Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Det kan være at de store kjedene har gode tilbud. Sjekk ut Elkjøp, Expert o.l. Når du kjøper må du passe på en ting. Du må sjekke ved strekkodene på eska om det står 175W et sted. Det skal stå enten 175W eller 203W. Hvis det står 203W er det en eldre versjon uten HDMI og med gammelt chipset, der det er større sjanse for å få RROD (at boksen går i stykker og må sendes inn)

 

175w.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sendte inn skjema for bestilling av hdd transfer cable mange dager siden, har ikkje hørt noe som helst.. Så er Elite med 20 gb hdd det går i for tida.. Kjipt.

 

I morgen (eller, i dag) er det 4 uker siden jeg sendte inn mitt skjema. Har enda ikke hørt noe som helst. Jeg fatter enda ikke hvorfor man bare ikke kan kjøpe kabelen i butikk, UTEN å måtte kjøpe en 120 gig harddisk i tillegg. Latterlig.

Lenke til kommentar
Sendte inn skjema for bestilling av hdd transfer cable mange dager siden, har ikkje hørt noe som helst.. Så er Elite med 20 gb hdd det går i for tida.. Kjipt.

 

I morgen (eller, i dag) er det 4 uker siden jeg sendte inn mitt skjema. Har enda ikke hørt noe som helst. Jeg fatter enda ikke hvorfor man bare ikke kan kjøpe kabelen i butikk, UTEN å måtte kjøpe en 120 gig harddisk i tillegg. Latterlig.

 

Riktig! Blir nok ebay, må bare finne ein som sender til Norge.

Lenke til kommentar
Sendte inn skjema for bestilling av hdd transfer cable mange dager siden, har ikkje hørt noe som helst.. Så er Elite med 20 gb hdd det går i for tida.. Kjipt.

 

I morgen (eller, i dag) er det 4 uker siden jeg sendte inn mitt skjema. Har enda ikke hørt noe som helst. Jeg fatter enda ikke hvorfor man bare ikke kan kjøpe kabelen i butikk, UTEN å måtte kjøpe en 120 gig harddisk i tillegg. Latterlig.

 

Riktig! Blir nok ebay, må bare finne ein som sender til Norge.

 

Snakker om bajsen så kommer den rennende. Gjett hva som lå i postkassa mi i dag? Overfører fra den gamle til den nye i skrivende øyeblikk. En måned er fortsatt en latterlig lang leveringstid for noe man tydeligvis bare kan bruke èn gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...