Lakus Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Bruker du de røde hvite og gule kablene? Bruker du de grønne, blå og røde kablene? Førstnevnte er Scart, sistnevnte er Komponent. Vet du hvilken TV du har? Iallefall merke? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bruker du de røde hvite og gule kablene?Bruker du de grønne, blå og røde kablene? Førstnevnte er Scart, sistnevnte er Komponent. Vet du hvilken TV du har? Iallefall merke? Hei, jeg fant det ut. Jeg måtte stille til vanlig TV fra HD-tv, man trengte jo mikroskop for å se den knappen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jamen da så Blæh, jeg har et nytt problem. Får ikke GH3-gitaren til å "funke". Den er på og alt, men får ikke kontakt med spillet. Er det ikke en slags senos som følger med? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du må parre den med Xboxen. Trykk på den lille trådløs-knappen på Xboxen og den lille knappen på bunnen av gitaren. Da skal de søke etter hverandre og parre seg. Tror det står i brukermanualen til spillet også... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har litt lite og dumt spørsmå burde kanskje googla det men, men. Rainbow six Vegas 2 er det et eget spill separat fra 1'eren? altså vis jeg vil spille online og driter i historien så trenger jeg bare å kjøpe 2'eren? Eller er 2'eren en tilleggspakke til 1'eren, eller at jeg eventuelt må ha begge for å få med alle banene og våpnene osv.? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Svaret ligger i tallene. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 dersom du ikke følte at lakus ga deg et godt nok svar så kan jeg si at spillene er helt separate på alle måter utenom navn og miljø der du dreper terrorister for fote. btw, enern er bedre enn toern. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er det bare meg eller er stemmekvaliteten på Xbox Live ganske dårlig? Jeg har problemer med å høre hva mange sier fordi det ofte kommer en del "ulyder" o.l. med i stemmeoverføringa. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Kan ikke svare for alle, men selv så hører jeg klart og tydelig alle jeg snakker med. Kan lett høre hvem det er også, og ikke bare at det er "noen" som snakker. Har du prøvd den trådløse mikrofonen? Den er litt klarere. Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 I gears of war er det noen achievements hvor enn må drepe 100 stk med å f.eks curb stompe dem. Det finnes forskjellige game modes som warzone og execution. for å få achievementen må jeg drepe 100 stk på en mode eller kombineres det? Lenke til kommentar
Ansnes Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva er galt med Xboxen, vist det bare kommer en rød ring rundt den knappen du slår den på med ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er alle ringene røde eller bare 3/4? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Er alle delene av ringen røde eller bare 3/4? Fixd. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Er det vanlig at ned-knappen på D-pad-en er litt uresponsiv, eller er det bare jeg som har vært uheldig? Det er et sant mareritt å spille DoA. Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 D-Pad'en på 360 er mer eller mindre dritt. Alltid vært. Lenke til kommentar
Ansnes Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er alle ringene røde eller bare 3/4? Det er bare 3\4. Vet du hva som er feil da ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Det er bare 3\4. Vet du hva som er feil da ? Da er Xboxen din død Ring 800 14 174 mellom 9:00 - 17:00, og si at du har fått Red Rings of Death. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 D-Pad'en på 360 er mer eller mindre dritt. Alltid vært. Møl. Bare å i det hele tatt trykke diagonalt er en forbanna kamp. Å trykke to ganger i rask rekkefølge er tilnærmet umulig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg vet Ga opp DOA4 selv pga D-Padden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå