Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det går ann å skifte msn-nick på xbox live? Utrolig plagsomt at jeg blir logget på hver eneste gang jeg gjør noe, til og med å se en dvd f.eks. Tingen er at det dukker opp et 3-4 måneder gammelt nick hvor det står at jeg gjør skolearbeid, og folk begynner jo å lure på slikt midt i sommerferien..

Lenke til kommentar
Du kan jo bare skru av automatisk pålogging :)

How?

Logger meg alltid av når jeg er inne, men hver gang jeg starter et spill så blir jeg automatisk pålogget :s

Sitter på hytta uten Internett nå, men tror det er et valg som heter chat eller noe i menyene, hvis du trykker der skulle det være mulig å fjerne automatisk pålogging. Er en stund siden jeg gjorde det selv :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Du kan jo bare skru av automatisk pålogging :)

How?

Logger meg alltid av når jeg er inne, men hver gang jeg starter et spill så blir jeg automatisk pålogget :s

Sitter på hytta uten Internett nå, men tror det er et valg som heter chat eller noe i menyene, hvis du trykker der skulle det være mulig å fjerne automatisk pålogging. Er en stund siden jeg gjorde det selv :)

Uten internett på hytta, men dette forumet har du alltid tilgang til! <3

Lenke til kommentar

Har prøvd å søke, men fant ingen svar. Såå..

Hvordan får jeg lyd gjennom komponent-kabelen til TV'en? Jeg har bestandig kjørt gjennom optisk, så jeg er helt grønn når det gjelder kun på TV'en. Går det ikke an, eller må jeg bare stille på noe på Xboxen?

Når det gjelder komponent mener jeg 720p komponentkablene. :)

EDIT: LØST

Jeg kobla bare ut rød/hvit fra den vanlige å kobla dem rett i TV (ikke via scart). :) Silly me.

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Uten internett på hytta, men dette forumet har du alltid tilgang til! <3

The power of HSDPA ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte Elite i dag, fra Core til Elite. Men strømadapteren lager en irriterendes suse lyd når konsollen er av (kan minne litt om den sms varslingslyden ikke alle kan høre) Core adapteren var ikke sånn. Hva kan det være? håper ikke dette er normalt, for kjipt og måtte ta ut strømledningen av xboxen etter bruk

Lenke til kommentar
Kjøpte Elite i dag, fra Core til Elite. Men strømadapteren lager en irriterendes suse lyd når konsollen er av (kan minne litt om den sms varslingslyden ikke alle kan høre).

Du kan vente til du blir voksen, da hører du ikke lydene lenger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du må ha CDen i tillegg, ja. Tror ikke du legger inn hele spillet, bare deler av det.

Var det jeg tenkte...Men forundrer meg ikke hvis noen hackere finner en måte å få utnyttet dette til det fulle og det hele hvis du skjønner hva jeg mener:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...