Patience Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 På leting etter nyeste versjon av Suse. Men hvor finner jeg det? Er det blitt betalvare? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 SUSE Linux Enterprise Desktop 10 (Koster) openSUSE (Gratis) Birger Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Flott! Takk.. Hva er den store forskjellen mellom dem? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva er den store forskjellen mellom dem? 7045292[/snapback] SUSE retail har 90 eller 60 dager installasjonssupport, og det følger med lukked programvare(Flash, java, acrobat reader, firmware for ipw2x00 kort osv.), dette kan enkelt skaffes på den frie versjonen, ved at man laster ned non-oss isofilen. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Etter som jeg har sett på endel skjermbilder har SUSE Linux Enterprise Desktop en litt annen startmeny som er designet av Novell(Denne ligner på måten Windows XP sin startmeny fungerer). Har hørt at OpenSUSE 10.2 skal komme med den startmenyen. Jeg syntes den var digg. I tillegg så er vel SLED tilpasset mot SLES, mens OpenSUSE er mer mot forbrukermarkeded for vanlige brukere. Det følger også med Flash, Java, Adobe Reader med OpenSUSE(I alle fall med min 10.1 nedlastet DVDplate). Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det følger også med Flash, Java, Adobe Reader med OpenSUSE(I alle fall med min 10.1 nedlastet DVDplate). 7047946[/snapback] Det er fordi DVD-platen også har non-oss pakkene på seg, om du kikker på cd-nedlastingen, så vil du se at det er en egen cd med non-oss, det må også installeres i tillegg om man installerer over internett. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja da kjører vi SUSE. Mitt siste håp i Linuxverdenen før jeg må ta meg en pause Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå