Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en xbox 360 og så modifisere den for å spille backup spill. Er det mange som opplever at boxen blir ustabil etterpå? For om man får dette røde lyset så kan man vel ikke få sendt den inn igjen og få reparert det? Da er den bare å kaste?

Og hvordan er det å koble en xbox360 til en pc monitor og ta lyden ut på hodetelfoner?

Jeg lurer virkelig på hvorfor 360 spill selger så dårlig her i Norge gitt...

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi mange av spillene er dårlige og for overpriset for de som kjøper konsollen.

Hvem gidder virkelig å kjøpe f.eks indiana jones spillet og noe legotull?

Eller for den saks skyld et strategispill? Strategi fungerer best på PC.

Og hvordan er det å koble en xbox360 til en pc monitor og ta lyden ut på hodetelfoner?

Det fungerer helt fint, men du får ikke regulert lyden om ikke hodetelefonene kan regulere dette selv. Det fikk jeg lære på den vonde måten :)

Lenke til kommentar
Fordi mange av spillene er dårlige og for overpriset for de som kjøper konsollen.

Hvem gidder virkelig å kjøpe f.eks indiana jones spillet og noe legotull?

Eller for den saks skyld et strategispill? Strategi fungerer best på PC.

Uhh? Jeg kjøper legotull, mens mange av vennene mine som ikke har god nok pc kjøper for eks RA3 på konsoll.

Lenke til kommentar
Men hva skal til for å få xbox360 opp å kjøre mot en pc-monitor og hodetelefoner? Flott om noen kan viste til hva slags produkter man må handle.

Kjøp en 360-til-VGA kabel, selges som oftest der de selger konsollen. Så må du på en butikk ala clahs olson og kjøpe en hun kabel ala rød og hvit (de der endene du vanligvis kobler til i tvn for å få lyd) til hun-minijack. Kan være litt vanskelig å finne men er absolutt "out there".

Kjører et slik oppsett selv! :w00t:

Bildereferanser for å gjøre det litt lettere :)

XBOX-360-VGA-Cable-2RCA.jpgCABLE-Audio-Y-Splitter-2-RCA-Male-to-1-3-5mm-Female-Cwholesale.jpg

Bildet av RCA kontaktene er feil, skal være hull :thumbup: men håper du skjønner uansett

Endret av Thappaz
Lenke til kommentar

Takk for tipset, men tror jeg går for en skjerm med HDMI inngang. Noen som har forslag til en, gjerne en 22" eller 24". Ser det kommer en del pc monitorer nå med HDMI inngang.

Noen som har en Jasper maskin og har noen erfaringer kontra en ikke Jasper maskin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...