Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Prøvde her en dag og koble Xboxen til en hd-ready tv med en slik kabel (Altså ved å bruke de grønne, blå og rød kontaktene) uten suksess. Jeg er sikker på at jeg satte den til hd-tv på switchen ved xboxen.

 

Noen gode ideer til hva annet jeg kan ha gjort feil?

 

PS: Prøvde siden med vanlig Gul/hvit/rød og det virket som det skulle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har koblet opp på Xbox Live noen ganger (og fra nå av, fast :D), og da har jeg det merkelige problemet at nicket på MSN/Live Messenger henger igjen for en gang for leeenge siden. Nå står det "Knut.. er på danskebåten" eller noe, og det er jeg jo ikke. Hva skjer? :p

 

Og en anna ting: Jeg har stilt klokka/dato noen ganger på boksen, men den stiller seg tilbake til 1700-tallet en gang. Why?

Lenke til kommentar
Hvilket formet er det på HD trailere etc. som blir lastet ned fra xbox live?

 

Kan hende det er WMV?

 

Prøvde her en dag og koble Xboxen til en hd-ready tv med en slik kabel (Altså ved å bruke de grønne, blå og rød kontaktene) uten suksess. Jeg er sikker på at jeg satte den til hd-tv på switchen ved xboxen.

 

Noen gode ideer til hva annet jeg kan ha gjort feil?

 

PS: Prøvde siden med vanlig Gul/hvit/rød og det virket som det skulle.

 

Hvordan koblet du de til TV'n? Rett i TV'n, på riktige farger? Ikke via Scart?

Via Scart og bruke komponentkablene (Rød Grøn Blå) går vell ikke.

 

Skal være nok og bare sette i kabelen, gå på riktig inngang på tv'n og starte opp Xboxen... Trenger ikke og knote med HD-Tv knappen for at det skal fungere, gjelder vell uansett instilling på xboxen.

 

Jeg har lyst til å kjøpe Elite. og lurer på om det er mulig og koble opp den på både HDMI for bilde. Og optisk for digital lyd.

 

takker for svar

 

Hmm. Følger det med en dingsebombs som man kan sette på den analoge utgangen slik at man får Optisk ut, uten og måtte bruke den analoge kabelen? Noen har bablet i at det får man med eliten. Men ikke sikker da.

Hvis TV'n din har Optisk ut så kan du bruke den...

 

Hehe må le, kompissen min kjøpte seg Samsung-Tv, og den hadde ikke optisk ut. Syke greier, var vell av den billig modell linjen samsung har.

Så glad i min Toshiba...

Lenke til kommentar

Jeg må komme med et litt noobish spørsmål nå. Fikk nettopp en nye Xbox siden min gamke ikke kunne repareres og koblet den til. Laderen (den klumpen på strømledningen) lyser gult, standby. Er det ikke meningen at man skal kunne spille mens den er i standby? Eller må jeg vente til den lyser grønt? Og hvor lang tid tar det før den gjør det? Jeg er litt utålmodig.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg leverte inn min gamle Xbox for 3 uker siden fordi jeg hadde RROD. Fikk i dag en nye Xbox av akkurat samme typen, men strømforsyningen er den samme som på den gamle.

 

Edit: Jeg får altså ikke skrudd på Xboxen og strømforsyningen står kun i standby.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Kan jo være noe som er endret med strømmforsyningen som den nye xboxen ikke takler.

 

De nye xboxen din har vell lavere effektforbruk. Den gammle strømforsyningen kan gi en høyere effekt ut.

Sikkert noe at han ikke godkjenner strømforsyningen...

 

Prøv en kompis sin strømforsyning. Også at denne strømforsyingen er akkyurat den du trenger. Skal kunne levere ca 175w..

Lenke til kommentar

360en min driver og riper og spillene mine. Ripene kommer ikke på selve disken, men på plastikken (den gjennomsiktige delen) helt innerst. Den lager veldig høye lyder av og til, og lurer på om det kan være det som er grunnen til ripene. Har hatt xboxen i over 2 år, og eneste problemet jeg har hatt er skuffen som ikke alltid har like mye lyst å komme ut.

 

Spørsmålet mitt er da, burde jeg bytte den inn? Garantien min går nemlig ut i januar, og blir litt kjipt å få RRoD eller noe da :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...