lonnj89 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 leste på forsiden til spillmagasinet.no om musikk til spill, og i artikkelen sto det: På Xbox 360 kan du selv velge hvilken musikk du skal bruke i spill hvordan gjør man dette? 7599459[/snapback] trykke på guide knappen, velg music eller noe sånt pc/portable device/harddisk og deam der har du musikk Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har tenkt å kjøpe over nyttår, men er det noen tilleggsprogram man bare må ha på boxen? Og er det kun windows media connect som kreves for å kopiere innhold til Xboxs HD? Og hva skal til for å kunne bruke mediacenterfunksjonen på xbox? Jeg har PC med XP SP2 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg sliter med å koble 360 til PC etter at Media Player 11 tok over for Media Connect. Nå får jeg ikke koblet til i det hele tatt, og MS har fjernet gode gamle Media Connect. Har noen setupfilen for Media Connect? Hos meg virker det nemlig KUN med WMP10 og MC. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hvordan får jeg headset'et som fulgte med Premium til å funke? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hvordan får jeg headset'et som fulgte med Premium til å funke? 7620067[/snapback] Det funker bare til å prate i og høre andre prate i dessverre. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 hvordan får jeg headset'et som fulgte med Premium til å funke? 7620067[/snapback] Det funker bare til å prate i og høre andre prate i dessverre. 7620079[/snapback] hvordan gjør jeg dette da? hadde på meg headset'et, hadde skrudd det på og satt på volumet, men når folk snakket på Gears of war hørte jeg ingenting... Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har du puttet headsettet inn i håndkontrollen din? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har du puttet headsettet inn i håndkontrollen din? 7620645[/snapback] ja, men hører ingenting... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hm, jeg spør for å være sikker, vil DENNE lydkabelen funke bra fra Xboxen til X-fi frontpanelet på PCn? Endret 1. januar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har du puttet headsettet inn i håndkontrollen din? 7620645[/snapback] ja, men hører ingenting... 7621001[/snapback] Når andre folk snakker, hører du det på TVen, eller i headsettet? Test å bare ta en chat med en på vennelisten din for å eventuelt sjekke. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har du puttet headsettet inn i håndkontrollen din? 7620645[/snapback] ja, men hører ingenting... 7621001[/snapback] Når andre folk snakker, hører du det på TVen, eller i headsettet? Test å bare ta en chat med en på vennelisten din for å eventuelt sjekke. 7625067[/snapback] hører ingenting når andre snakker. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har du puttet headsettet inn i håndkontrollen din? 7620645[/snapback] ja, men hører ingenting... 7621001[/snapback] Når andre folk snakker, hører du det på TVen, eller i headsettet? Test å bare ta en chat med en på vennelisten din for å eventuelt sjekke. 7625067[/snapback] hører ingenting når andre snakker. 7625136[/snapback] Jeg hadde nøyaktig samme problemet i går på GeOW, men jeg spilte med kameraten min, begge med headset, og han hørte alt klart og tydelig, og de andre hørte han.. Begge hadde samme innstillinger, vi byttet på headsettene, men fant ikke ut av det.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 tror jeg har lest det et sted nå. man må skifte noe innstillinger på 360'n. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Flott tråd, men jeg lurer allikavel på en liten ting: Om lillebroren min vil flytte over Live-kontoen fra sin Xbox over til min Xbox 360, så vil alle savegamene fra han's nåværende Xbox 360-profil bli utilgjengelige da han må lage en ny profil når han skal flytte Live-kontoen. (Beklager så meget om jeg har missforstått-) Går det ann å gjøre savegamene hans tilgjengelig på hans nye profil? Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bra skrevet men de er en annen ting jeg lurer på... er det noe spessielt man må gjøre for å koble X360'en min til PC?? mvh Fphonex Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg har prøvd det selv... Jeg har Media Center på pcen og xboxen og pcen er koplet sammen på en router. Jeg kom frem til installasjonen som setter de sammen, men så står det at pcen ikke finner xboxen eller noe... Så jeg er ganske lost nå... Noen som har fullført dette? Endret 9. januar 2007 av Marthj Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Mitt beste tips er å kjøre Windows Vista sammen med 360 i stedet for XP. Det er så utrollig mye enklere, og det går stort sett helt automatisk. Der har du media center og alt sammen. Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det går det an å legge inn bilder på Xbox 360'en? At man legger bildene inn på HDDen eller må man ha Windows Mediasenter? Egentlig litt sløvt hvis det ikke går! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg brant noen bilder på en CD, og nå bruker jeg det ene som bakgrunn på Xboxen. Er ikke sikker på om du kan laste opp flere på HDDen. Lenke til kommentar
soppen1 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 "Hva er forskjellen på Gold og Silver-abonnement?" "Med Gold så kan du spille online, med Silver så har du kun tilgang til å hente ned demoer, trailere og lignende." Dette er kun delvis korrekt, du kan faktisk spille visse spill på Silver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå