Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

er det mulig og flytte mine savegames, og evt. gamerscore over til min nye Online bruker?

Meiner du du har laget en helt ny Profile? Du kan gå inn og kopiere save games fra en profile til en annen, men Gamerscore og Acheivments kan du ikke føre over.

Eller har du bare tatt din offline konto og brukt den til Live? Isåfall tror jeg at alt vil sakte men sikkert bli opplastet til Live.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imens jeg var innlogget på min offline konto, så gikk jeg vel på "Marketplace" der det sto "Join Xbox Live", og der trykket.

Brude jeg heller gått inn på "My xbox" -> Og gå inn på profilen min der man kan endre avatar, men isteden trykke "Join Xbox Live" derfra?

EDIT: Fikk løst hele problemet i går.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For å spille sånne filmer må man ha en codec som man laster ned. Jeg har samme problemet. Etter updaten vil den ikke spille av avi-filmer og den kommer ikke på nett for å laste ned codecen på nytt. Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke kommer på nett. Jeg trenger hjelp her

Lenke til kommentar

Som flere vet, består spillet Lost Odyssey av 4 discer. Problemet mitt er at disc 4 ikke vil leses.

Dette har ikke bare skjedd en gang. Dette er den 3. gangen jeg har kjøpt spillet, og det er den 3. gangen disc 4 ikke har fungert. Fikk min 3. kopi i går, puttet inn disc 4 med en gang i håp om å forsette på tidligere save-game, men det fikk jeg ikke lov til.

"Disc unreadable. Please clean it with a soft cloth" etc.

Spørsmålet mitt er - hva i helvette er galt? Har utviklerne bestemt at jeg ikke skal fulføre spillet? Har jeg rett til å returnere spillene til online-shappene når de ikke har fungert? Burde jeg kontakte utvikleren og håpe på en kopi av disc 4? Vil gjerne fullføre Lost Odyssey, da det er det beste RPG-spillet jeg har spiltsiden FF-VII.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Har et spm: Cd-skuffen på min 360 er ødelagt. Dvs, den klarer ikke å lese disken.

Derfor lurer jeg på om det går ann å kjøpe spill via xbox LIVE? (de nyeste spillene, ikke bare halo 1 osv.)

Og trenger du da LIVE GOLD, eller holder det med silver?

På forhånd takk :D

Husk at du har reklamsjon i 5 år på din xbox og dette dekkes av microsoft direkte, selv uten kvittering.

Games of demand er foreløpig kun for gamle spill og ikke så veldig mange heller, itillegg er spillene dyre 299kr. Anbefaler alle til å IKKE bruke denne tjenesten, da man kan få spillene mye billigere på dvd.

Lenke til kommentar
ja, da nytter det vel heller ikke å få lagt den over til harddisken?

Nope. Har forsøkt både å kopiere over til min egen harddisk, over til min egen fra annen xbox og over til en annens HD på denne personens Xbox. Har dog lest rundt på nettet at mange sliter med disc 4, da denne kommer i en egen papirlapp ved siden av (er kun plass til 3 discer i "hovedholderen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...