SpecialForce Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ring Xbox Support og si ifra så fort som mulig. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Nje. Gidder ikke å ringe support for 48 timer Live. Da kjøper jeg heller 13 mnd. Er det jasper1675 som er billigst? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 en kompis av meg har en gammel 360 som ikke har HDD. lar det seg gjør og installere en HDD på en maskin som baserer seg på minnkort? er det bare plug and play? eventuelle guider som bør leses tenkte og bestille denne Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bare å koble den i, trenger ikke å lese noen guider Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Nje. Gidder ikke å ringe support for 48 timer Live. Da kjøper jeg heller 13 mnd. Er det jasper1675 som er billigst? nei, ebay.com. søk på "xbox live 12+1" det er en classified ad til $40 dollar er best nå for tiden. xboxliveuk76com er 40kr dyrere. jasper1675 er 35kr dyrere Endret 26. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 sikkert spurt om dette før, menne da tråden er på 92 sider så orker jeg ikke lete. jeg har planer om å kjøpe større disk (dvs bytte til en elite) etterhvert. er det fremdeles risikabelt å flytte/kopiere filer fra en disk til en annen? jeg har nemlig hørt om diverse problemer dersom det ikke gjøres på en bestemt måte. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Bruk kabelen som følger med den nye disken så går det bra Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har fått rrod på 360'en og må sende den på reperasjon. Men eg kjøpte brukt så når eg skal registrere konsollen på xbox.com så står det at den allereie er registrert. Må eg då prate med den tidlegare eigaren og få han til å slette konsollen på hans konto. Kan han det? Viss ikkje kva må eg gjere då? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har fått rrod på 360'en og må sende den på reperasjon. Men eg kjøpte brukt så når eg skal registrere konsollen på xbox.com så står det at den allereie er registrert. Må eg då prate med den tidlegare eigaren og få han til å slette konsollen på hans konto. Kan han det? Viss ikkje kva må eg gjere då? Ta en tlf til MS. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ta en tlf til MS. Har snakka med dei. Han eg snakka sa eg måtte snakke med han som eigde han før og få tak i opplysningane hans. Peiling på kva han meinte? Det han i MS sa var at opplysningane eg ga han ikkje stemte med kva som var registrert med xboxen.. Edit: det eg lurer på er om det er mulig å slette ein registrert enhet på xbox.com. Noken som gidder å sjekke om det er mulig? Endret 5. september 2009 av sTor Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei! Har et lite problem nå. Setter i spill, men kommer bare ''Open Trace'' Den finner liksom ikke spillet :S Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ring xbox support, forklar problemet detaljert og be om å få sende den inn. En annen mulighet er å å dit du kjøpte den og forklare problemet. Med litt flaks får du ny. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sliter med å komme på nett med xboxen nå. Når jeg prøver å logge meg på kommer det bare en feilmelding "Your parents Windows Live ID isn't valid" Da får jeg valget å gjøre om "Parents Live ID" Når jeg trykker på det så må jeg skrive inn email-adresse og passord. Når jeg har gjort det får jeg bare enda en feilmelding hvor det står Error. Please try again later, eller noe sånt. En kompis av meg har fått akkurat samme feil han også. Noen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Fjern foreldrekontrollen? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fjern foreldrekontrollen? Og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 På innstillinger et sted. Tror det er under "parental control". Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ring Xbox Support ASAP. Hadde samme idiotien for en stund siden og endte opp med å lage ny konto. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, og fikk ikke du en del ting da? Microsoft har jo en ganske så urolig kundeservice Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er det noen slim versjon av 360 på vei? Står og vipper mellom å kjøpe en PS3 slim eller en av Xbox 360 variantene, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre ennå... En ting som gjør at jeg heller mot xbox 360 er at flere av mine kompiser har denne, og vi kan da spille sammen over nettet. Men utenom det er PS3 slim er veldig fristende konsoll. Liker heller ikke tanken på støy fra drevet til 360 og rrod som mange opplever. Og så koster det penger for å være på live (?). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du slipper støy fra drevet på xboxen dersom du har harddisk, for da kan du installere spillene. På dagens xboxer er rrod et veldig redusert fenomen. Og ja, det koster 3-500kr i året for å spille online (xbox live gold). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå