cliffme Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 http://www.jasper1675.com/ Noen som har kjøpt herfra? Stabilt? Nå tar de vel 59,- mnd fra VISA'n tror jeg... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har kjøpt fra Jasper1675.com før, funket fint det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Husket ikke hva siden het, takker. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Et spørsmål til, muligens et litt dumt et. Jeg har kjøpt meg Oblivion: GOTY-edition for en billig penge. I GOTY-edition følger begge expansion-packs med. Men hvordan skal jeg gjøre det? Bare sett inn Disc 1 med Oblivion og spille, eller sette inn Disc 2 med expansion-packs først, eller? EDIT: Fant det ut. Disc 2 først. Endret 28. desember 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Streamer HD WMV helt greit jeg ? Jupp. Streamet HD WMV Ringenes Herre på 10 gbyte filmen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hei, har lyst på Major League Baseball 2K8. Men finnes bare i US, og da regner jeg med at spillet er region stengt. Noen måte jeg kan få spillt på min Xbox eller er det helt no go ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Sikkert spurt om før, men jeg gidder ikke lese gjennom hele tråden akkurat nå; kan jeg koble meg til internett gjennom pcen? Altså: Xbox 360 -> Kabel -> Vista PC -> Trådløs -> D-Link router -> Modem -> Internett. Tydligvis mange som har samme problemet som meg, men ingen av svarene hjelper meg -_- Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei, har lyst på Major League Baseball 2K8. Men finnes bare i US, og da regner jeg med at spillet er region stengt. Noen måte jeg kan få spillt på min Xbox eller er det helt no go ? Det spillet er regionlocket, så du får ikke spillt det med din X360 uten å chippe konsollen din. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hei, har lyst på Major League Baseball 2K8. Men finnes bare i US, og da regner jeg med at spillet er region stengt. Noen måte jeg kan få spillt på min Xbox eller er det helt no go ? Det spillet er regionlocket, så du får ikke spillt det med din X360 uten å chippe konsollen din. damn it! hmm, på Play-Asia står det at NTSC-J med den korenske versjonen skal funke på PAL. Men er utsolgt Jeje, får kjøpe ps3 eller vente til neste spill kommer og bestille fort. Lov å chippe den og kan jeg bli bannet hvis jeg gjør det? Endret 2. januar 2009 av Silo Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Lurte på en liten ting.. Jeg kan velge om jeg vil installere spillene jeg spiller på 360'n sant? Åssen installerer jeg dem i såfall? Får en opp beskjed der en kan velge å installere spillet eller? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Du må New Xbox Experience, trykk Y eller noe i menyen under "my xbox". Jeg husker ikke helt, men det er ikke så vanskelig å finne ut. Endret 3. januar 2009 av -drugiS- Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Okay, takker. Skal ta en liten titt i manualen elns Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Der det står play disc i dashbordet så trykker du Y Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=KffpmZnTVv0...re=channel_page Er det stor sjanse for å bli banna, hvis man gjør det her? Gratis Xbox Live ffs Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hvis du bruker det for mye er det nok fare for å bli bannet. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sikkert spurt om før, men jeg gidder ikke lese gjennom hele tråden akkurat nå; kan jeg koble meg til internett gjennom pcen? Altså: Xbox 360 -> Kabel -> Vista PC -> Trådløs -> D-Link router -> Modem -> Internett. Tydligvis mange som har samme problemet som meg, men ingen av svarene hjelper meg -_- just fucking google it! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde det faktisk fungert så bra hadde nok både "kameraten" og videoen vært borte for lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sikkert spurt om før, men jeg gidder ikke lese gjennom hele tråden akkurat nå; kan jeg koble meg til internett gjennom pcen? Altså: Xbox 360 -> Kabel -> Vista PC -> Trådløs -> D-Link router -> Modem -> Internett. Tydligvis mange som har samme problemet som meg, men ingen av svarene hjelper meg -_- just fucking google it! Gjort det, finner ikke noe som hjelper meg -.- Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde det faktisk fungert så bra hadde nok både "kameraten" og videoen vært borte for lenge siden. Det var det jeg også tenkte først. Men hvis du tar en titt på kommentarene så ser det ut til å fungere for alle. Nå vet jeg at man må ta alt på nettet(spess youtube) med en klype salt, men når det er så mange som sier at det funker, falner tvilen litt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er en feil med en oppdatering til et Vanlig Xbox spill, Silent Hill 2. Hvem skal eg kontakte for og si ifra om dette? har så velig lyst til og få det i orden igjenn. det har funket før. funker halveis, lyd og alt er der men ikkje bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå