Zeph Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Pass på at du får det norsk då, ikkje bruk hotmail-adresse som er oppgitt til USA elns. Då får du ikkje bruke kredittkort. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Uhm skaviseeee at hva? Mente du at jeg ikke skulle... skrive en uekte e-mail? Eller at jeg ikke skulle bruke en internasjonal e-mail? Forklaring, ermansnill :> Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kall det kva du vil, eg hadde hotmail-adressa registrert til Hawaii og fekk ikkje brukt kort. Måtte opprette ny konto, for MS er så j*** vanskelige med det kontogreiene. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Å SÅNN ja. Ja, skjønner. VEL. Har nå registrert med min vanlige, forhåpentligvis norske account. Eller så blir det gamecard på meg, noen som har ca prisforskjell i hodet sine? :> Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Nettopp kjøpt inn Xbox 360, den originale med 20 GB minne. Som er Hvit og grønn og... ja. Men problemet er at den lager så utrolig støy! Kjøpte den I DAG, og den lager utrolig mye bråk! Har spilt på samme konsoll hos noen kamerater, og jeg kan ikke huske at det var så bråkete der... er dette normalt, eller skal det vær sånn? Kjenner en som fikk en ekstra støyete konsoll (juni i fjor), denne var defekt og begynte ettervert å spise dvd'ene. Den konsollen hadde og for seg å låse seg en gang i blant. Det kan da altså være en defekt konsoll, har du noen andre problemer med den? Forøvrig så aner jeg ikke om dette med ekstra støyene konsoller er et utbredt tegn på produksjons-feil, du kan da gjerne høre i butikken du kjøpte den. Hei "VellaShampoo med en twist av mac", du MÅ levere det vraket tilbake for guds skyld! Skjekk om denne xboxen har HDMI eller at strømforsyningen er på 175watt! Har den ikke det har du de gammle vrakene av Xbox. Siba.no sine xboxer har HDMI det er bekreftet siden jeg sendte de mail og at xboxen kom med HDMI utgang, 20gbyte harddisk og 175watts strømforsyning. Da er det den aller nyeste xboxen som finnes på markedet. Tips til nykjøpere: Siba er det billigste jeg ser. Søk etter 24374 på www.siba.no Den andre xboxen som følger med 1-2 spill er uten hdmi. Endret 12. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hmm... når dere sier det, lager vel min en god del støy. Ikke noe jeg tenker veldig på, da men. EDIT: Ehm atte. Hvordan sjekker jeg strømforsyning, igjen...? Endret 12. april 2008 av Binko Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Les på den, se om du ser noen tall med bokstaven W etter (Jesus Halleluja). Easy-Mode: 175Watt, nyeste xbox. Høyere watt betyr gammlere xbox. Hard-Mode: Finn fram eska og les der. "Hard" grunnet at folk kaster eskene som regel. Unreal-Mode: Google it. Endret 14. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvordan kobler jeg xbox'en min til nettverket mitt? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ta en ethernet kabel og trekk den fra routeren til Xboxen. Verre trenger det ikke være =) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Siggen din var da passende Messi91... "Mac. It just works..." Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ta en ethernet kabel og trekk den fra routeren til Xboxen.Verre trenger det ikke være =) Tenkte på wireless Er det mulig uten noe ekstra utstyr? Siggen din var da passende Messi91... "Mac. It just works..." Passende med tanke på at det er sant? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ta en ethernet kabel og trekk den fra routeren til Xboxen.Verre trenger det ikke være =) Tenkte på wireless Er det mulig uten noe ekstra utstyr? Nope.Du må nok kjøpe et trådløst adapter fra MS, eller et tredjeparts som funker. Søk rundt på nettet for å finne ut hvilke det er =) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nope.Du må nok kjøpe et trådløst adapter fra MS, eller et tredjeparts som funker. Søk rundt på nettet for å finne ut hvilke det er =) Ok, takk for svar Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du kan også ta inn trådløst på en laptop og ha kabel fra den til Xboxen. Trodde ikke det var noen tredjeparts adaptere som funket? Der jo lagt inn noe programvare på den 700 kronerstingen til MS. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Som noen kanskje har fått med seg, så er jeg en ganske fersk Xbox-360-bruker. Jeg vet derfor ikke om gamle Xbox-spill kan brukes på en Xbox-360. Derfor spør jeg: Kan gamle Xbox-spill kan brukes på en Xbox-360? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jepps noen: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er det noen andre som har xbox live med downs nå? Husker at det skulle bli slått ned noen timer en eller annen gang rundt denne tiden, men jeg rekker å se at jeg har noen venner pålogget når jeg logger meg på, før jeg blir disconnecta fra live igjen. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sliter med å finne en enkel løsning med å switche mellom PC og en fremtidig Xbox (kommer ikke på tale så lenge jeg ikke finner en tilfredstillende løsning). PC har DVI, lyden vil jeg gjerne ha ut i 3,5mm minijack. Si fra hvis noen har en god fungerende løsning, eller har noen forslag. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hva annet har du av utstyr? TV/PC Skjerm, høytalere osv... Lyden får du ut i 3,5mm minijack hvis du kjøper en VGA kabel, da er det bare å sette på et DVI adapter (hvis du ville ha signalet i DVI?) så fremst skjermen støtter DVI-I Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har en gammel 14-20" (usikker) CRT-TV jeg spiller på. Sparer til å oppgradere TVen, men ny PC er førsteprioritet. Jeg bruker de medfølgende kablene (kompositt?). Er det noen måte man kan forbedre bildet på en CRT-TV? Noen annen kabel enn de medfølgende. Har av og til litt problemer med å lese teksten i diverse spill. På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå