Kontorstol Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Som i red ring of death? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Som i red ring of death? Det var rrod en gang så ga det seg, så fikk jeg ikke kobla den til tv'n. Lyden kom, men bildet kom ikke ( Ja jeg prøvde på andre tv'er også. Nå vil den ikke slå seg på en gang. Hadde vært så digg om det ikke hadde vært garanti på den. Da kunne jeg kjøpt meg ps3 med god samvitighet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Det spørs på hva han legger i ødelagdt da. Om han mister den ned hjelper det lite at det er 5 års garanti opplegg. Hvis du mister den i bakken hjelper det ikke med 3-års forsikringen heller. Bare hvis du har kjøpt en egen ulykkes-forsikring. andersio: Kan du ikke kjøpe en PS3 i tillegg da? Er mange gode spill på begge konsollene Endret 17. oktober 2009 av Kris Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det spørs på hva han legger i ødelagdt da. Om han mister den ned hjelper det lite at det er 5 års garanti opplegg. Hvis du mister den i bakken hjelper det ikke med 3-års forsikringen heller. Bare hvis du har kjøpt en egen ulykkes-forsikring. andersio: Kan du ikke kjøpe en PS3 i tillegg da? Er mange gode spill på begge konsollene Ja, men sparer egentlig til lett sykkel. Har akuratt fått ca 23k i konf. Og å køpe ps3 er egentlig bare en siste løsning. Kommer til å få så dårlig samvitighet hvis jeg kjøper meg en ps3:( Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Lurer på en ting: Har microsoft fikset de vanlige problemene som har vert med xbox på de nyeste utgavene? fks modern warfare elite utgaven som man kan forhånds bestille? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvis du mister den i bakken hjelper det ikke med 3-års forsikringen heller. Bare hvis du har kjøpt en egen ulykkes-forsikring. Hvis det er Elkjøp forsikring du snakker om, så tar du feil. Da er alt dekka! ;D Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja, på de nye modellene er det diverse ny innmat som gjør at rrod faren er veldig redusert. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg spør igjen, er det noen enkel måte ta av dekslene? Jeg ønsker å gjøre min hvite box, svart! =D Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Da tror jeg du mister garantien. Et "belegg" som du har på utsiden av dekselet vil gjøre samme nytten, pluss at det er billigere. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvis det er Elkjøp forsikring du snakker om, så tar du feil. Da er alt dekka! ;D Jeg mente selvfølgelig garanti Det jeg egentlig mente: Hvis du mister den i bakken hjelper det ikke med 3-års garantien heller. Bare hvis du har kjøpt en egen ulykkes-forsikring. Og garantien du kjøper fra elkjøp er en ulykkes-forsikring Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg spør igjen, er det noen enkel måte ta av dekslene? Jeg ønsker å gjøre min hvite box, svart! =D det er superenkelt, husk å støvsuge samtidig. (det er vel derfor folk skrur de av?) det eneste du trenger er en torx10. Spraylakk er billig men slike uoriginale deksler må du betale rundt 500 spenn for? Lurer på en ting: Har microsoft fikset de vanlige problemene som har vert med xbox på de nyeste utgavene? fks modern warfare elite utgaven som man kan forhånds bestille? tror de fikset det for 2 år siden. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Da tror jeg du mister garantien. Et "belegg" som du har på utsiden av dekselet vil gjøre samme nytten, pluss at det er billigere. Garantien er jeg ikke redd for, blir ikke lei meg om den blir ødelagt Men belegg, er det noe som kan kjøpes? Eller må jeg skaffe sotefilm og prøve å få dette til å passe (det er jo ikke akkuratt noe rette linjer det er snakk om.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) http://cgi.ebay.com/BLACK-CHROME-SKIN-for-...=item518d7ee49d klistre dingser. http://cgi.ebay.com/Glossy-Black-Housing-S...=item35a43968b4 hele kassa. Endret 18. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Takker! Skal ses på! =) Lite penger for tiden (selv 200,- er mye), så må vente litt. Men tror dette kan være en god plan! Noen som har formening om garantien og dette her? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 lakkering må da være fullt mulig å gjøre fint. men du må jo skru opp da. fins det lover mot å skru opp å lakkere, syns det ville være sært av microsoft å nekte deg reparasjon senere. Bare luftehulla er åpen så er det vel greit........ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg forstår at garantien hvis man skrur den fra hverandre, det er ingen glad i Og lakkering forstår jeg at de kan være skeptisk, men tenker på "klister merker" som du linket til.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg forstår at garantien hvis man skrur den fra hverandre, det er ingen glad i Og lakkering forstår jeg at de kan være skeptisk, men tenker på "klister merker" som du linket til.. klistremerker er fullt lovlig. siden de er designet til å ikke dekke hulla så er de grei. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Smuud! Da blir et trolig et par sånne.. Den hvite Xboxen passer dårlig sammen med resten av AV komponentene mine og det svarte TV-bordet jeg skal lage snart.. =) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 har Dette på min xbox, kostet meg hele 50kr. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Akkuratt den var ganske stilig, men jeg trenger noe mørkere for at det skal passe med resten av AV-benken min og de andre DE hadde, var litt for rotete synes jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå