Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Loading Half-Life 2 DVD 44.5 seconds, HDD 25.5 seconds. Half Life 2 Save Game - ‘We don’t go there any more’ DVD 47 seconds, HDD 15 seconds. Loading Portal DVD 34.5 seconds, HDD 20.5 seconds. Loading Team Fortress 2 DVD 57.5 seconds, HDD 41.5 seconds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror kanskje jeg har spurt om dette før men får spør igjen, vis jeg skal kobe xboxen opp til pc skjermen, hva skal jeg gjøre for å få lyd? Er det noe sted på X-boxen man kan koble til høytalere eller?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Et par spørsmål jeg håper noen kan besvare.

1. Om spill jeg kjøper via Live er knuttet til kontoen eller konsollen? Kan jeg f.eks dra på ferie, så logge meg inn til en annens 360 med min konto og laste ned spillet igjen? Eller konsolen i verste tilfelle skulle bli bannet, så har jeg enda spillene? Det fungerer noe ala Steam med andre ord?

2. Jeg kjøpte en 12+1 mnd Gold. Følge bruksanvisning og brukte "Redeem Code". La til først 12mnd koden, så 1mnds koden. Men under Memberships står det kunn 1mnd! Har jeg tabbet meg ut nå?? Stacker ikke kodene?

Lenke til kommentar
1. Du kan laste det ned på flere konsoller.

2. De skal legge seg oppå hverandre. Sikker på at koden var riktig? Hvis den var det kommer de 12 nye månedene fram etter den ene måneden.

Takk for svar.

Ja, fant ut at den viser bare den sist innskrevet. Men da jeg gikk inn stod utløpstiden 1år frem. Puh. Rart oppsett, hadde forventet å se en liste over koden jeg har brukt men men.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Takk så mye, da blir det nok bestilling på meg også etterhvert :)

enda billigere her: http://cgi.ebay.com/XBOX-360-GOLD-Live-12-...93%3A1|294%3A50

fikk kodene etter 3 minutter (som kan være flaks) og de funker perfekt. (tastet de inn på xbox.com)

232kr etter dagens kurs :) da kan man fan meg lure på hvordan microsoft Norge klarer å ta 499kr for 12mnd??

Men når det gjelder poeng, så er de faktisk billigst på xbox.com

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Har nettopp fått meg en trådløs adapter, så jeg kan få xbox live. Jeg koblet den til, og alt gikk bra. Skulle så til å registrere meg, da Microsoft ville ha min e-post adresse. Skrev den inn, og da sto plutselig fødselsdatoen min under, så Microsoft vet visst den via e-posten min.

Men så slo det meg; Jeg er bare 14 (snart 15), men vil jeg kunne laste ned og kjøpe spill som er da 16+ og over?

Burde jeg da skrive min mammas e-post?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Hei!

Har nettopp fått meg en trådløs adapter, så jeg kan få xbox live. Jeg koblet den til, og alt gikk bra. Skulle så til å registrere meg, da Microsoft ville ha min e-post adresse. Skrev den inn, og da sto plutselig fødselsdatoen min under, så Microsoft vet visst den via e-posten min.

Men så slo det meg; Jeg er bare 14 (snart 15), men vil jeg kunne laste ned og kjøpe spill som er da 16+ og over?

Burde jeg da skrive min mammas e-post?

Takker for svar :)

Er vel ikke noe værre enn og endre f.datoen din i MS/xbox live profilen din.

Lenke til kommentar

Ettersom jeg nå fikk meg Xbox Live i går, og har hatt Xbox-en en stund, så har jeg gjort en del ting offline.

Spesiellt spilt Skate 2 i offline mode. Har nesten gjort spillet ferdig. Men da jeg gikk inn på min Xbox Live bruker så jeg at jeg må begynne alle spillene mine på nytt. Noe jeg synes er veldig ergelig.

Så er det mulig og flytte mine savegames, og evt. gamerscore over til min nye Online bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...