DuckDuckGoose Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du slipper støy fra drevet på xboxen dersom du har harddisk, for da kan du installere spillene. På dagens xboxer er rrod et veldig redusert fenomen. Og ja, det koster 3-500kr i året for å spille online (xbox live gold). Men er det ikke sånn at man må ha plata i diskstasjonen for å kunne spille? Da vil det jo komme støy fra drevet når plata må være aktiv for å kunne spille? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Plata spinner ikke når du spiller om du har spillet innstallert på harddisken, noe som igjen betyr mindre lyd Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du slipper støy fra drevet på xboxen dersom du har harddisk, for da kan du installere spillene. På dagens xboxer er rrod et veldig redusert fenomen. Og ja, det koster 3-500kr i året for å spille online (xbox live gold). Men er det ikke sånn at man må ha plata i diskstasjonen for å kunne spille? Da vil det jo komme støy fra drevet når plata må være aktiv for å kunne spille? Den må bare være i for å bevise at du har spillet. Den spinner ikke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 jeg vet ikek om dette er omtalt tidligere da jeg ikek er så bevandre i denne delen av forumet. er det noen som vet om/når det kommer blu-ray-spiller til 360? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Det har bare vært rykter, men det er lenge siden. Tviler på at det kommer. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tvilsomt. Microsoft satset på HDDVD, Sony på BluRay. Anyhow. Fått RROD, hipp hufaens ra. Ringte de, og sa de kom og hentet den, men det er jo så og se aldri noen hjemme her på dagtid... Jobb og skole for alle i huset, og jeg inbiller meg at dette ikke er eet så skjeldent fenomen, hvordan løser de dette? Kommer de etter klokkan 4-ish? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 De kan komme etter det. De ringer og sier i fra først, ellers setter de igjen pakken så kan du sende den selv. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ah det er jo greit. Da satser jeg på å ha xbox igjen om en måned... -.- Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Noen som vet om det er mulig å koble til nettverk med xboxen med nettverkskabel-bærbar-trådløst nettverk? Må vel funke det? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Godt å høre. Takk for lynkjapt svar. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Må man har gold for å få achievements? Endret 1. oktober 2009 av Roterau Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei, med unntak av achivements som du må spille online for å få. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Eg kjøpte elite i dag, og eg lurer på om man får med gold ? Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Takker for gode svar :-) Lenke til kommentar
dataman Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Skal kjøpe Elite idag, hvordan vet jeg at det er nyeste release med Jasper, 120gb HDD, HDMI osv? Er det ikke et serial number jeg skal se etter? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er Jasper hvis det står 12.1A på strømforsyningen. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvor finner eg koden til i få 1 måned med gold ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Du får det når du registrerer deg på Live første gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå