Equiox Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) God dag! Jeg har fått et lite problem med Exchange Server på jobben ... En dag så mistet vi tilgangen til mailen, og jeg lurer på om det kan ha noe med at jeg ikke kommer inn på MBX-katalogen. Har lagt ved et bilde som kan forklare den evt feilen Takk på forhånd! Bilde 1 Endret 11. oktober 2006 av Equiox Lenke til kommentar
roac Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har fått et lite problem med Exchange Server på jobben ... En dag så mistet vi tilgangen til mailen, og jeg lurer på om det kan ha noe med at jeg ikke kommer inn på MBX-katalogen. Har lagt ved et bilde som kan forklare den evt feilen 7045460[/snapback] Har du sjekket eventviewer for feil? Dersom det f eks er feil på filsystem og/eller disk pleier dette å logges. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jeg har fått et lite problem med Exchange Server på jobben ... En dag så mistet vi tilgangen til mailen, og jeg lurer på om det kan ha noe med at jeg ikke kommer inn på MBX-katalogen. Har lagt ved et bilde som kan forklare den evt feilen 7045460[/snapback] Har du sjekket eventviewer for feil? Dersom det f eks er feil på filsystem og/eller disk pleier dette å logges. 7053135[/snapback] God morgen! Jeg finner ikke noe i EV som tilsier at noe slikt har skjedd. Endret 23. oktober 2006 av Equiox Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Systemet er ikke nylig gjennoprettet fra backup? Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Nei, det skal det ikke være, hvis ikke en av kontordamene har rotet VELDIG med backupen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå