Tigergutt Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Noen so kan si meg noe om dette... Finner ikke helt ut av det. Hva taper jeg evt. med å kjøre DDR på 775, kontra å kjøre DDR2. Kan tenke meg å oppgradere til Intel Core 2 Duo. Men det er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg 2048MB DDR minnebrikker, kan jeg fortsatt bruke disse til 755, Ser at noen HK til 755 støtter DDR. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du kan oppgradere til core 2 duo og likevel beholde din ddr ram. Det er et kort ifra Asrock som kan benytte både ddr(1) og ddr2 og samtidig støtter core 2 duo. Husker ikke ifarten hva det het, men det er sikkert bare å se litt i prisguiden. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ASRock @ mpx Dette støtte iallefall begge deler. Hvorvidt det er bra eller ei, får noen andre svare på. Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Via chipset Leste et eller annet sted at det makser ut på 304 FSB, så overklokking tror jeg ikke det blir så mye av med dette da. Kan jo tenkes at en senere bios vil gi muligheter for høyere klokk. Det er jo AGP/PCI/-E lås, og det er jo bra til å være Via! Det har jo som sagt AGP slot også, så dersom du oppgraderer fra F.eks S754 eller 478, så får du med deg både skjermkort og Ram. Overgang til C2D blir da noe mykere sånn rent økonomisk. Kortet koster jo ikke akkurat en formue heller! Skal du ha alt nytt, så fins det bedre alt. enn dette kortet. Det er mitt råd i alle fall. Endret 11. oktober 2006 av masterboy Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har akkurat fått dette: ASRock 7775DUAL-VSTA Socket 775 P4 i posten i dag, for å kunne benytte min DDR-RAM og mitt AGP skjermkort enda en stund....gleder meg til å få det montert. Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Ok! Takker! Har et "939 system", Så jeg tenkte jeg skulle bruke til HTPC. Og sette sammen et nytt 775. Har 2sett med DDR en på 1024MB og et 2048MB. Men jeg bruker PCI-E Skjermkort da, den har jeg også to av... Så så... Jeg trenger bare et nytt HK og Prosessor, så da lurte jeg jo litt på 775 Jeg får se litt til på nettet, kansje det kommer flere HK 775 ettervært som skal støtte DDR. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dette skal vel oxo støtte DDR: https://prisguiden.no/product.php?p...e333fd559c869e6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå