Gå til innhold

Suse 10, hvor foinner jeg det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er den store forskjellen mellom dem?

7045292[/snapback]

SUSE retail har 90 eller 60 dager installasjonssupport, og det følger med lukked programvare(Flash, java, acrobat reader, firmware for ipw2x00 kort osv.), dette kan enkelt skaffes på den frie versjonen, ved at man laster ned non-oss isofilen.

Lenke til kommentar

Etter som jeg har sett på endel skjermbilder har SUSE Linux Enterprise Desktop en litt annen startmeny som er designet av Novell(Denne ligner på måten Windows XP sin startmeny fungerer).

Har hørt at OpenSUSE 10.2 skal komme med den startmenyen. Jeg syntes den var digg. I tillegg så er vel SLED tilpasset mot SLES, mens OpenSUSE er mer mot forbrukermarkeded for vanlige brukere.

Det følger også med Flash, Java, Adobe Reader med OpenSUSE(I alle fall med min 10.1 nedlastet DVDplate).

Lenke til kommentar
Det følger også med Flash, Java, Adobe Reader med OpenSUSE(I alle fall med min 10.1 nedlastet DVDplate).

7047946[/snapback]

Det er fordi DVD-platen også har non-oss pakkene på seg, om du kikker på cd-nedlastingen, så vil du se at det er en egen cd med non-oss, det må også installeres i tillegg om man installerer over internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...