Kris Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tror at du må være over 18 for at det skal gå. Lenke til kommentar
Ansnes Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg spilte jo før, og da var det ingen problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg koblet nettopp Xboxen opp mot PCen slik at jeg kunne spille musikk, se bilder og film og slikt når jeg satt på TVen. Alt funket, musikk fungerte, bildene funka, men filmene fikk bare Xboxen til å henge seg opp. Er det noe med kodeken eller er det noe annet som kan være problemet? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen mulighet for å få tak i 6 mnd XBOX Live medlemskap? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Ja med Visa. Edit: Nei tror ikke det... Kjøpe to 3 månders Gull da? Endret 15. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen mulighet for å få tak i 6 mnd XBOX Live medlemskap? Du får jo tar i 13mnd for ca 350kr...... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er mest interessert i 6 mnd. Hmhm. Mulig jeg går for en 3 mnd! Lenke til kommentar
Ansnes Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Skal spille Fifa 09 online. Jeg kobler opp til EA sine servere, men der står det at jeg er for liten til å bruke deres tilbud, noe jeg ikke er. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Du er for liten? Nå har jeg ikke prøvd å spille Fifa 09 Live selv, men høres kanskje ut som om du bare har Silver abonnement? Lenke til kommentar
eNR Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har et problem smile.gif har akkurat fiksa meg xbox live gold. skulle til og spille litt forza med broren min, kobla opp og det funka fint og prate sammen i micen.. men når jeg skulle invite to game, så funker det ikke trykke på den knappen ? det samme gjelder for han.. håper noen vet hva dette er smile.gif takk på forhånd. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 har dere oppretta et game da? sjekka tilkoblinga? prøvd å koble til andre servere? Lenke til kommentar
eNR Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Oppretta game ? sist jeg spillte online med en anna så kunne jeg bare invite den jeg skulle spille med, også kom det opp ossen bane vi skulle spille og sånn etterpå. Lenke til kommentar
Ansnes Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du er for liten? Nå har jeg ikke prøvd å spille Fifa 09 Live selv, men høres kanskje ut som om du bare har Silver abonnement? Jeg har Gold, og alle andre spill fungerer fint. Det er bare fifa som ikke går, fordi jeg er for "liten". Lenke til kommentar
Crom92 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen her som vet om jasper har kommet ut? Isåfall hvor kan man få tak i dem? (Helst i Østfold området) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fikk bekreftelse fra TheHut, om at FIFA ble sendt igår. Hvor lang tid tar det sånn ca fra england til norge? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fikk bekreftelse fra TheHut, om at FIFA ble sendt igår. Hvor lang tid tar det sånn ca fra england til norge? ca 1 uke. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 En uke ja.. Jojo, verdt det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kva er lettaste måte å halde to Xbox-er oppdatert med same savegame? Det er hovudsakleg for Guitar Hero og Rock Band. Eg har 120GB i begge. Kan eg kople til minnekort og drasse med meg, flytte det over nettverk med PC? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Min sikreste gjetning må være minnekort. Ikke hørt om stort annet. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 VEll siden ingen gir meg svar direkte på tråden jeg laggde så får jeg lime inn her da. Hadde virkelig vært fint med hjelp. har brukkt en del penger på konsollen og hele grunden var vell egentlig xbox live : Vell nå har jeg prøvd det meste av den lille kunskapen jeg kan om internett. Så mitt siste håp er dere. Jeg har kjøpt meg trådløs ting til xboxen så jeg kan koble til nette viav den. Problemet er at jeg ikke får kobla til altså NectGenTel_63 som nettet heter. Jeg har en tanke om at det er noe galt med IP på en eller annen måte.. Men aner ikke hvordan ejg kan fikse dette. Hjelp ? Jeg har prøvd enklere metoder som å slå av routern å vente i 30 sec osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå