Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sikkert spurt om dette før, menne da tråden er på 92 sider så orker jeg ikke lete.

jeg har planer om å kjøpe større disk (dvs bytte til en elite) etterhvert. er det fremdeles risikabelt å flytte/kopiere filer fra en disk til en annen?

jeg har nemlig hørt om diverse problemer dersom det ikke gjøres på en bestemt måte.

Lenke til kommentar

Har fått rrod på 360'en og må sende den på reperasjon.

Men eg kjøpte brukt så når eg skal registrere konsollen på xbox.com så står det at den allereie er registrert. Må eg då prate med den tidlegare eigaren og få han til å slette konsollen på hans konto. Kan han det? Viss ikkje kva må eg gjere då?

Lenke til kommentar
Har fått rrod på 360'en og må sende den på reperasjon.

Men eg kjøpte brukt så når eg skal registrere konsollen på xbox.com så står det at den allereie er registrert. Må eg då prate med den tidlegare eigaren og få han til å slette konsollen på hans konto. Kan han det? Viss ikkje kva må eg gjere då?

Ta en tlf til MS.

Lenke til kommentar
Ta en tlf til MS.

Har snakka med dei. Han eg snakka sa eg måtte snakke med han som eigde han før og få tak i opplysningane hans. Peiling på kva han meinte?

Det han i MS sa var at opplysningane eg ga han ikkje stemte med kva som var registrert med xboxen..

Edit: det eg lurer på er om det er mulig å slette ein registrert enhet på xbox.com. Noken som gidder å sjekke om det er mulig?

Endret av sTor
Lenke til kommentar

Sliter med å komme på nett med xboxen nå. Når jeg prøver å logge meg på kommer det bare en feilmelding

"Your parents Windows Live ID isn't valid"

Da får jeg valget å gjøre om "Parents Live ID"

Når jeg trykker på det så må jeg skrive inn email-adresse og passord.

Når jeg har gjort det får jeg bare enda en feilmelding hvor det står Error. Please try again later, eller noe sånt.

En kompis av meg har fått akkurat samme feil han også.

Noen som vet hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar

Er det noen slim versjon av 360 på vei?

Står og vipper mellom å kjøpe en PS3 slim eller en av Xbox 360 variantene, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre ennå...

En ting som gjør at jeg heller mot xbox 360 er at flere av mine kompiser har denne, og vi kan da spille sammen over nettet. Men utenom det er PS3 slim er veldig fristende konsoll.

Liker heller ikke tanken på støy fra drevet til 360 og rrod som mange opplever. Og så koster det penger for å være på live (?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...