Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp kjøpt inn Xbox 360, den originale med 20 GB minne. Som er Hvit og grønn og... ja. Men problemet er at den lager så utrolig støy! Kjøpte den I DAG, og den lager utrolig mye bråk! Har spilt på samme konsoll hos noen kamerater, og jeg kan ikke huske at det var så bråkete der... er dette normalt, eller skal det vær sånn?

Kjenner en som fikk en ekstra støyete konsoll (juni i fjor), denne var defekt og begynte ettervert å spise dvd'ene. Den konsollen hadde og for seg å låse seg en gang i blant.

Det kan da altså være en defekt konsoll, har du noen andre problemer med den?

Forøvrig så aner jeg ikke om dette med ekstra støyene konsoller er et utbredt tegn på produksjons-feil, du kan da gjerne høre i butikken du kjøpte den.

Hei "VellaShampoo med en twist av mac", du MÅ levere det vraket tilbake for guds skyld!

Skjekk om denne xboxen har HDMI eller at strømforsyningen er på 175watt! Har den ikke det har du de gammle vrakene av Xbox. Siba.no sine xboxer har HDMI det er bekreftet siden jeg sendte de mail og at xboxen kom med HDMI utgang, 20gbyte harddisk og 175watts strømforsyning. Da er det den aller nyeste xboxen som finnes på markedet.

Tips til nykjøpere:

Siba er det billigste jeg ser. Søk etter 24374 på www.siba.no

Den andre xboxen som følger med 1-2 spill er uten hdmi.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Ta en ethernet kabel og trekk den fra routeren til Xboxen.

Verre trenger det ikke være =)

Tenkte på wireless :) Er det mulig uten noe ekstra utstyr?

Nope.

Du må nok kjøpe et trådløst adapter fra MS, eller et tredjeparts som funker. Søk rundt på nettet for å finne ut hvilke det er =)

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har xbox live med downs nå? Husker at det skulle bli slått ned noen timer en eller annen gang rundt denne tiden, men jeg rekker å se at jeg har noen venner pålogget når jeg logger meg på, før jeg blir disconnecta fra live igjen.

Lenke til kommentar

Sliter med å finne en enkel løsning med å switche mellom PC og en fremtidig Xbox (kommer ikke på tale så lenge jeg ikke finner en tilfredstillende løsning). PC har DVI, lyden vil jeg gjerne ha ut i 3,5mm minijack. Si fra hvis noen har en god fungerende løsning, eller har noen forslag.

Lenke til kommentar

Jeg har en gammel 14-20" (usikker) CRT-TV jeg spiller på. Sparer til å oppgradere TVen, men ny PC er førsteprioritet. Jeg bruker de medfølgende kablene (kompositt?). Er det noen måte man kan forbedre bildet på en CRT-TV? Noen annen kabel enn de medfølgende. Har av og til litt problemer med å lese teksten i diverse spill. På forhånd takk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...