Er du fornøyd? Hvordan er kvalitetsfølesen?

Er delvis enig med deg om dette med mangel på taster, men etter litt tid så skriver i hvert fall jeg nesten like fort med pinnen som med taster.

Har Amobil hatt test på TyTN?

Og så noe jeg har lurt på tidliger:

På tidligere modeller fra Q-tek og i- mate ble alltid "pinnen" borte etter hvert siden holderen ble slitt. Noen som vet om dette er tilfelle på de nye mobilene også.

Kanskje ikke helt i topic men helt klart innenfor HTC.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Flere har fått den allerede. Dangaard er vel sent ute med telefonen. Har hatt min i nesten en uke nå :p
Din telefon har mest sannsynlig kommet til deg gjennom Dangaard, de er nemlig den norske importøren av HTC. ;)

Ser ting har gått litt fortere enn de ventet, de har nemlig hatt den på lager noen dager. Står de har fem igjen. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Flere har fått den allerede. Dangaard er vel sent ute med telefonen. Har hatt min i nesten en uke nå :p
Din telefon har mest sannsynlig kommet til deg gjennom Dangaard, de er nemlig den norske importøren av HTC. ;)

Ser ting har gått litt fortere enn de ventet, de har nemlig hatt den på lager noen dager. Står de har fem igjen. :)

7356789[/snapback]

kremt, brightpoint tar vel vitterlig også inn disse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...