Toast Is Pimp! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Just d! Vi snakker om pakker der Xboxen har 60gbyte... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vi snakker om pakker der Xboxen har 60gbyte... Kan man kjøpe 60 GB HDD seperat? Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har nylig kjøpt meg en xbox 360 20gb. Men eg har kun ein slik: http://sky2k.com/shop/images/xbox360_RGB_cable.jpg Ka bør eg kjøpe for å få enda betre kvalitet? Har en HD-ready tv (får ikkje brukt den så ofte) og en gammal tv, som neppe kan koblast saman med noko anna enn det eg har. Eg har vel ikkje hdmi utgang så høyrer snakk om noke kompositt eller noke. Er det det eg treng? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hmm. Har du kjøpt brukt eller? Siden den er uten HDMI og uten component-kabler. Det skal da virkelig følge med sånne kabler i alle X360-pakker. Der er det både kompositt (for den gamle TVen) og komponent (for den nye TVen). Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hmm. Har du kjøpt brukt eller? Siden den er uten HDMI og uten component-kabler. Det skal da virkelig følge med sånne kabler i alle X360-pakker. Der er det både kompositt (for den gamle TVen) og komponent (for den nye TVen). Ja, det har eg. Men viss eg kjøpe ein sånn som du viser til, kan eg då bruke den på begge tv'ane? Syns det virkar rart for på den gamle tv'en ser det ikkje ut som den vil kunne koblast til noken plass. Må eg kanskje bruke en sånn då: http://www.tvcables.co.uk/images/items/yuv...art-adapter.jpg? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, du må bruke en sånn, men du vil få bedre bilde ved å bruke den du fikk med Xboxen(den RGB tingsebomsen). Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Så å kjøpe en sånn vil kun lønne seg på ein hd-tv? Kor stor forskjell er det egentlig på desse to kablane på ein hd-tv? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg prøvde først med scart, og så med komponent. Jeg vil si at kvaliteten ble tidoblet Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Og det var på ein relativt gammal tv? Kor mykje kostar ein slik kabel, og kor får eg den billegast? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg prøvde først med scart, og så med komponent. Jeg vil si at kvaliteten ble tidoblet Ja det er jo sant. Siden sikkert Scart ikke kan ta HD signaler... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det var på en Samsung 32" HD-klar tv, så den var relativt ny https://prisguiden.no/product.php?productId=86623 Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Men på ein gammal tv som ikkje er hd-klar vil det ikkje ha noke å bety? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Men du har jo HD-ready, sTor. Du finner den billigst her. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, men eg får ikkje brukt så mykje (alltid noken som brukar den).. Medan den gamle kan eg bruke anytime Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Solgte min Komponentkabel til min kompis... Jeg tok ca 70kr... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvilket formet er det på HD trailere etc. som blir lastet ned fra xbox live? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hei Slenger inn et kjapt lite spørsmål om Fifa09 på xbox360. Noen som vet hvor jeg skifter draktnummer på spillerne? Takker på forhånd. Edit: fannt ut at de har fjerna den funksjonen i år.. Endret 3. november 2008 av Fr34d Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har lyst til å kjøpe Elite. og lurer på om det er mulig og koble opp den på både HDMI for bilde. Og optisk for digital lyd. takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå