Lakus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Enten kan du kjøpe kort i butikken (står sammen med 360 spillene) elelr du kan bruke VISA kort. Gå inn på Membership på xboxen din, så skal muligheten være der. Om du har VISA selvsagt. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Enten kan du kjøpe kort i butikken (står sammen med 360 spillene) elelr du kan bruke VISA kort.Gå inn på Membership på xboxen din, så skal muligheten være der. Om du har VISA selvsagt. Ok, jeg har VISA Electron. Vet ikke om det går jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Går ikke å bestille noe som helst via nett på Electron. Stikk innom din nærmeste Elkjøp, Lefdal, Spaceworld eller lignende og kjøp ett "Xbox Live Gold Membership" kort. Du får de i 3mnd og 12 mnd kort tror jeg, og de står sammen med de vanlige 360 spillene. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Går ikke å bestille noe som helst via nett på Electron.Stikk innom din nærmeste Elkjøp, Lefdal, Spaceworld eller lignende og kjøp ett "Xbox Live Gold Membership" kort. Du får de i 3mnd og 12 mnd kort tror jeg, og de står sammen med de vanlige 360 spillene. Okey, den er grei Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Er noe jeg ikke forstår Jeg har TVen Toshiba 37C3500P. Akkurat nå spiller jeg på 1080P men etter å lest denne tråden ble jeg forvirra altså oppløsningen til tven min er 1366x768 da vil det si at på min TV så er 720p bedre en 1080p? edit: Når jeg tester begge så ser jeg forskjell, altså 1080p er bedre en 720p men kan bare være at jeg lurer meg selv med å tro det ? ( Har Ikke Elite ) Endret 26. juni 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 ikke alle ser det samme, og der noen mener en ting er best, så mener en annen det motsatte. men slik jeg ar forstått det så har ikke xboxen støtte for 1080P alikevel, bare 1080i, så dermed burde det beste bildet være i 720P. men siden jeg ikke har en stor flattv selv så jeg får testa det så vet jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kommer vel like mye an på hva spillet er laget i, men 360 støtter 1080p. Skulle tro det ga best bilde. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 gjør den det? sånn som jeg har forstått det så skalerer den opp til 1080P/I, men den har ikke full støtte for det, det er det kun ps3 som har. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 The good news is that, unlike TVs, every Xbox 360™ supports HD output at resolutions up to 1080p http://www.xbox.com/en-US/hardware/xbox360/hdtv.htm Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Sendte inn skjema for bestilling av hdd transfer cable mange dager siden, har ikkje hørt noe som helst.. Så er Elite med 20 gb hdd det går i for tida.. Kjipt. I morgen (eller, i dag) er det 4 uker siden jeg sendte inn mitt skjema. Har enda ikke hørt noe som helst. Jeg fatter enda ikke hvorfor man bare ikke kan kjøpe kabelen i butikk, UTEN å måtte kjøpe en 120 gig harddisk i tillegg. Latterlig. Riktig! Blir nok ebay, må bare finne ein som sender til Norge. Snakker om bajsen så kommer den rennende. Gjett hva som lå i postkassa mi i dag? Overfører fra den gamle til den nye i skrivende øyeblikk. En måned er fortsatt en latterlig lang leveringstid for noe man tydeligvis bare kan bruke èn gang. Svarte fanden! Kom idag til meg og! Veldig bra. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er den noe som helst forskjell på om en bruker HDMI-kabel eller komponent kabel for å få HD-oppløsning på xbox 360? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Noen Tv'er og projektorer vil ikke vise HD oppløsning via Komponent. Det er veldig få som ikke gjør det, men de finnes. Rent kvalitetsmessig tror jeg nok det er hipp som happ hva du velger. Noen sier de ser stor forskjell, men de fleste tester av Xbox 360 sin komponentkabel vs HDMI kabel viser at forskjellene er minimale. Bottom Line: Du vil nok ikke merke noen forskjell. Ikke kjøp en ny Xbox for å få HDMI om du har en Xbox med "kun" Komponent. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Et spørsmål som sikkert har vært stilt før, men gidder ikke bla gjennom 66 sider Har nylig anskaffet meg en 360 elite, og skulle gjerne overført savegames og gamerscore til den. MÅ jeg da ha denne overføringskabelen, eller går det an å flytte ved hjelp av et minnekort? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 eller går det an å flytte ved hjelp av et minnekort? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kjøpte Top Spin 3 i USA. Leser bak på esken nå at det er "for use only with Xbox 360 with NTSC designation". Her står det imidlertid at US versjonen av Top Spin 3 også kan spilles på PAL maskiner. Bør jeg selge spillet mens det ennå er forseglet, eller kan jeg spille det på en PAL maskin? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kjøpte Top Spin 3 i USA. Leser bak på esken nå at det er "for use only with Xbox 360 with NTSC designation". Her står det imidlertid at US versjonen av Top Spin 3 også kan spilles på PAL maskiner. Bør jeg selge spillet mens det ennå er forseglet, eller kan jeg spille det på en PAL maskin? Du kan trygt åpne opp og spille i vei. Har også denne versjonen, kjøpt fra VGP, og de tester alle 360 spill på en europeisk 360 maskin, og dette skriver de på siden deres: We have tested the latest 6 XB360 games on our PAL XBOX360 to confirm whether they are region free or not. Command & Conquer 3: Kane's Wrath - 360 , Wall-E - 360 and Battlefield Bad Company - 360 were NOT region free. Top Spin 3 - 360 (Region Free) , Hellboy: Science of Evil - 360 and Alone in the Dark - 360 ARE REGION FREE. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Need help. Nettopp kjøpt meg 360, men finner ikke spillet på tv-kanalene. Hvilken av de er det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 327 Fra spøk til revolver. Bruker du Komponent, HDMI, eller scart? Gå til den representative kanalen på TV'en som det type kabler du bruker. 327 Fra spøk til revolver. Bruker du Komponent, HDMI, eller scart? Gå til den representative kanalen på TV'en som det type kabler du bruker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har fått svar på et annet forum, begge sier komponent / komponent 1. Men jeg tror jeg bruker vanlig scart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå