Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det samme skjedde meg også i går. Jeg åpnet maskinen på nytt igjen siden jeg allerede hadde gjort det og blåste bort masse støv og da fungerte det. Hvis du ikke har åpnet den i det hele tatt så forklar hva som skjedde der du kjøpte den og spør etter ny eller pengene tilbake.

IKKE ÅPNE DEN SELV HVIS DU IKKE HAR ALLEREDE GJORT DET

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Har ikkje lagt merke til støy frå konsollen i det heile tatt faktisk. Ikkje ein gang når eg såg film. I spel er det neste godt gjort å irritere seg over det, må være eit stille spel eller at ein spelar med lyden av. Eg har riktignok ein PC som suser litt i TV-benken frå før av, så eg er kanskje vant med lyden.

Lenke til kommentar

Støy er også lokalt betinget.

Hvis din kamerat hadde den i en stereobenk, teppe foran tv og konsoll eller annet lyddempende. Så virker den mye mer stille, enn om den står "naken" og åpen på en hard flate som reflekterer lyd.

 

OBS:

360 liker ikke å bli lukket inne i et skap. Den utvilker en del varme, og hvis den ikke blir kvitt varmen sin, så kan den bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Konsollen mine er i alle fall udugelig til filmbruk, med mindre filmen er av type non-stop eksplosjoner, skyting og alt som kjem med det.. Nei, skuffa av MS der..

 

Merkelig. Fordi det er spill som lager bråk fordi de spinnes i mye større hastighet enn filmer. Da bråker din 360 altså en del også når den bare står på i dashbordet?

 

Med filmer så er "støynivået" akkurat det som ved dashbordet på min. Lager noe lyd kun med spill plater.

Lenke til kommentar
Konsollen mine er i alle fall udugelig til filmbruk, med mindre filmen er av type non-stop eksplosjoner, skyting og alt som kjem med det.. Nei, skuffa av MS der..

 

Merkelig. Fordi det er spill som lager bråk fordi de spinnes i mye større hastighet enn filmer. Da bråker din 360 altså en del også når den bare står på i dashbordet?

 

Med filmer så er "støynivået" akkurat det som ved dashbordet på min. Lager noe lyd kun med spill plater.

 

Stemmer det, bråker ikkje mykje, men er merkbart i dashboard ja. Ein kompis sin har eit mykje meir behagelig støynivå når den er i dashboard, men så er også hans nyere produksjonsdato.

Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt inn Xbox 360, den originale med 20 GB minne. Som er Hvit og grønn og... ja. Men problemet er at den lager så utrolig støy! Kjøpte den I DAG, og den lager utrolig mye bråk! Har spilt på samme konsoll hos noen kamerater, og jeg kan ikke huske at det var så bråkete der... er dette normalt, eller skal det vær sånn?

Kjenner en som fikk en ekstra støyete konsoll (juni i fjor), denne var defekt og begynte ettervert å spise dvd'ene. Den konsollen hadde og for seg å låse seg en gang i blant.

 

Det kan da altså være en defekt konsoll, har du noen andre problemer med den?

Forøvrig så aner jeg ikke om dette med ekstra støyene konsoller er et utbredt tegn på produksjons-feil, du kan da gjerne høre i butikken du kjøpte den.

Lenke til kommentar

jeg vurderer å oppgradere til elite nå snart. har fått med meg at det følger med en kabel for å gjøre filkopierning enkelt via gammel og ny harddisk. men har også hørt at det er en risiko at savegames og profil blir korrupt.

 

hvor ofte skjer dette og er det vanskelig å gjøre det?

 

2990,- for elite er jo en fin pris. men er det sannsynlig at den vil synke mer snart? g da mener jeg ned mot 2500kr. dersom det bare er snakk om en 100 lapp eller to så gjør det ikke så mye.

 

noen som vet om elite vil bundles med GTA4?

Lenke til kommentar

Hallo. Fikk xbox til jul, Premium en. :)

 

Har ikke tenkt noe på Live! før nå, egentlig. Har ikke live! card.

 

Men trodde bestemt man fikk med en månede gratis Live-medlemsskap? Er jo ikke noe kort av noe slag i esken kopekassa kom i?

 

Eller må jeg dra meg til byen i morgen og kjøpe?

Lenke til kommentar
Hallo. Fikk xbox til jul, Premium en. :)

 

Har ikke tenkt noe på Live! før nå, egentlig. Har ikke live! card.

 

Men trodde bestemt man fikk med en månede gratis Live-medlemsskap? Er jo ikke noe kort av noe slag i esken kopekassa kom i?

 

Eller må jeg dra meg til byen i morgen og kjøpe?

 

Er vel slik at du får ein mnd. gratis live gold medlemskap viss du lager ny konto via Xbox Live. Connect to Xbox Live trur eg det står..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...