Zeph Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Neida, det går ikkje ut over garantien din. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Neida, det går ikkje ut over garantien din. Takk for svar, jeg trodde det gjorde det siden noen har sagt det på diverse forum, men det er vel bare antagelser. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Altså. Klundring med xboxen fører til mistet garanti. Håndkle tikset er per teori klundring, og dermed mister man garantien. Merk at dette kun er i teori, og det er ikke mulig for MS å sjekke om du har bundet et håndkle rundt boksen din. I teorien mister du garantien, men i virkeligheten seiler den videre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 K thx. Tror jeg dropper å ta trikset siden det er en liten sjanse for at de kan se det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Poenget mitt var at så lenge du ikke sier til dem personlig at "Jeg bant ett håndkle rundt Xbox 360'en min, og kjørte på til den nesten smeltet" så kan de ikke se det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Poenget mitt var at så lenge du ikke sier til dem personlig at "Jeg bant ett håndkle rundt Xbox 360'en min, og kjørte på til den nesten smeltet" så kan de ikke se det. Ja forstod det slik det, men hvordan vet du det ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Kan du se bindemerker etter håndkle, eller noen annen slags tøy på noe som helst annet du binder det rundt? De kan jo si at denne xboxen har store varmeskader inni, og de kan spørre hva det kommer av. Da svarer du ganske enkelt: Dere som lagde den fordømte boksen, dette får dere fortelle meg. Kort fortalt: Du kan ikke bli tatt for dette om du ikke vil det selv Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kan du se bindemerker etter håndkle, eller noen annen slags tøy på noe som helst annet du binder det rundt? De kan jo si at denne xboxen har store varmeskader inni, og de kan spørre hva det kommer av. Da svarer du ganske enkelt: Dere som lagde den fordømte boksen, dette får dere fortelle meg. Kort fortalt: Du kan ikke bli tatt for dette om du ikke vil det selv Okei da , så liksom for meg at xboxen alltid ville slå seg av før det skjedde en viss skade. Og at trikset ville gjøre at ett eller annet smeltet inne i maskinen. Men du har rett i at de ikke kan bevise at det er min feil. Gleder meg til å spille litt mer i kveld ihvertfall. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen som vet hva slags kablel jeg trenger for å få lyd ut av Logitech-høytallerene mine i stedet for de skitty TV-høytallerene? Aner ikke hva jeg treger for å koble til høytallerene til TV'en og 360'en. Har en helt vanlig minijack 3,5 mm kobling på høytalleren. Lenke til kommentar
drood Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Noen som vet hva slags kablel jeg trenger for å få lyd ut av Logitech-høytallerene mine i stedet for de skitty TV-høytallerene? Aner ikke hva jeg treger for å koble til høytallerene til TV'en og 360'en. Har en helt vanlig minijack 3,5 mm kobling på høytalleren. ?? Endret 6. november 2012 av drood Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Da fikk jeg en permban på xboxlivekontoen min. Noen som vet hvor lenge den første vanligvis varer? Gamertagen er MrBabyCollector, og jeg hadde noe greier med michael jackson og noen karuseller og noe greier for småbarn i profilen min. Barnslig, men jeg var nok upåregnelig i handlingsøyeblikket. PS: Ikke pedo Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Permban. Er ikke det Permanent Ban, som i, bannet for alltid?! Men du har jo selv lagt opp til det, så du mister herved all din klagerett både til MS og her på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg skrev permban men mente ikke permban. Mente tempban ;D Tenker det var til i morgen ja, så er snart oppe og går. Og til din informasjon så klagde jeg ikke, jeg spurte et spørsmål Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nei, du stilte et spørsmål. Har du nå lært at vi ikke driver med greier for småbarn og Michael Jackson i profilen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå har jeg lært det da :] Jeg lurte helt enkelt på hvor lenge man ble utestengt første gang man blir utestengt. Vanligvis kunne dette besvares med: "Jeg trur det er kun 24 timer" eller "Jeg fikk kun 24 timer, så trur det er noe sånt" Istedenfor å rette på gramatikken og ta det som klaging. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Noen spørsmål: *Kan man spille ubrenset, gratis online med Live Silver som følger med Xbox 360 Arcade? Leste et sted at det kun ga tilgang til nedlasting av spill, antar det er feil? *Kan man spille Sensible Soccer på Arcade (Må lastes ned, holder minnekortet?) *Hva er poenget med harddisk? Kjappere lastetid på spill? Er det noen av de nedlastbare spillene som ikke får plass på minnekortet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 *Man kan ikke spille online med Live Silver. Du trenger Live Gold som koster 499,- i året, men jeg tror det følger med en måned gratis når du kjøper en Xbox 360. *Harddisk trenger du til å laste ned demoer, spill osv. Minnekortet holder til å lagre fremgangen i spill, altså å "save". Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Så jeg kan mao. ikke spille Sensible Soccer på Xbox 360 Arcade, siden det må lastes ned? Er det enkelt å sette inn en harddisk selv i Arcade? Har jo en haug av gamle disker liggende og slenge her, sata. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det er kun microsofts egne harddisker som virker. Kjøp heller en pro så får du med harddisk. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ok, takk for kjapp info. Noen som tilfeldigvis vet om butikker i Oslo hvor pro selges billig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå