Roterau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Eg kan tryke at eg har sån kode eller at eg ikke vil ha gold membership Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Du kan også registrere en ny Live-bruker. Da får du 1 mnd. gratis. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette er når eg registreren en nye live bruker Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Skru av og på Xboxen. Så logger du inn på brukeren din. Velg "Join Xbox Live". Defra velger du "1 month free" eller lignende. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det kommer opp akkurat det same Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Rart =/ Jeg registrerte en ny Live-konto for under en uke siden og da fikk jeg en måned. Så det skal funke. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Eg lagte en nye hotmail for å registrere meg, med det kom akkurat det same opp Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det noen som vet når og hvor jeg kan forhondsbestille Xbox 360 Modern Warfare 2 limited edition (Ikke spillet) utgaven? Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Eg hadde bare gjort en feil. hehe, fant det ut nå :-) Takker for alle gode svar :-) Lenke til kommentar
dataman Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Da har jeg Elite og skal overføre data fra min gamle(20gb) harddisk til den nye. Har overførings CD og kabel, skal jeg gjøre dette før jeg plugger inn nettverkskabel og oppdaterer konsollen eller etterpå? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Husker ikke lenger, er en stund siden jeg gjorde det. Følger det ikke med bruksanvisning? Lenke til kommentar
dataman Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fikk låne CD og kabel av en kis, eneste som står er en illustrering bakpå CD greia der det står: "Putt in CD - Plugg inn ny Xbox med gammel HDD"? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva er uklart? USB-Enden av kabelen i xboxen med den nye harddisken installert som vanlig, deretter setter du inn CDen og følger instruksene. Kan umulig være vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan man kjøpe gold membership i utlandet, som virker på en xbox som er kjøpt i Norge ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Kan man kjøpe gold membership i utlandet, som virker på en xbox som er kjøpt i Norge ? ja, f.eks: http://cgi.ebay.com/XBOX-360-Live-12-1-Mon...id=p4999.c0.m14 13 mnd for 232 kr. Du må ha paypal/visa Skulle ønske at alle viste dette og benyttet seg av det slik at microsoft Norge måtte kutte prisen. Samme gjelder jo gamesondemand som de har satt en fantasipris på. Man får jo spill på dvd for halve prisen. Endret 4. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan man kjøpe gold membership i utlandet, som virker på en xbox som er kjøpt i Norge ? ja, f.eks: http://cgi.ebay.com/XBOX-360-Live-12-1-Mon...id=p4999.c0.m14 13 mnd for 232 kr. Du må ha paypal/visa Skulle ønske at alle viste dette og benyttet seg av det slik at microsoft Norge måtte kutte prisen. Samme gjelder jo gamesondemand som de har satt en fantasipris på. Man får jo spill på dvd for halve prisen. Blir denne saken sendt i posten? I så fall så må man betale tollavgift på 25%, men hvis prisen her i norge er nærmere 700,- så er vel dette et kupp uansett. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) email (og ganske kjapt, jeg fikk min etter 3 minutt. men kanskje jeg var heldig at selger satt ved pcen akkurat da) edit: og har man fortsatt noen mnd igjen av forrige påfylling, så legger det seg seff. itillegg til det du har. (alltid noen som spør om dette ) Endret 4. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tok å pakka opp X360 arcaden som har stått i over 6 mnd uåpnet hos meg.. Angrer litt nå, men det ordner seg sikkert. Men en ting lurer jeg på, er det ikke optisk lyd-utgang på arcaden!? Jeg mener å huske at jeg fikk kobla til via optisk når en kompis var bortom med sin x360 når forza 2 kom ut.. Husker jeg feil eller? Lurte også på om det går an å sette inn hvilken som helst harddisk i de harddisk holderene som kan kjøpes løst.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er ikke noen kontakt uten denne kabelen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå