Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et spørsmål.

 

For et kvarter siden satt jeg meg ned for å spille litt COD:WaW-demo. Da jeg starta det kom det "Knewt01 disconnected from Xbox Live". "Jaja" tenker jeg og tror jeg kan logge på igjen ved å trykke Xbox-knappen. Men neida. Prøver å koble meg til igjen, og får bare "Failed to connect to Xbox Live". Jeg går ut og inn fra demoen, men får bare "Failed" igjen. Tar da "Test connection" og får Connected/Confirmed på alt og NAT er open.

 

Jeg lasta ned en demo etter dette og det funker hvertfall. What to do?

 

 

EDIT: Fikk vite at betaen var avsluttet? :(

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
trenger helst litt fort svar på dette vurderer og kjøpe arcade til 1000.

Får en hardisk av en venn (60gb) og slik jeg skjønner det så er den eneste forskjellen da at arcade ikke har HDMI, er det no big deal?

Arcade har HDMI som alle de andre, men det følger ikke med en HDMI kabel i pakka bare.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe en ny pro med 60 GB HDD. Selvfølgelig vil jeg gjerne ha alt av save games og maps over på den nye harddisken. Får alt plass på et minnekort, så jeg slipper å søke om kabel fra MS? På det skjemaet skal man for sikkerhets skyld skrive når man kjøpte Elite, jeg har ingen planer om å kjøpe Elite.

Lenke til kommentar

Ok, er ikke sikker på hvor stort memory card jeg har. Men det eneste jeg trenger å overføre er vel save games? Alt jeg har lastet ned ligger jo lagret på Live, så jeg kan laste det ned en gang til.

 

Hva mener du med å ha gamertagen på minekortet hele tiden? Skal jeg overøre den til sist eller noe?

Lenke til kommentar

Det er bare å overføre gamertagen til memorycardet, slik at den vet du er deg.

 

Edit: gjorde det først av alt så den var på når eg overførte savesene. Og 60mb kortet burde funke, hvertfall 256.

Men du må sikkert gjøre det et par ganger om du bruker 60mb

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

Har vært en hel rekke med problemer på Xbox Live både i går og i natt. Kan hende du er uheldig nok til å fremdeles føle problemene. Selv kommer jeg på Xbox Live igjen nå, men gjorde ikke det i natt.

 

Patience.

 

Kjøpt fra kina og er vell ikke orginalt. Men faen heller!
Og du klager fordi?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Sølt cola på den trådløse kontrollen uten at jeg så det.

Neste dag var A helt klissete, altså den blir sittende igjen nede av og til og er evig løen og treig.

Kommer seg etter litt spilling, men er hengende neste dag igjen.

 

Noen forslag? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...