Kontorstol Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som vet om det følger med HDMI kabel på Modern Warfare utgaven av xboxen? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 x360 Elite /m 120GB, PURE og Lego Batman. 1995,- x360 Super Elite /m 250GB og Call Of Duty: Modern Warfare 2. 2990,- Står ingenting den ene eller den andre veien på de sidene.. Uansett, får samme kvalitet via komponent =) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har en xbox 360 fra før så det vet jeg, men nå skal jeg bruke HDMI slik at den kan gå direkte igjennom forsterkeren og ikke komponent til tv og optisk til forsterker. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Heisann. Eg kjøpte ein mnd gold live frå nettet isted, men på "my Xbox" under Signed In står det" Xbox LIVE Silver :S Men trykker eg på "Manage Account" og på "memberships" står det " Xbox LIVE Månedlig Gullmedlemskap" Går det tid før Gull medlemskapet mitt blir registert? kjøpte med VISA kort på www.xbox.com sin side Takker for alle svar Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Prøv å spill online, dersom det går er alt i orden. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Heisann. Eg kjøpte ein mnd gold live frå nettet isted, men på "my Xbox" under Signed In står det" Xbox LIVE Silver :S Men trykker eg på "Manage Account" og på "memberships" står det " Xbox LIVE Månedlig Gullmedlemskap" Går det tid før Gull medlemskapet mitt blir registert? kjøpte med VISA kort på www.xbox.com sin side Takker for alle svar det ser ut som du har automatisk fornying på og bør da slå av det (din konto på xbox.com) Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har problem med noe NAT greier på xbox live:S litt usikker på kva dette er, får foresten network connection problem, viss eg prøver joiner ein friend som er i eit spel :S Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Question: Hvordan installerer jeg spill fra CD'en til HDD? Hørt at det kan være lurt, pga hvis man er borti boksen mens en CD er inni blir det fort riper osv. Og det jeg allerede har lagret av gamesaves osv vil fortsatt være der selv om jeg flytter spillet inn på HDD? At jeg kan spille som normalt med alt av saves fortsatt intakt. Svar settes stor pris på. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 http://www.examiner.com/x-544-Games-Examin...-the-hard-drive Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Var visstnok veldig enkelt ja. Thank you man. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sikkert spurt om 100 ganger før, men hvordan kobler jeg Xbox-en til nettet via en PC? Altså at Xbox-en sitt nettverkskart blir seende sån her ut: Xbox 360 ->kabel-> PC ->Wi-Fi-> Router/Internett Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Du må lage bro(bridge) mellom det trådløse og kablede nettverkskortet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, og etter det? Er det noen instillinger jeg må gjøre på Xbox-en? Har nemlig prøvd å lage en bro, uten vellykket resultat. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hmm mener det var bare det, funka for meg ihvertfall Du kan prøve det der http://forumet.no/lofiversion/index.php/t72121.html Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har akuratt postet 360 nå, den skal på reprasjon. Hvor lang tid må jeg regne med å klare meg uten den? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hmm mener det var bare det, funka for meg ihvertfall Du kan prøve det der http://forumet.no/lofiversion/index.php/t72121.html Funka ikke. @anersio: Et par uker tipper jeg. Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sikkert spurt om 100 ganger før, men hvordan kobler jeg Xbox-en til nettet via en PC? Altså at Xbox-en sitt nettverkskart blir seende sån her ut: Xbox 360 ->kabel-> PC ->Wi-Fi-> Router/Internett koble kabel fra pc til xbox... gå til trådløskoblingen din, trykk att du skal dele den... ikke nå mer å gjøre da.. restart xbox.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Okei, da skal jeg teste det snart. Så jeg trenger ikke en krysset nettverkskabel eller noe? Leste noe om det et sted. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Synes dere det er dumt å kjøpe xbox 360 nå etter så mange år? Det er en stund til det kommer en ny ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå