Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Dersom man oppgir kredittkortdetaljer på XBL for å kjøpe poeng, det blir ikke noen uhyggelige overraskelser som f. eks at Gold-regning blir trukket hver måned uten å ha bedt om det? Grunnen til at jeg spør er at jeg skal kjøpe poeng, men det er ikke mitt kort. Og er det mulig å fjerne kortinformasjonen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom man oppgir kredittkortdetaljer på XBL for å kjøpe poeng, det blir ikke noen uhyggelige overraskelser som f. eks at Gold-regning blir trukket hver måned uten å ha bedt om det?

Jeg lurer veldig på samme problemstilling. Har lest et annet sted at når de først drar deg inn i Gold så må man gjennom en herskare med byråkratiske prosesser for å avslutte Gold, så jeg ønsker ikke at det skal skje. Silver er mer enn bra nok for meg. Noen som vet om MS sniker Gold medlemskap på deg, når de ser at du har lagt inn kredittkort?

En annen ting jeg lurer på: er det mulig å få tilbake det gammeldagse menyoppsettet på Xbox? Den som var før jeg måtte oppdatere maskinen. Syns ikke noe særlig om det nye.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar

Kjøpte den her Farcry

Men jeg vet ikke om den som får den har hvit eller grønn xbox / ny gammel.

Evt problemer?

Hvordan finner man ut hva han har uten å ringe : Har du xbox 360 er den grønn?

Da sier det seg jo selv hva han skal få til jul.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jo han har xbox men det er alt jeg vet, fant også lister over spill som kan spilles på xbox og xbox360 så ble forvirret.

Så bare han har en xbox an noe slag kan jeg kjøpe alle spill iverden som har teksten xbox på seg uavhengig hva som er før og etter.

Endret av War
Lenke til kommentar
Må man bruke Xbox 360 Wireless Network Adapter for å få trådløst nett eller kan man kjøpe andre, og ikke minst billigere, varianter?

Castle Crashers frister noe helt enormt og jeg har liten lyst til å begynne å strekke kabel :/

Og joda! Det kan du.

Men da kobles de via LAN porten. Du programmerer dingsen med og koble den til en PC, går inn på den som en ruter.

Kobler den til LAN porten på xboxen og da skal vist alt virke.

Slik kan de se ut.

http://www.dpactech.com/wireless_products/...rnet-bridge.php

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Jo han har xbox men det er alt jeg vet, fant også lister over spill som kan spilles på xbox og xbox360 så ble forvirret.

Så bare han har en xbox an noe slag kan jeg kjøpe alle spill iverden som har teksten xbox på seg uavhengig hva som er før og etter.

Ville satset på å kjøpt et xbox 360 spill! Forsegle det i butikken så du kan bytte det. Det er kjipt å få et spill til en eldre maskin når du har den nye selv om man kan spille det på den nye!

Lenke til kommentar

fikk nettopp ny xbox. sendte den forrige på rep, men de greide ikke å fikse den så jeg fikk ny. den nye xboxen er grei, men det er ufattelig mye lag online. kan ikke spille gears of war 2 uten å oppleve tonnevis med lag, og da blir mye av gleden borte. slik var det ikke med den gamle, så jeg tror nok det er noe med selve instillingene på maskinen. når jeg logga på sto det at det kunne ha noe med firewall settings å gjøre, men jeg har 0 peiling på hva som kan være feilen og hvordan jeg kan rette på det. noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...