Tunky Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det kan være at de store kjedene har gode tilbud. Sjekk ut Elkjøp, Expert o.l. Når du kjøper må du passe på en ting. Du må sjekke ved strekkodene på eska om det står 175W et sted. Det skal stå enten 175W eller 203W. Hvis det står 203W er det en eldre versjon uten HDMI og med gammelt chipset, der det er større sjanse for å få RROD (at boksen går i stykker og må sendes inn) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan man bruke Guitarhero 2 gitaren til GT 3? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan man bruke Guitarhero 2 gitaren til GT 3? Det går fint ja. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan en pal 360 spille av sone 1-dvd'er? Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg lurte på om arkaden har optisk lyd utgang Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Med rett kabel vel å merke. Du må kjøpe en annen kabel for å få optisk ut. Enten Advanced SCART, komponent eller VGA kabelen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva vil optisk si? at du kan plugge til en decent cd spiller foreksempel, for å få noe mer enn møkka tv lyd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Det vil si at du kan koble Xboxen din til en forsterker å nyte full 5,1 surround Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Takk for svar. Får se om det blir kjøpt xbox på tirsdag. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg lurte på om arkaden har optisk lyd utgang Nei! Med Arkaden følger det med "billig" kabelen. Den har ikke mulighet for HD og optisk Lydutgang. Har du en HD-TV med HDMI ingang har sansynligvis TV'n Optisk Lydutgang. Bruk den heller. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Takk for at du sa ifra men det blir heler en Pro model på grunn av jeg fikk mer penger en jeg trode. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sendte inn skjema for bestilling av hdd transfer cable mange dager siden, har ikkje hørt noe som helst.. Så er Elite med 20 gb hdd det går i for tida.. Kjipt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det tar visstnok LANG tid. Bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kunne fått ein jævla email at skjemaet e mottatt iallefall, er fullstendig i mørket her... Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sendte inn skjema for bestilling av hdd transfer cable mange dager siden, har ikkje hørt noe som helst.. Så er Elite med 20 gb hdd det går i for tida.. Kjipt. I morgen (eller, i dag) er det 4 uker siden jeg sendte inn mitt skjema. Har enda ikke hørt noe som helst. Jeg fatter enda ikke hvorfor man bare ikke kan kjøpe kabelen i butikk, UTEN å måtte kjøpe en 120 gig harddisk i tillegg. Latterlig. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sendte inn skjema for bestilling av hdd transfer cable mange dager siden, har ikkje hørt noe som helst.. Så er Elite med 20 gb hdd det går i for tida.. Kjipt. I morgen (eller, i dag) er det 4 uker siden jeg sendte inn mitt skjema. Har enda ikke hørt noe som helst. Jeg fatter enda ikke hvorfor man bare ikke kan kjøpe kabelen i butikk, UTEN å måtte kjøpe en 120 gig harddisk i tillegg. Latterlig. Riktig! Blir nok ebay, må bare finne ein som sender til Norge. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Sendte inn skjema for bestilling av hdd transfer cable mange dager siden, har ikkje hørt noe som helst.. Så er Elite med 20 gb hdd det går i for tida.. Kjipt. I morgen (eller, i dag) er det 4 uker siden jeg sendte inn mitt skjema. Har enda ikke hørt noe som helst. Jeg fatter enda ikke hvorfor man bare ikke kan kjøpe kabelen i butikk, UTEN å måtte kjøpe en 120 gig harddisk i tillegg. Latterlig. Riktig! Blir nok ebay, må bare finne ein som sender til Norge. Snakker om bajsen så kommer den rennende. Gjett hva som lå i postkassa mi i dag? Overfører fra den gamle til den nye i skrivende øyeblikk. En måned er fortsatt en latterlig lang leveringstid for noe man tydeligvis bare kan bruke èn gang. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvordan oppdaterer jeg Xbox Live? Den har utgått..hvordan betaler jeg 500kr ? Var ikke jeg som gjorde det første gangen skjønner dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå