RNH Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg mistenker folkene i Monolith for å ha skulket geografitimene på grunnskolen... I en notis i spillet står det at Oslo ligger i Sverige!! Håper virkeli at denne feilen er rettet på i en patch! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hehe, ja jeg så også dette! Dette trekker selvfølgelig ned en god del men spillet er nå fortsatt ganske bra :smile: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Så det jeg også....men det er ikke bare kødd da? Det er sinnsykt mye skjult humor i spillet, kanskje dette er noe av det. Bare for å se om folk legger merke til det liksom :smile: Er forresten en skrivefeil i et loade-vindu og. Skal stå Display (noe om at du kan vise (altså displaye) menyen ved å trykke høyre museknapp i tillegg til å bruke Esc), men det står Dispel (tror jeg, husker ikke i farten). Har jo ikke så mye å si, men viser nok litt av presset de har vært under til å få ut spillet. Er alltid slik. Selskapet må jo ha noe igjen for alt arbeidet... EDIT: skriveleif... [ Denne Melding var redigert av: smetho på 2002-11-04 22:36 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg så også den lappen, og mistenker at det er en spøk :smile: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Tipper de vet om at vi har svenskevitser og svenskene vitser om oss. Sikkert gjort med vilje Lenke til kommentar
toblix Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Det skal stå dispel, ikke display. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå