Essem Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Den skal vel være responsiv så lenge man trykker riktig, det er det om er problemet. Den vil veldig gjerne gå både opp og ned når man trykker til siden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Noen som vet om det går ann å skifte msn-nick på xbox live? Utrolig plagsomt at jeg blir logget på hver eneste gang jeg gjør noe, til og med å se en dvd f.eks. Tingen er at det dukker opp et 3-4 måneder gammelt nick hvor det står at jeg gjør skolearbeid, og folk begynner jo å lure på slikt midt i sommerferien.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Du kan jo bare skru av automatisk pålogging Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du kan jo bare skru av automatisk pålogging How? Logger meg alltid av når jeg er inne, men hver gang jeg starter et spill så blir jeg automatisk pålogget :s Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Kan den første posten oppdateres til at det nå er mulig og streame divx/xvid og mp3 via windows media player 11 eller spille filene av fra USB. Endret 18. juli 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du kan jo bare skru av automatisk pålogging How? Logger meg alltid av når jeg er inne, men hver gang jeg starter et spill så blir jeg automatisk pålogget :s Sitter på hytta uten Internett nå, men tror det er et valg som heter chat eller noe i menyene, hvis du trykker der skulle det være mulig å fjerne automatisk pålogging. Er en stund siden jeg gjorde det selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du kan jo bare skru av automatisk pålogging How? Logger meg alltid av når jeg er inne, men hver gang jeg starter et spill så blir jeg automatisk pålogget :s Sitter på hytta uten Internett nå, men tror det er et valg som heter chat eller noe i menyene, hvis du trykker der skulle det være mulig å fjerne automatisk pålogging. Er en stund siden jeg gjorde det selv Uten internett på hytta, men dette forumet har du alltid tilgang til! <3 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Har prøvd å søke, men fant ingen svar. Såå.. Hvordan får jeg lyd gjennom komponent-kabelen til TV'en? Jeg har bestandig kjørt gjennom optisk, så jeg er helt grønn når det gjelder kun på TV'en. Går det ikke an, eller må jeg bare stille på noe på Xboxen? Når det gjelder komponent mener jeg 720p komponentkablene. EDIT: LØST Jeg kobla bare ut rød/hvit fra den vanlige å kobla dem rett i TV (ikke via scart). Silly me. Endret 19. juli 2008 av CCola Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Sitter på hytta uten Internett nå, men tror det er et valg som heter chat eller noe i menyene, hvis du trykker der skulle det være mulig å fjerne automatisk pålogging. Er en stund siden jeg gjorde det selv Uten internett på hytta, men dette forumet har du alltid tilgang til! <3 The power of HSDPA Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kjøpte Elite i dag, fra Core til Elite. Men strømadapteren lager en irriterendes suse lyd når konsollen er av (kan minne litt om den sms varslingslyden ikke alle kan høre) Core adapteren var ikke sånn. Hva kan det være? håper ikke dette er normalt, for kjipt og måtte ta ut strømledningen av xboxen etter bruk Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg vet Ga opp DOA4 selv pga D-Padden. Voldtar dere kontrollern? Herrejesus! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kontrolleren min var splitter ny. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Kjøp deg 4 nye kontrollere og jeg skal love deg at å spille DOA4 med 3 av dem er et helvete. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kjøpte Elite i dag, fra Core til Elite. Men strømadapteren lager en irriterendes suse lyd når konsollen er av (kan minne litt om den sms varslingslyden ikke alle kan høre). Du kan vente til du blir voksen, da hører du ikke lydene lenger. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 "Spillkonsollen voksne ikke hører! Ingen vil vite at du står opp for å spille midt på natta! Send 'spill' til 1999." Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 _NafetS_ vet hva du mener, har den lyden jeg og.. kobler bare ut strømmen når jeg ikke spiller.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Man skal visst kunne "rippe" spill til harddisken når denne høstoppdateringen kommer, men vil det si at man kan låne ett spill fra en venn, legge det inn, og så lever tilbake spillet? Eller må man ha cdn inne for å spille? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du må ha CDen i tillegg, ja. Tror ikke du legger inn hele spillet, bare deler av det. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 funker det å streame musikk fra ipod ? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du må ha CDen i tillegg, ja. Tror ikke du legger inn hele spillet, bare deler av det. Var det jeg tenkte...Men forundrer meg ikke hvis noen hackere finner en måte å få utnyttet dette til det fulle og det hele hvis du skjønner hva jeg mener:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå