Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  marama skrev:
  KongKake skrev:
Sikkert spurt om 100 ganger før, men hvordan kobler jeg Xbox-en til nettet via en PC? Altså at Xbox-en sitt nettverkskart blir seende sån her ut:

Xbox 360 ->kabel-> PC ->Wi-Fi-> Router/Internett

koble kabel fra pc til xbox... gå til trådløskoblingen din, trykk att du skal dele den... ikke nå mer å gjøre da.. restart xbox..

Det funket! :D Men er noe problemer med at NAT står på "strict", hvordan fikse? Routeren er en Belkin 54g.

Lenke til kommentar
  -Smash- skrev:
Akuratt kjøpt xbox, merker at den bråker litt, er det vanlig? En annen ting er at RoD problemet finnes vel ikke mer?

Viftene lager litt lyd. DVD-drevet støyer med mindre du installerer spillene til harddisk.

RROD problemet vil alltid finnes. Det er mange forskjellige årsaker til RROD. Sannsynligheten er mindre på de nyeste 360-ene, men problemet er ikke borte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Kom såvidt borti xboxen så den bevegde seg 5 cm bakover i sted, men det var nok til at FIFA-cden ble full av riper. Har jeg rett på å få byttet spillet?

Prøvde på en spansk en med å si at xboxen stod i ro til Elkjøp, men de sa at jeg måtte levere inn hele xboxen for å konstantere at det var den som gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...