Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT: jeg har som du spurte zeph : Har en router og aksesspunkt (tror jeg)

 

jeg kan ikke så mye om det dypere stoffet om internett funksjoner osv .. men jeg får kobla xboxen til nettet, og da når jeg trykker Test xbox live connection så får den aldri koblet til NextGenTel. Altså slik kan det se ut : xbox 360 o0O0o NectGenTel_63 o0O0o Internett

o0O0o XboxLive jeg antar at dere har sett det nye utsende.

 

Jeg bruker wirless adapter og har det som trengs får å bruke den.

 

I det gammle utsende av xboxen sto det at det var problemer med IP delen av tilkoblinga.

 

Jeg fikk oppdatert det nye utsende ved å koble til naboen hehe.

 

 

Håper dere fårstår fårklaringa : jeg har aldri vært en god skriver, desutten er jeg lei og iritert

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar

Skjønner frustrasjonen din, hadde mye pes med å koble meg til via router selv.

 

Hvis det er feil med Ipn, kan det hende det er noe med modemet(du har vel modem kobla til router)

Restart modemet, så prøver du igjen.

 

Annet enn det , vet jeg ikke.

 

Prøv å spørre i forumene på xbox.com, eller enda bedre, ring microsoft.

Lenke til kommentar
Skjønner frustrasjonen din, hadde mye pes med å koble meg til via router selv.

 

Hvis det er feil med Ipn, kan det hende det er noe med modemet(du har vel modem kobla til router)

Restart modemet, så prøver du igjen.

 

Annet enn det , vet jeg ikke.

 

Prøv å spørre i forumene på xbox.com, eller enda bedre, ring microsoft.

 

tja jeg får prøve å ringe dem :( ikke mye hjelp å få på xbox.com heller

Lenke til kommentar
Lite spørsmål.. Må jeg koble xboxen min til internett og oppdatere den før jeg kan installere spill på den? :)

 

Ja, hovedskelig, men tror det skal være mulig å få oppdateringen fra Microsoft hvis du kanotakter de. Det skulle også være snakk om at den lå på spill som kom ut etter oppdateringen, uten at jeg kjenner så mye til det.

Lenke til kommentar

Fikk en ny oppdatering på min Arcade i dag. Hørte fra diverse kilder at denne oppdateringen skulle fikse HDMI lyden. Men jeg får fortsatt ingen lyd. Er HDMI lyden fikset eller ikke? Også leser jeg at den nye oppdateringen sender maskinen rett til grøfta...etter at jeg oppdaterte den selvfølgelig. Den er heldigvis ikke utsatt enda.

 

Har lydsettingen på Digital Stereo, til info.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
Ma god! Betyr jo ikke at maskinen DIN går i grøfta.

 

Hva er det for noe du bruker som skjerm? Googleit VS Xbox 360.

 

Jeg er heller overasket over at min ikke har gått i grøfta, i motsetning til mange andres (XBox forum).

 

3 måneder bruker de på å lage en HDMI lydfiks, også bricker den mange folks 360 når en update først er ute. Det er ikke så lett å lage fungerende firmware i motsetning til andre elektronikkprodusenter.

 

Skjermen min er en Loewe Connect 37". All video og audio går via Denon AVR-2309. Tilkoblingen og oppsettet (HDMI) har jeg dobbeltsjekket. Har bilde, men ikke lyd. Det er vel slik at 360 sender både lyd og bilde via samme HDMI?

 

Hvis det var receiveren sin feil så ville ikke PS3 hatt noe lyd heller. Men dette er ikke tilfelle. Så det må ligge i 360'en.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk har problemer, sitter selv med en xbox 360 Elite som jeg i blant kjører med HDMI og den har jeg aldri merket problemer med.

 

Kanskje 360'en ikke sender lyd via HDMI på Digital Stereo. Jeg skal prøve å sette den på 5.1 Digital når jeg er hjemme. Håper det ordner seg. Har en Arcade som jeg fikk i julegave. Men det burde vel ikke ha noe å si angående HDMI signaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...