Kontorstol Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 På komponent/kompositt kabelen som du kobler inn i Xboxen skal der være et lite lokk der du kobler til optisk kabel. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ahh! Skal sjekke den når jeg kommer hjem.. Utrolig kjedelig å spille sonic tennis på et 26" TV via komponent (s-video) med tv høytalere! joda, dere har rett. Jeg tror ikke sonic tennis blir noe mer spennende! 2 uker til ny TV, blir trolig et spill eller to før det også! =) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Lurte også på om det går an å sette inn hvilken som helst harddisk i de harddisk holderene som kan kjøpes løst.. Nei, du må da ha: * Confirmed HddHacker supports - WD Scorpio Series BEVS/BEAS - WD Scorpio Blue Series BEVS/BEVT - WD Scorpio Black Series BEKT/BJKT - WD VelociRaptor Series men denne "pirat"versjonen selges som kjent på dealextreme for $62 så å gidde å kødde med dette sjøl er vel bortkasta tid? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gikk egentlig ut i fra at det ikke var så enkelt! Men takk for nfo! Jeg sjekka kompositt kabelen (S-video?) kabelen, og den hadde ikke optisk (toslink) utgang. Skal kjøpe component kabeln (som også støtter HD?) når lønnen kommer. Trangt med penger (Både TV og HTPC innkjøp på gang..) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kan fortsatt bruke HDMI-kabelen selv om du bruker optisk Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da må jeg jo kjøpe både compositt OG HDMI Får man ikke HD signal over compositt? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gikk egentlig ut i fra at det ikke var så enkelt! Men takk for nfo! Jeg sjekka kompositt kabelen (S-video?) kabelen, og den hadde ikke optisk (toslink) utgang. Skal kjøpe component kabeln (som også støtter HD?) når lønnen kommer. Trangt med penger (Både TV og HTPC innkjøp på gang..) kabelen er da ikke så dyr? f.eks http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi.../v/an583050886/ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Da må jeg jo kjøpe både compositt OG HDMI Får man ikke HD signal over compositt? Med komponent får du HD Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) rød, grønn og blå. er komponent. (gir 1080p som på tver som støtter det) den gule (kompositt) burde vært klipt av ledninga. fysj. Endret 5. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Greit, da hadde jeg forvekslet disse to. Men det som er litt kjedelig, er at du kan bruke de samme kablene (sett bort i fra på XBOX da selvfølgelig, ingenting er standard der..) Kabelen er helt lik.. =) Og nei, det koster ikke mye. Men nå har jeg 160,- fram til den 15. og det skal holde til mat og bursdagen til en kompis neste helg.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som vet når jeg kan forhondsbestille Xbox 360 250GB Modern Warfare utgaven? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen noen vet om en enkel måte å få av dekselene på x360? Jeg legger merke til at den hvite enheten passer utrolig dårlig med de andre svarte komponentene mine, spesielt i den stereo benken jeg planlegger å bygge snart.. Et lag (eller to) med svart hadde vært greit! ;D Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Noen som vet når jeg kan forhondsbestille Xbox 360 250GB Modern Warfare utgaven? på lefdal.com Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Takker. Da var den forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvis 360 blir ødelagt. Og det har gåttover 3 år.Er det sant at man får rep gratis her i norge? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det er riktig. 5 år i Norge. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Men jeg fikk med en greie i esken jeg skal sende den i hvor det står ca 130 euro. Søren at den kan fikses gratis. Nå hadde jeg plutselig en drit god grunn til å kjøpe ps3. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det koster ingenting. Du får den tilbake gratis og du trenger ikke betale de 130 euroene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det spørs på hva han legger i ødelagdt da. Om han mister den ned hjelper det lite at det er 5 års garanti opplegg. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det spørs på hva han legger i ødelagdt da. Om han mister den ned hjelper det lite at det er 5 års garanti opplegg. Den ble bare ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå