Skjelvgråt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Japp, det er noen år til en ny kommer! Er nok verdt og kjøpe en Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Japp, det er noen år til en ny kommer! Er nok verdt og kjøpe en Så bra.Kjøper en denne uka Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er ikke dumt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Det er ikke dumt i det hele tatt. Var redd den kanskje var på vei ut av markedet, men de tjener vel for mye på den til å ta den vekk Endret 3. november 2009 av -Smash- Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Sikkert spurt om 100 ganger før, men hvordan kobler jeg Xbox-en til nettet via en PC? Altså at Xbox-en sitt nettverkskart blir seende sån her ut: Xbox 360 ->kabel-> PC ->Wi-Fi-> Router/Internett koble kabel fra pc til xbox... gå til trådløskoblingen din, trykk att du skal dele den... ikke nå mer å gjøre da.. restart xbox.. Det funket! Men er noe problemer med at NAT står på "strict", hvordan fikse? Routeren er en Belkin 54g. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er ikke dumt i det hele tatt. Var redd den kanskje var på vei ut av markedet, men de tjener vel for mye på den til å ta den vekk Selvfølgelig tar de den ikke vekk. Den holder seg sikkert på toppen i 3-4 år til. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er ikke dumt i det hele tatt. Var redd den kanskje var på vei ut av markedet, men de tjener vel for mye på den til å ta den vekk Selvfølgelig tar de den ikke vekk. Den holder seg sikkert på toppen i 3-4 år til. Supert Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Kjempe fornøyd Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Akuratt kjøpt xbox, merker at den bråker litt, er det vanlig? En annen ting er at RoD problemet finnes vel ikke mer? Viftene lager litt lyd. DVD-drevet støyer med mindre du installerer spillene til harddisk. RROD problemet vil alltid finnes. Det er mange forskjellige årsaker til RROD. Sannsynligheten er mindre på de nyeste 360-ene, men problemet er ikke borte. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg sliter med at diskene blir uleselig etter x min med spilling. Det kan gå alt fra 5 min til nærmere 1 time. Jeg mener at dette også skal være et kjent problem.. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Samme problem har jeg, platene er speilblank men leser dem bare noen ganger Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Prøvd å installere de til harddisken? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Prøvd å installere de til harddisken? Ikke komt så langt enda (åpna en arcade ekse som jeg hadde hatt liggende i nesten 6 mnd) Harddisk kommer etter en stund.. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det går vel ann å sende xboxen inn til microsoft når det gjelder disk problemet og RRod problemet? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det går fint, ja Det er bra Det ble elite versonen forresten Kjempe fornøyd Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vurderer den jeg også. Er drittlei av at min ikke leser platene! -.- Elkjøp har Elite(?) + Lego Batman og Pure til 1999,- Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Send den inn på reperasjon da, hvis den ikke leser platene? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Har kjøpt en ny arcade, og i tillegg til viftestøyen så er det også en annen type høy lyd, selv om ingen cd ligger i drevet. Kan det stemme at dette er normalt? Endret 6. november 2009 av 2die4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kom såvidt borti xboxen så den bevegde seg 5 cm bakover i sted, men det var nok til at FIFA-cden ble full av riper. Har jeg rett på å få byttet spillet? Prøvde på en spansk en med å si at xboxen stod i ro til Elkjøp, men de sa at jeg måtte levere inn hele xboxen for å konstantere at det var den som gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå