Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle dra frem X-boxen igjen har vært borte relativt lenge så jeg lurer vel egentlig på hva som blir spilt og sånt og hvordan det er med det nye live systemet? Er det vanskelig å sette seg inni? Tenker jeg plukker opp Geow2 når jeg stipend, men spiller folk fortsatt Cod4, Gta4, forza og sånt? Andre populære online spill en Geow jeg burde plukke opp, eller som kommer i fremtiden?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, jeg ser ingen grunn til å spille uten å være foran skjermen, da får du nesten gjøre som oss andre og spille inntil du er "lei", gjøre noe annet og slå på kontrollen igjen. Noe annet er direkte latskap. Evt. så selger dealextreme.com en usb-xbox kontroller du kan bruke.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

i forza 2 skal det ikke være noe problem å oppnå lvl 50 uten å kjøre løp om igjen. med mindre du har på alt av hjelpemidler og kræsjer i alt du ser.

 

ikke er endurance løpa spesielt lange heller, så hvorfor ikke spille selv? gran turismo 4 hadde løp som var mye lengre. i snitt 2-4 timer. +3 løp på 24 timer.

 

jeg har ikke leid inn sjåfører til å kjøre for meg i forza 2 utenom bare for å teste det ut. og da har jeg allrede kjørt løpa selv. i GT4 så leide jeg inn til 24 timers løpa og til et par andre løp som dro seg mot 4 timer, men jeg kjørte det meste selv der også.

 

men for å svare på problemet ditt: plugg i ladeledningen så slår den seg ikke av.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min XBOX 360 i 2005, og fikk "red ring of death" for 3 uker siden. Jeg ringte XboX support, og de hentet xboxen min hjemme hos meg. Nå i dag fikk jeg XBoxen tilbake, og da fuglte det med en "invoice". Jeg trenger ikke å betale noe?? Det stod at det var noe galt med motherboard, og det går jo på garantien? Er det vanlig å få med en "invoice" når du har levert XBoxen, og fått den tilbake?

Dette er jo et gammelt spørsmål, men poenget med en invoice er å dokumentere hva som var galt med din xbox og hva de har fikset. Så garantien din er hel, ingen problemer der.

 

Noen som husker hvilke sider man kjøper microsoft-points hos?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...