Merk. Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dersom man oppgir kredittkortdetaljer på XBL for å kjøpe poeng, det blir ikke noen uhyggelige overraskelser som f. eks at Gold-regning blir trukket hver måned uten å ha bedt om det? Grunnen til at jeg spør er at jeg skal kjøpe poeng, men det er ikke mitt kort. Og er det mulig å fjerne kortinformasjonen?? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jada. På nettet kan du fikse det... Xbox.com. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Herlig! Takk for svar Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Dersom man oppgir kredittkortdetaljer på XBL for å kjøpe poeng, det blir ikke noen uhyggelige overraskelser som f. eks at Gold-regning blir trukket hver måned uten å ha bedt om det? Jeg lurer veldig på samme problemstilling. Har lest et annet sted at når de først drar deg inn i Gold så må man gjennom en herskare med byråkratiske prosesser for å avslutte Gold, så jeg ønsker ikke at det skal skje. Silver er mer enn bra nok for meg. Noen som vet om MS sniker Gold medlemskap på deg, når de ser at du har lagt inn kredittkort? En annen ting jeg lurer på: er det mulig å få tilbake det gammeldagse menyoppsettet på Xbox? Den som var før jeg måtte oppdatere maskinen. Syns ikke noe særlig om det nye. Endret 11. desember 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Nei, de sniker ikke noe på deg. Da hadde de vel blitt saksøkt av både Per, Mora til Per og resten av the US. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Kjøpte den her Farcry Men jeg vet ikke om den som får den har hvit eller grønn xbox / ny gammel. Evt problemer? Hvordan finner man ut hva han har uten å ringe : Har du xbox 360 er den grønn? Da sier det seg jo selv hva han skal få til jul. Endret 12. desember 2008 av War Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) HVa? Fargen på Xboxen har ikke noe og si. Jeg har Grønn Xbox. Halo Edition. HDMI utgang. Gammle som nye kan spille av alle xbox 360 spill. Åh! I get it.. Du aner ikke om han har Xbox 360? Endret 12. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jo han har xbox men det er alt jeg vet, fant også lister over spill som kan spilles på xbox og xbox360 så ble forvirret. Så bare han har en xbox an noe slag kan jeg kjøpe alle spill iverden som har teksten xbox på seg uavhengig hva som er før og etter. Endret 12. desember 2008 av War Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei, Xbox 360 spill kan ikke spilles av på en xbox1. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 De fleste xbox1 spill kan derimot spilles på en 360 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Må man bruke Xbox 360 Wireless Network Adapter for å få trådløst nett eller kan man kjøpe andre, og ikke minst billigere, varianter? Castle Crashers frister noe helt enormt og jeg har liten lyst til å begynne å strekke kabel :/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Du kan ikke bruke andre USB-antenner, fordi MS har lagt inn noe programvare på antenna eller noe. Synd å si det, men du må nok ha 700-kronersantenne. Du KAN også bruke en laptop som antenne og bridge tilkoblingen eller noe (søk på internett). Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Må man bruke Xbox 360 Wireless Network Adapter for å få trådløst nett eller kan man kjøpe andre, og ikke minst billigere, varianter? Castle Crashers frister noe helt enormt og jeg har liten lyst til å begynne å strekke kabel :/ Og joda! Det kan du. Men da kobles de via LAN porten. Du programmerer dingsen med og koble den til en PC, går inn på den som en ruter. Kobler den til LAN porten på xboxen og da skal vist alt virke. Slik kan de se ut. http://www.dpactech.com/wireless_products/...rnet-bridge.php Endret 13. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
No14 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jo han har xbox men det er alt jeg vet, fant også lister over spill som kan spilles på xbox og xbox360 så ble forvirret. Så bare han har en xbox an noe slag kan jeg kjøpe alle spill iverden som har teksten xbox på seg uavhengig hva som er før og etter. Ville satset på å kjøpt et xbox 360 spill! Forsegle det i butikken så du kan bytte det. Det er kjipt å få et spill til en eldre maskin når du har den nye selv om man kan spille det på den nye! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 er HDDVD spilleren til 360 sonefri på vanlige dvd filmer? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fikk ny xbox nå nylig etter at den gamle hadde fått RRoD, men helt siden jeg fikk den nye har jeg ikke klart å komme på nett. Den finner ikke Routeren vår. Er det noe jeg har glemt å stille inn eller no? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg tipper at du må legge til mac adressa til den nye boksen, de skal være unike. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 om det er sonefri dvdspiler på xbox 360? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 om det er sonefri dvdspiler på xbox 360? Den er ikke sonefri. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 fikk nettopp ny xbox. sendte den forrige på rep, men de greide ikke å fikse den så jeg fikk ny. den nye xboxen er grei, men det er ufattelig mye lag online. kan ikke spille gears of war 2 uten å oppleve tonnevis med lag, og da blir mye av gleden borte. slik var det ikke med den gamle, så jeg tror nok det er noe med selve instillingene på maskinen. når jeg logga på sto det at det kunne ha noe med firewall settings å gjøre, men jeg har 0 peiling på hva som kan være feilen og hvordan jeg kan rette på det. noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå