Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

ringte ms og sa at de ikke kunne hjelpe meg fikk kun data transfer kitet hvis jeg hadde elite. som jeg ikke har han sa at jeg kunne kjøpe meg et minnekort for å overføre.

som om jeg har tenkt å betale 500 kr til når jeg har bruk 1000 kr på hdd.

er det noen her som har et sånnt kit

noen som kan svare på dette

 

glem det har fikset det selv takk for ingen ting

Endret av pumpx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! Jeg fikk nettopp et lite problem. Mens jeg satt og spilte Oblivion fryste skjermen seg. Det var ingenting annet å gjøre enn å skru av Xboxen. Jeg tok ut spillet og skrudde den på igjen. Ca. etter to sekunder fryser skjermen seg igjen. Dette har skjedd gjentatte ganger nå. Skal jeg prøve å vente og se, er det noe jeg kan gjøre eller må jeg sende den inn til reparasjon?

Lenke til kommentar

Har et par problemer med min xbox. Ikke alle er xbox'en sin feil føler jeg, noe ligger vel på meg og. :p Men uansett føler jeg det er noe galt, greit hvis noen i det minste kan svare på ett av spørsmålene:

 

- Kan ikke logge med på msn på xbox. Ikke så veldig nøye, men føler det kanskje har sammenheng med de andre. (har open NAT forresten)

- Klarer ikke å koble data å xbox sammen, selv om de er på samme nettverk. Mener jeg har media center på data og.

- Klarer ikke å bytte mellom PAL 50 og 60.

 

De spørsmålene jeg husker akkurat nå, mener det er flere. Noen som kan hjelpe? :p

Lenke til kommentar

Olum: Dra ut strømmen og vente litt? Har du nedlastet noe nytt innhold til Oblivion? Jeg har prob med Naruto og Japansk Tale... Fjernet Japansk tale og alt går vell her...

 

 

Med HDMI kan du ikke velge noen form for PAL. Eller var det bare PAL 50 da? Og pluuutselig kan man spille PAL 60 spill (feks Halo 3 og mye annet). AARG Så fuckings mange formater her i verden. Am

 

Angående PC: Aktivere deling av Video Musikk i Windows Media Player. Trykk på den lille pilen som er under Biblotek/Libary og gå på Media Sharing....

 

Du må jo aktivere Media Center opplegget også! Det er forklart når du skal gjøre det med Xboxn! Skal jo ikke være vanskelig...

Lenke til kommentar
Olum: Dra ut strømmen og vente litt? Har du nedlastet noe nytt innhold til Oblivion? Jeg har prob med Naruto og Japansk Tale... Fjernet Japansk tale og alt går vell her...

 

Takk for tipset, men den er levert til reparasjon nå. Noen timer etter at jeg postet det innlegget fikk jeg Red Ring of Death.

Lenke til kommentar
Med HDMI kan du ikke velge noen form for PAL. Eller var det bare PAL 50 da? Og pluuutselig kan man spille PAL 60 spill (feks Halo 3 og mye annet). AARG Så fuckings mange formater her i verden. Am

 

Angående PC: Aktivere deling av Video Musikk i Windows Media Player. Trykk på den lille pilen som er under Biblotek/Libary og gå på Media Sharing....

 

Du må jo aktivere Media Center opplegget også! Det er forklart når du skal gjøre det med Xboxn! Skal jo ikke være vanskelig...

 

På sikkert bytte om på noe bak på TV'n der ja sikkert. Har ikke HDMI, men en mellomting mellom det og sånn "vanlig" (som jeg ikke husker hva det heter :p).

 

Men er nesten helt sikker på at jeg har gjort som du skriver der. Bare at det ikke funket. På samme måte som at jeg ikke kan logge meg inn på MSN, det går bare ikke. Føler at det er noe feil med xbox'en. :hmm:

Lenke til kommentar

Hei alle xbox-venner, det kan hende dette er feil plass å spørr om dette, men tenkte jeg ikke skulle lage en ny tråd når vi har denne.

 

Jeg prøvde å spille mot en venn i går på Fifa09, der kan jeg velge en game mode som heter "Play a friend" der jeg inviter via friendslisten på Live. Men når en av oss inviter så får vi bare "Game session is no longer availible".

 

Men det er som så rart er at dersom vi spiller "Be a Pro" Online, slik at vi kan styre laget vårt, bare at du er en enkelt spiller, funket det og spille mot andre. Jeg kan også spille "normal" modus mot andre online, bare ikke han. Noen som aner hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

720p så klart. Men hva du spør etter aner jeg ikke.

Hehe.

 

Du kan jo aktivere Media Center opplegget også! Det er forklart når du skal gjøre det med Xboxn! Skal jo ikke være vanskelig...

 

På sikkert bytte om på noe bak på TV'n der ja sikkert. Har ikke HDMI, men en mellomting mellom det og sånn "vanlig" (som jeg ikke husker hva det heter :p).

 

Men er nesten helt sikker på at jeg har gjort som du skriver der. Bare at det ikke funket. På samme måte som at jeg ikke kan logge meg inn på MSN, det går bare ikke. Føler at det er noe feil med xbox'en. :hmm:

 

Hvilken ruter har du? Kanskje den er så vrang at den sperrer porter.

 

Du må komme deg inn på den og aktivere UPnP.

Det skal finnes på nyere rutere...

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
720p så klart. Men hva du spør etter aner jeg ikke.

Hehe.

 

PAL 50? PAL 60? Wtf? :p

 

PAL 60... Mener jeg... Bruker HDMI på min Sexbox360. feks Halo3 krever 60Hz... Dette står bakpå spillet.

 

Ser ikke forskjellen på LCD-TV og mutterns CRT-TV. Men gammle CRT-TV'er har dårlig 60Hz oscillator og dermed ser dårlig ut. Grunnen for 50Hz er at nettspenningen er 50HZ og brukes til synkronisering... Men det var før i tiden det. Brukes sikkert enda. Men alle TV'er i dag har krystaller som fikser dette.

 

Du må komme deg inn på den og aktivere UPnP.[/b]

Det skal finnes på nyere rutere...

 

Har vel 2 rutere tror jeg. En Speedtouch ettellerannet og en Linksys ettellerannet. Men det står at NAT'en min er på Open.

 

Og all utstyret ditt er koblet til Linksys ruteren? Men du har problemer med deling osv? Gå inn på begge og aktiver UPnP.

Aner ikke hva problemet ditt er lengere.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...