Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Loading Half-Life 2 DVD 44.5 seconds, HDD 25.5 seconds. Half Life 2 Save Game - ‘We don’t go there any more’ DVD 47 seconds, HDD 15 seconds. Loading Portal DVD 34.5 seconds, HDD 20.5 seconds. Loading Team Fortress 2 DVD 57.5 seconds, HDD 41.5 seconds Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sikkert dumt spørsmål men: Jeg har en xbox 360 med 20 gb harddisk. Kan jeg ta opp tv-programmer og lagre disse på harddisken? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du kan ikke ta opp på fra Xboxen, men hvis du tar det opp med noe annet og gjør det om til et format 360'en støtter kan du se på de. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Mener du generelt sett, eller fungerer dette også på The Orange Box? Generelt sett tenkte jeg Lenke til kommentar
simentp Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvilke spill kan jeg bruke det webcamera tingen til X360 man får? er det bare uno? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er egentlig ganske mange spill: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_Live_Vis...ompatible_games Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kan man fortsatt kjøpe Texas Hold 'Em på XBLA? Har ikke sett det. Noen som spiller det, i så fall? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg kjøpte det for å spille med en kompis for noen få uker siden. Det ble fort kjedelig for min del. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Tror kanskje jeg har spurt om dette før men får spør igjen, vis jeg skal kobe xboxen opp til pc skjermen, hva skal jeg gjøre for å få lyd? Er det noe sted på X-boxen man kan koble til høytalere eller? Endret 18. mai 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har en filserver med en del xvix(.avi), hvordan får jeg spilt dem enklest av med xbox360? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Et par spørsmål jeg håper noen kan besvare. 1. Om spill jeg kjøper via Live er knuttet til kontoen eller konsollen? Kan jeg f.eks dra på ferie, så logge meg inn til en annens 360 med min konto og laste ned spillet igjen? Eller konsolen i verste tilfelle skulle bli bannet, så har jeg enda spillene? Det fungerer noe ala Steam med andre ord? 2. Jeg kjøpte en 12+1 mnd Gold. Følge bruksanvisning og brukte "Redeem Code". La til først 12mnd koden, så 1mnds koden. Men under Memberships står det kunn 1mnd! Har jeg tabbet meg ut nå?? Stacker ikke kodene? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 1. Du kan laste det ned på flere konsoller. 2. De skal legge seg oppå hverandre. Sikker på at koden var riktig? Hvis den var det kommer de 12 nye månedene fram etter den ene måneden. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) 1. Du kan laste det ned på flere konsoller. 2. De skal legge seg oppå hverandre. Sikker på at koden var riktig? Hvis den var det kommer de 12 nye månedene fram etter den ene måneden. Takk for svar. Ja, fant ut at den viser bare den sist innskrevet. Men da jeg gikk inn stod utløpstiden 1år frem. Puh. Rart oppsett, hadde forventet å se en liste over koden jeg har brukt men men. Endret 7. juli 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som kan tipse meg om billige(pålitelige)nettbutikker som selger xbox live og slike poeng koder? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som kan tipse meg om billige(pålitelige)nettbutikker som selger xbox live og slike poeng koder? Jeg kjøpte min her: http://www.xboxliveuk76.com/index.php?prod...&prod_id=21 Enaste "negative" er at du må ha Paypal. De var veldig raske, og sente bilde av koden de skraper fram (dersom du velger email som leverings metode). Jeg fikk kodene innen 1 time. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Takk så mye, da blir det nok bestilling på meg også etterhvert Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Takk så mye, da blir det nok bestilling på meg også etterhvert enda billigere her: http://cgi.ebay.com/XBOX-360-GOLD-Live-12-...93%3A1|294%3A50 fikk kodene etter 3 minutter (som kan være flaks) og de funker perfekt. (tastet de inn på xbox.com) 232kr etter dagens kurs da kan man fan meg lure på hvordan microsoft Norge klarer å ta 499kr for 12mnd?? Men når det gjelder poeng, så er de faktisk billigst på xbox.com Endret 7. juli 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei! Har nettopp fått meg en trådløs adapter, så jeg kan få xbox live. Jeg koblet den til, og alt gikk bra. Skulle så til å registrere meg, da Microsoft ville ha min e-post adresse. Skrev den inn, og da sto plutselig fødselsdatoen min under, så Microsoft vet visst den via e-posten min. Men så slo det meg; Jeg er bare 14 (snart 15), men vil jeg kunne laste ned og kjøpe spill som er da 16+ og over? Burde jeg da skrive min mammas e-post? Takker for svar Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei! Har nettopp fått meg en trådløs adapter, så jeg kan få xbox live. Jeg koblet den til, og alt gikk bra. Skulle så til å registrere meg, da Microsoft ville ha min e-post adresse. Skrev den inn, og da sto plutselig fødselsdatoen min under, så Microsoft vet visst den via e-posten min. Men så slo det meg; Jeg er bare 14 (snart 15), men vil jeg kunne laste ned og kjøpe spill som er da 16+ og over? Burde jeg da skrive min mammas e-post? Takker for svar Er vel ikke noe værre enn og endre f.datoen din i MS/xbox live profilen din. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ettersom jeg nå fikk meg Xbox Live i går, og har hatt Xbox-en en stund, så har jeg gjort en del ting offline. Spesiellt spilt Skate 2 i offline mode. Har nesten gjort spillet ferdig. Men da jeg gikk inn på min Xbox Live bruker så jeg at jeg må begynne alle spillene mine på nytt. Noe jeg synes er veldig ergelig. Så er det mulig og flytte mine savegames, og evt. gamerscore over til min nye Online bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå