Lakus Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Du må ha CDen i tillegg, ja. Tror ikke du legger inn hele spillet, bare deler av det. Legger inn absolutt hele disken jo. DVD'en må fremdeles være i drevet til å verifisere at du eier spillet. Slik jeg ser det er det fullt mulig for en pirat og legge inn et lovlig spill han har lånt av en venn, for så å bruke en brent DVD. Omvent ville jo ikke gått, da ville man jo ikke vært særlig til pirat. Men det tar nok uheldigvis ikke lang tid før piratene får utnyttet dette. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 funker det å streame musikk fra ipod ? Ja, men tror ikke iPod touch eller iPhone funker. Det er mulig du må finne en fil i Marketplace som heter "Valgfri iPod-støtte" eller noe sånt, husker ikke hvor den ligger.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 funker det å streame musikk fra ipod ? Ja, men tror ikke iPod touch eller iPhone funker. Det er mulig du må finne en fil i Marketplace som heter "Valgfri iPod-støtte" eller noe sånt, husker ikke hvor den ligger.. Ok skal skjekke ut.. det er en iPod Classic jeg har btw Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Begge to synes jeg å huske at fungerer. En kompis av meg har Touch, og jeg mener da at den har funket fint. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det funket vist, jeg bare koblet den til uten noen nødvendige nedlastinger Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som vet når vi kan begynne å laste ned TV-serier og filmer fra Xbox Live i Norge? Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har fått et svar, men bare for å være helt sikker spør jeg her også. Passer denne: http://www.elprice.no/spill/tilbehoer/micr...-120gb-9z600002 til xbox 360 arcade? vil ikke bruke 1500 kr for noe som ikke virker. Takker Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har fått et svar, men bare for å være helt sikker spør jeg her også. Passer denne: http://www.elprice.no/spill/tilbehoer/micr...-120gb-9z600002til xbox 360 arcade? vil ikke bruke 1500 kr for noe som ikke virker. Takker Sikker på at du trenger den da? Går jo for det meste bare i gamesaves og demoer. Media blir streama fra Mac/PC. Ville heller har kjøpt en elite. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Ikke glem at installasjon av spill blir mulig fra høsten. Da kommer 120 Gb GODT med. EDIT: Hvorfor gi 1595,- for den? Link Endret 8. august 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ikke glem at installasjon av spill blir mulig fra høsten. Da kommer 120 Gb GODT med. EDIT: Hvorfor gi 1595,- for den? Link Det var det jeg tenkte på. Jeg har sjekket priser, skal ikke kjøpe den fra elprice, bare tok den første linken som jeg fant når jeg søkte på hard disken. Men etter å ha lest erfaringer fra papyrus ser det ut til at en del folk har hatt problemer med dem. Kanskje jeg tar turen opp til Lefdal og fikser litt venne rabatt Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ikke glem at installasjon av spill blir mulig fra høsten. Da kommer 120 Gb GODT med. EDIT: Hvorfor gi 1595,- for den? Link Sant... Men har det så veldig mye å si? Bare at det blir mindre lagg eller no? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mindre bråk fra DVD-drevet og raskere loading. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 koster 120gb bare 770 kr nå? da blir den kjøpt inn her! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Papryus er sleipe. De skriver prisen UTEN moms størst. I realiteten koster den 931 kroner eller noe. EDIT: 963 kroner var det. Endret 8. august 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det mulig å stole på dem? Prisene deres er så mye lavere enn alle andre og jeg sjekket hardware.no og en del av erfaringene var dårlige :/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tror du kan det. Hva går de negative erfaringene ut på, da? Nestbilligste er PCkiosken.no Link Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 en 1000 lapp er jo ingenting. kommer nok til og kjøpe meg en når høstoppdateringen kommer Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tror du kan det. Hva går de negative erfaringene ut på, da? Nestbilligste er PCkiosken.no Link De har sendt defekte ting og når folk har levert varen tilbake får de ingen tilbakemelding eller hører ingenting mer fra de. Er veldig kritisk bare det kommer noe negativt om noe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tja. Du for se selv. Jeg ville sett på hyppigheten av disse klagene. Hvis det er i 5% av tilfellene hadde jeg tatt sjansen. Men hvis det er snakk om 20% ville jeg betalt en hundrings mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå