Andie93 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Driver og laster ned et spill nå. Hvordan kan jeg se hvor mange % den er på? Edit: Fant det! Endret 21. februar 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skjønner ikke hvorfor folk har problemer, sitter selv med en xbox 360 Elite som jeg i blant kjører med HDMI og den har jeg aldri merket problemer med. I haaz eliet 2 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan godt hende dette er svart på her en plass. Men kan man bruke en hvilken som helst usb hub på xbox 360? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Regner med at det er plug og play. Har ikke hatt bruk for en. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis jeg laster ned et Arcadespill på Xboxen, vil alle brukerne på xboxen ha tilgang til det, eller bare den brukern det er lastet ned via? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg bestilte nettopp reparasjon for den gamle konsollen på Xbox.com. Går det fortere eller kanskje senere slik fremfor å ringe support? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Alle har tilgang til spillet du laster ned. Cutt..skulle tro det tar omtrent like lang tid. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan godt hende dette er svart på her en plass. Men kan man bruke en hvilken som helst usb hub på xbox 360? Tja. Jeg tror det. Prøv og feil så får du se. Hub'en jeg har virker nå... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det ikke mulig å kopiere sanger fra en usb mp3 spiller til HDDen på 360en? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nei. Eneste musikken man kan legge inn er fra kjøpte CDer (såvidt jeg vet) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Herregud, HVORFOR MS? Ikke kan jeg bruke min egen HDMI kabel heller. Ingen optisk lyd med orginal compositt heller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Jo... du kan bruke din egen HDMI kabel. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan jeg få optisk lyd i samme slengen? Er akkurat det jeg trenger til anlegget. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Optisk? Da tar du det ut fra TV'en... Billig Samsung har ikke Optisk som jeg har sett. Har ikke TV'en din Optisk lydutgang får du lov hos meg og slenge TV'n ut vinduet... Men du har lyst og beholde TV'n? Ja da setter du i den ""gammle"" kabelen for Kompositt som fulgte med Xboxen. TADA! Optisk lydutgang... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nei, min LG 32LB2R funker fjell. Har ikke lyst å kaste den enda når jeg ga 15000,- for noen år tilbake. Compositt har ikke optisk lydutgang, hvertfall ikke min. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nei, min LG 32LB2R funker fjell. Har ikke lyst å kaste den enda når jeg ga 15000,- for noen år tilbake. Compositt har ikke optisk lydutgang, hvertfall ikke min. Om du skal kjøpe en ny kabel med optisk lydutgang så er det heller en komponent kabel du vil ha. http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2633 Ellers finnes det en løsning for optisk lydutgang med HDMI: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2634 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Har bestilt komponent kabel alt Men var bare at jeg synes det er unødvendig at dem ikke har optisk innebygget som i PS3. Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har kjøpt nå to stk Xbox Live Gold fra xboxliveuk76.com, og må si det fungerer utmerket. Mye penger å spare der ihvertfall! Jeg tror siden bare aksepterer PayPal, men det er jo en lett sak å skaffe seg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Har bestilt komponent kabel alt Men var bare at jeg synes det er unødvendig at dem ikke har optisk innebygget som i PS3. Back in 2005 sparte de penger. Det er dritsimpelt og legge til Optisk utgang (tenkte da på en simpel mod til Xbox 1 man kunne gjøre). Koster jo ikke allverden, i alle fall på de nyeste burde de legge det til. PS: Jeg solgte min HD-Kabel til Xboxen, så nå har jeg bestillt en så jeg får VGA ut fra xboxen + SPDIF + 2 Vanlige RCA-Lyd. Endret 11. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg en xbox 360 og så modifisere den for å spille backup spill. Er det mange som opplever at boxen blir ustabil etterpå? For om man får dette røde lyset så kan man vel ikke få sendt den inn igjen og få reparert det? Da er den bare å kaste? Og hvordan er det å koble en xbox360 til en pc monitor og ta lyden ut på hodetelfoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå