Spirre Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 brudd på regler eller klager fra andre personer er vel hovedgrunnene skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tenkte jeg skulle dra frem X-boxen igjen har vært borte relativt lenge så jeg lurer vel egentlig på hva som blir spilt og sånt og hvordan det er med det nye live systemet? Er det vanskelig å sette seg inni? Tenker jeg plukker opp Geow2 når jeg stipend, men spiller folk fortsatt Cod4, Gta4, forza og sånt? Andre populære online spill en Geow jeg burde plukke opp, eller som kommer i fremtiden? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Quantum of solace er et bra online spill med mange spillere! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fable er visstnok ganske bra Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 De trådløse kontrollene på Xbox 360 skrur seg av etter en liten stund. Er det mulig å skru av dette? Hadde vært fint hvis de ikke skrudde seg av. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 med mindre du har en av disse ladekablene til XBox kontrollerene i nærheten så er jeg redd for at det ikke er det, dessverre. De skrur seg nemlig ikke av om du lader de. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vel, er det noe problem spør jeg meg om. Aldri vært det for min del. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er ikke det vanligvis, men er det når jeg skal kjøre endurance-race på Forza 2. Da leier jeg en til å kjøre bilen for meg, men han stopper å kjøre hver gang kontrollen skrur seg av. Så derfor hadde det vært fint hvis den ikke hadde skrudd seg av. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vel, har du vurdert å bevege borti kontrollen noe? Selv om det er irriterende at problemet oppstår så fungerer det. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vet at jeg kan bevege kontrollen, men da må jeg være i samme rom. Hvis jeg f.eks. skal ut litt, eller skal gå og spise stopper den etter 10-15 minutter. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Vel, jeg ser ingen grunn til å spille uten å være foran skjermen, da får du nesten gjøre som oss andre og spille inntil du er "lei", gjøre noe annet og slå på kontrollen igjen. Noe annet er direkte latskap. Evt. så selger dealextreme.com en usb-xbox kontroller du kan bruke. Endret 28. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vil ikke kjøpe en ekstra kontroll, så må nok være foran skjermen. Er bare litt kjedelig å spille samme bane 30 ganger for å få høyeste level. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) i forza 2 skal det ikke være noe problem å oppnå lvl 50 uten å kjøre løp om igjen. med mindre du har på alt av hjelpemidler og kræsjer i alt du ser. ikke er endurance løpa spesielt lange heller, så hvorfor ikke spille selv? gran turismo 4 hadde løp som var mye lengre. i snitt 2-4 timer. +3 løp på 24 timer. jeg har ikke leid inn sjåfører til å kjøre for meg i forza 2 utenom bare for å teste det ut. og da har jeg allrede kjørt løpa selv. i GT4 så leide jeg inn til 24 timers løpa og til et par andre løp som dro seg mot 4 timer, men jeg kjørte det meste selv der også. men for å svare på problemet ditt: plugg i ladeledningen så slår den seg ikke av. Endret 29. april 2009 av Spirre Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg kjøpte min XBOX 360 i 2005, og fikk "red ring of death" for 3 uker siden. Jeg ringte XboX support, og de hentet xboxen min hjemme hos meg. Nå i dag fikk jeg XBoxen tilbake, og da fuglte det med en "invoice". Jeg trenger ikke å betale noe?? Det stod at det var noe galt med motherboard, og det går jo på garantien? Er det vanlig å få med en "invoice" når du har levert XBoxen, og fått den tilbake? Dette er jo et gammelt spørsmål, men poenget med en invoice er å dokumentere hva som var galt med din xbox og hva de har fikset. Så garantien din er hel, ingen problemer der. Noen som husker hvilke sider man kjøper microsoft-points hos? Endret 1. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Der var det ingen kort inne Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kan The Orange Box installeres på harddisken til Xboxen? Tjener men noe på det, annet enn lyden fra DVD-leseren? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Lastetiden pleier å forbedres en god del. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Mener du generelt sett, eller fungerer dette også på The Orange Box? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Skal være en liste som forteller deg om det lønner seg eller ikke... Googleit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå