Dzeko Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Utrolig lættis når folk faktisk tror jeg er 12:P Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kan jeg signe in "i" en kontroll, for så og ta kontrollen med til en kompis, og ha kontoen der? Og kan jeg overføre achievments og GS fra en offline-bruker til den nye som er på Live? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Kan jeg signe in "i" en kontroll, for så og ta kontrollen med til en kompis, og ha kontoen der? Og kan jeg overføre achievments og GS fra en offline-bruker til den nye som er på Live? 1. LOLOLOLOL (Nei) 2. Ikke hvis det er to forskjellige brukere. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Alternativ til 1. er vel å ha kontoen din på en minnebrikke, og så ta den med til kompisen din? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skal til Trondheim i høstferien. Er det noen billige spillbutikker der? Skal også en harrytur til Strömstad, er det noe billig der? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Lololol? Det går da på wii. Kan jeg "retriev"'e kontoen nede hos han da? Og evt. achievments og GS jeg får hos han, får jeg også det hjemme? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 LoLOLOLOl! Wii-Kontrolln har innebygd minne ja.. Bruk et minnekort!1!! Ja du får acivments da Mr. Ve... Men da MÅ Dere være på internett når du får de. Ellers så forsvinner de når du retriva den på din egen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 LoLOLOLOl! Wii-Kontrolln har innebygd minne ja.. Ja, faktisk så har den det. Eller minnekort og minnekort, det eneste man kan overføre med den så vidt jeg vet er Mii folk. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har ikke minnekort. Kan jeg bruke en usb-penn? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tror ikke det. Men du kan laste ned brukeren din der, hvis du har en LIVE gamertag, og kameraten din har en xbox som er koblet til nettet. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei! Noen som vet om man kan bruke gamle Xbox spill på en Xbox 360 konsoll? - Roar Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei! Noen som vet om man kan bruke gamle Xbox spill på en Xbox 360 konsoll? - Roar Disse spillene virker. Hvis du ikke xboxen er ganske ny, eller du ikke har vært på nettet på en god stund, så er det ikke sikkert at alle spilla virker. Da kan du laste ned en fil som det står mer om på siden. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 okey Men det har seg sånn at jeg har 4 spill fra min gamle xbox... åsså har jeg lyst på xbox 360... Har ikke kjøpt det enda altså : p Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 da vil de funke hvis de likker på den listen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Er det meningen at Xbox 1 spill ikkje fyller hele skjermen når eg spiller dem på Xbox 360? er snakk om Fable, viss det har noe og si. Endret 30. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis du mener svarte striper på høyre og venstre side, er dette vanlig. Det betyr at du har stilt inn xboxen din til widescreen TV, og spillet støtter ikke widescreen (bredskjerm). Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har en konto som ikke er på live hos en kompis med litt GS og achievments, som jeg gjerne vil ha på min konto som er på live. Det jeg gjorde var å kalle kontoen som ikke er på live for det samme som live-kontoen, for så og hente ned livekontoen. Det som skjedde var at jeg fikk 2 kontoer med samme navn, en offline og en på live, og GS ble ikke slått sammen. Er det mulig å få slått det sammen? Dama har også en offline-konto. Hvis hun omsider vil på live, vil hun da miste all GS og achievments? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei. Det er to forskjellige kontoer. At du ikke dro med deg Offline kontoen opp til Online er din egen feil. Om du derimot kun har en Offline profil kan du enkelt nok komme online ved å starte Live fra profilen din. Men å lage en ny profil for å håpe på og flytte GS går altså ikke. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei. Det er to forskjellige kontoer. At du ikke dro med deg Offline kontoen opp til Online er din egen feil. Om du derimot kun har en Offline profil kan du enkelt nok komme online ved å starte Live fra profilen din. Men å lage en ny profil for å håpe på og flytte GS går altså ikke. Hvordan gjør jeg dette da? Lagte først en offline-konto hjemme også og spilte litt på den, for så og oppgradere den til live (prøvte iallefall), men endte opp med to kontoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå