Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en konto som ikke er på live hos en kompis med litt GS og achievments, som jeg gjerne vil ha på min konto som er på live.

 

Det jeg gjorde var å kalle kontoen som ikke er på live for det samme som live-kontoen, for så og hente ned livekontoen.

Det som skjedde var at jeg fikk 2 kontoer med samme navn, en offline og en på live, og GS ble ikke slått sammen. Er det mulig å få slått det sammen?

 

Dama har også en offline-konto. Hvis hun omsider vil på live, vil hun da miste all GS og achievments?

Lenke til kommentar

Nei.

 

Det er to forskjellige kontoer.

At du ikke dro med deg Offline kontoen opp til Online er din egen feil.

 

Om du derimot kun har en Offline profil kan du enkelt nok komme online ved å starte Live fra profilen din. Men å lage en ny profil for å håpe på og flytte GS går altså ikke.

Lenke til kommentar
Nei.

 

Det er to forskjellige kontoer.

At du ikke dro med deg Offline kontoen opp til Online er din egen feil.

 

Om du derimot kun har en Offline profil kan du enkelt nok komme online ved å starte Live fra profilen din. Men å lage en ny profil for å håpe på og flytte GS går altså ikke.

 

Hvordan gjør jeg dette da? Lagte først en offline-konto hjemme også og spilte litt på den, for så og oppgradere den til live (prøvte iallefall), men endte opp med to kontoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...