Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh! Skal sjekke den når jeg kommer hjem.. Utrolig kjedelig å spille sonic tennis på et 26" TV via komponent (s-video) med tv høytalere! :D

joda, dere har rett. Jeg tror ikke sonic tennis blir noe mer spennende! 2 uker til ny TV, blir trolig et spill eller to før det også! =)

Lenke til kommentar
Lurte også på om det går an å sette inn hvilken som helst harddisk i de harddisk holderene som kan kjøpes løst..

Nei, du må da ha:

* Confirmed HddHacker supports

- WD Scorpio Series BEVS/BEAS

- WD Scorpio Blue Series BEVS/BEVT

- WD Scorpio Black Series BEKT/BJKT

- WD VelociRaptor Series

men denne "pirat"versjonen selges som kjent på dealextreme for $62 så å gidde å kødde med dette sjøl er vel bortkasta tid?

Lenke til kommentar

Gikk egentlig ut i fra at det ikke var så enkelt! ;) Men takk for nfo!

Jeg sjekka kompositt kabelen (S-video?) kabelen, og den hadde ikke optisk (toslink) utgang. Skal kjøpe component kabeln (som også støtter HD?) når lønnen kommer. Trangt med penger (Både TV og HTPC innkjøp på gang..)

Lenke til kommentar
Gikk egentlig ut i fra at det ikke var så enkelt! ;) Men takk for nfo!

Jeg sjekka kompositt kabelen (S-video?) kabelen, og den hadde ikke optisk (toslink) utgang. Skal kjøpe component kabeln (som også støtter HD?) når lønnen kommer. Trangt med penger (Både TV og HTPC innkjøp på gang..)

kabelen er da ikke så dyr? f.eks http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi.../v/an583050886/

Lenke til kommentar

Greit, da hadde jeg forvekslet disse to. Men det som er litt kjedelig, er at du kan bruke de samme kablene (sett bort i fra på XBOX da selvfølgelig, ingenting er standard der..) Kabelen er helt lik.. =)

Og nei, det koster ikke mye. Men nå har jeg 160,- fram til den 15. og det skal holde til mat og bursdagen til en kompis neste helg..

Lenke til kommentar

Noen noen vet om en enkel måte å få av dekselene på x360? Jeg legger merke til at den hvite enheten passer utrolig dårlig med de andre svarte komponentene mine, spesielt i den stereo benken jeg planlegger å bygge snart.. Et lag (eller to) med svart hadde vært greit! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...