cs_ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har et problem. Xbox (arcade) er koblet til TV-en gjennom HDMI. Når jeg går inn på Display og HDTV så er 720 og 1080 "grayed out", dvs. at jeg ikke kan velge de. Har prøvd 2 ulike kabler og har resatt display (Y+RT på oppstart) flere ganger, begynner å bli fryktelig lei. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvilken TV er det snakk om? Har hørt om folk som har problemer med Tatung-modeller Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er det noen som vet om å ringe Microsoft er den eneste måten å få tilsendt en overføringskabel fra en harddisk til en annen på? Vil helst ikke kjøpe meg en ny Elite-boks, for så å måtte vente i en måned før jeg kan anvende den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du finner de på Ebay og lignende. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 hey! Spør her isteden for å lage en ny tråd. Hvordan er det å kjøpe wireless nettmottaker til xboxen fra Play-asia.com eller xbox 360 kontroll? Er det noen komplikasjoner som kan oppstå pga. soner eller lignende? Kjipt å måtte ut med 6-700 spenn for en mottaker Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ikke noe problemer med soner, men mer med tollen. Kjøper du for over 200 kroner, må du betale moms og toll. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ikke noe problemer med soner, men mer med tollen. Kjøper du for over 200 kroner, må du betale moms og toll. Play-asia setter halv verdi på pakken hvis du spør om det, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hey, har akkurat snakket med xbox support, grunnet at jeg har fått de 3 røde lysene. Alt gikk fint og han sa de skulle sende en mann som kom til å ta med en boks til xboxen. Men det han ikke sa og jeg seff glemte å spørre var når han kom til å komme, er litt kjipt om han kommer når jeg er på jobb, og ulikt folk flest så jobber jeg på kvelden. så bare lurer på om det er noen andre her som har fått besøk av denne mannen med boksen som kan si når han kommer, hvor mange dager det er til han kommer og tidspunkt på dagen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 DHL pleier å ringe litt(en times tid før) for høre om du er hjemme. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Oki takk for svar=) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tror ikke det er så vanlig dessverre, opplevde ikke det selv, og har heller ikke snakket med noen andre som har opplevd det. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvor mange ganger må Xboxen ha vert på reparasjon før jeg får en ny? Min har vert på rep 2 ganger, og nå høres det ut som den skal sprenge, samt at den henger seg igjen. Fikk den igjen på torsdag... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg vet ikke om dette er lov til å snakket om sånt her på forumet, men det er nå lov å prøve seg. Vet noen hvordan man modder 360'en? Eventuelt linket meg til en guide? Har googlet i evigheter uten å finne noe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Selv om du vil si det er for å spille backups av dine egne spill, noe som er lovlig, så vet vi alle at det er piratkopiering det dreier seg om. Derfor har vi ikke lov til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Faktisk så er det ikke piratkopiering. Planen var å legge til drakter, logoer osv til ett fotballspill, så om det telles som piratkopiering eller ikke vet jeg ikke? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Faktisk så er det ikke piratkopiering. Planen var å legge til drakter, logoer osv til ett fotballspill, så om det telles som piratkopiering eller ikke vet jeg ikke? Regner med at du tenker på PES:D ? Vent til 09, da vil du ikke behøve å modde (så vidt jeg vet) Skal visst da bli mulig å dele option files.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 PES ja! Hvis det stemmer så ville jo det vært genialt. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er jeg veldig nerd hvis jeg kjøper dette? http://www.play-asia.com/paOS-13-71-8x-49-...2iyu-43-9k.html Føler jeg kommer til å skamme meg..Ganske billig da..Ville vært fett å ha den oppå konsollen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 tja, hvis du er 12 år så passer den veldig bra. hmm, sikker på at ikke ps3 eller wii er bedre for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå