Kris Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvis du dytta borti den og Xboxen ikke lagde de uten videre har du ikke rett på noenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tenkte meg det ja. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vurderer den jeg også. Er drittlei av at min ikke leser platene! -.-Elkjøp har Elite(?) + Lego Batman og Pure til 1999,- Den har jeg, Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tror neste jeg må investere i en slik jeg også Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Uff, trodde mitt første møte med Xbox skulle resultere i et litt bedre førsteinntrykk. Den helt nye Arcade'n min bråker ekstremt. Vifta går på full speed konstant. Det er slik at det er veldig ubehagelig. Men nå er jo spørsmålet om det er slik det skal være? Spol til 30 sekunder ut i denne videoen for å få en pekepinn på hvordan støynivået på arcade'n er. Min er i motsetning til eksemplaret i videoen velfungerende uten disse røde signalene. Endret 7. november 2009 av 2die4 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Min bråker også en god del, men det er dog etter et uheldig møte med gulvet fra en halv meters høyde. Har dog bestilt ny xbox (250gm mw2 utgaven) så jeg håper at det blir litt roligere der. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Min bråker også en god del, men det er dog etter et uheldig møte med gulvet fra en halv meters høyde. Har dog bestilt ny xbox (250gm mw2 utgaven) så jeg håper at det blir litt roligere der. La meg gjette. Den stod vedsiden av tv'n oppreist også datt den? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var hos forrige eier, tror det var minstemann i huset som dro i den. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 kjapt spørsmål, har ikke tatt meg tid til å sjekke selv enda... får man en svart batteripakke til 360 elite? Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Så kom dagen jeg fryktet-igår tok boxen kvelden midt i en intens FIFA 10 kamp (der jeg ledet ), men den viser bare 3 streker og ikke en komplett rød ring...Uansett så vil den ikke starte lenger. Spørsmålet er, hva skal jeg gjøre? Levere den til butikken jeg kjøpte den fra eller sende den til microsoft med engang? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 De tre røde lysene er den berømte "RROD" (red ring of death). Blinker alle fire er det ikke noe værre enn å plugge i kabelen som går til TV/skjerm. Men, ja, snakk med Microsoft, så sender de en mann på døra til deg for å hente den. Innen et par uker får du den tilbake. Gjelder kun om Xbox-en er yngre enn 3 år da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Nei, en har fem år garanti her i Norge KongKake. Endret 11. november 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Mulig det, vet bare at Microsoft selv gir tre års garanti på Xbox 360. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Greit, jeg gir meg. Mener bare å ha lest noe om 3 år fra MS, men, ok. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det er nok riktig at du har lest det, for de startet med 5 år for bare noen få måneder siden Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Dette spørsmålet er sikkert stilt før, men fant ikke noen relevante svar, så spør heller en gang til. Jeg har planer om å kjøpe meg en Xbox 360 Elite ila. få uker, er nå så lei alle problemene med PC spill. Bugs, patcher, oppdateringer, feil, bla, bla. Men det jeg lurer på er om man må koble maskinen til internett og ha et live abonnement for å spille? Eller gjelder dette kun "online" spilling ol. slik at man kan spille "offline" så mye man orker når man kjøper et spill? Endret 11. november 2009 av Robert Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du kan spille offline og Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Men det jeg lurer på er om man må koble maskinen til internett og ha et live abonnement for å spille? Eller gjelder dette kun "online" spilling ol. slik at man kan spille "offline" så mye man orker når man kjøper et spill? Man trenger hverken internett eller Live abonnement for å spille offline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå