Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Altså, du MÅ ha FAT32 for å bruke disken med Xboxen (dessverre). Hvis du formaterer den til FAT32 mister du alt (du kan ikke konvertere den veien) på den. Det stemmer at maks filstørrelse er 4GB. Det er trygt, men du mister jo alt. Fra FAT32 til NTFS kan du konvertere, uten å miste noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

La til en kamerat som venn på Xbox 360 (Lightningwolf på forumet) men han får ikke bekreftet ser det ut til. Han er registrert som 92-modell noe som gjør at han har foreldre med råderett over kontoen, og jeg lurer litt på om det har noe med saken å gjøre for invitasjonen kan ikke godtas, kun avslås når han er logget inn som seg selv og ikke foreldrene.

 

:)

 

EDIT: Fant ut hvorfor.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg har et problem :)

 

har akkurat fiksa meg xbox live gold. skulle til og spille litt forza med broren min, kobla opp og det funka fint og prate sammen i micen.. men når jeg skulle invite to game, så funker det ikke trykke på den knappen ? det samme gjelder for han.. håper noen vet hva dette er :)

 

takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Hokay.

 

Har vurdert å skaffe meg microsoft points til å kjøpe litt av hvert på live, men har lest meg opp til en del problemer med kort og alt annet tull.

Fant ut at man kunne enkelt registere kredittkort, men for å fjerne det måtte man ringe support nummeret for å faktisk få det vekk. Hvis man ikke gjør det, blir man automatisk trukket for live-konto hvis man lar være.

 

Det jeg lurer på, blir jeg trukket automatisk for live-konto selv om jeg bare bruker kortet til innkjøp av microsoft points? Har ikke tanke på å kjøpe abbonement via siden dems da jeg sjeldent bruker det.

Og hvis jeg vil bli trukket, kan jeg allerede etter noen dager ringe inn for å fjerne det uten problemer?

 

På forhånd takk til den/de som kan komme med svar som hjelper.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på, blir jeg trukket automatisk for live-konto selv om jeg bare bruker kortet til innkjøp av microsoft points?

Nei.

 

 

Ellers er det ikke mer hokus-pokus enn å ringe Microsoft for å fjerne kortet fra profilen heller. Det er nok en del som ikke tør å ringe Support telefonen og derfor roper at det er sååå dårlig og sååå elendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...