Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk trådløs duppeditt til xbox på posten idag fra ebay...

 

Når jeg skal koble den til, så kom jeg jo på at mac addressa må jo skrives inn på routeren siden det er bare når du er kobla direkte inn med kabel det går automatisk.

 

Men hvor finner jeg Mac addressa til Xboxen ? kikka på system info osv, men finner den ikke. og står ikke på pakka.

 

Noen som kan svare på dette fort ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

System -> Network settings -> Edit settings -> Additional settings (er en egen fane til høyre) -> Advanced settings

 

Edit: litt sen...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Jeg fant Mac addressa til den trådløse der inne Camrot...

 

Har skrevet mac addressa inne på routeren nå, men det stopper fortsatt på "wireless connection" .

 

Hvor finner jeg xbox sin mac addresse ? hvis det er det som er problemet.. finner bare mac addressa til den trådløse adapteren.

 

Trudde det skulle gå bra med å bare skrive inn Mac addressa til den trådløse, siden alt med xboxen går automatisk.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

trenger da ikke en mac adresse??

 

Du setter som oftest ip settings og dns settings til automatisk

 

skriver inn rett network name(SSID)

og kanskje velger rett kanal og wireless security

 

 

På "additional settings" har jeg ikke rørt noe

 

 

og det er det.....

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

JEg har gjort det.. alt har stått automatisk hele tida, men så fort den trådløse adapteren kom på plass, så må det mer på plass.

 

Prøvd å skrive inn mac addressa inn på routeren, men funker ikke...

 

Vet ikke hvordan jeg skal få den trådløse adapteren til å funke, lyser bare rødt hele tida og kommer da bare til "wireless Network" og der failer den.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Nå er jeg forbanna. Virker som at jeg bare kan kaste Fifa08-CD-en, nå som den er ripet opp til det ugjenkjennelige. Får disc-unreadable ganske ofte. Men verst er den lyden boksen lager når den ikke vil lese plata lengre. Høres ut som noen tømmer tarmene inni der. Noen ganger stopper den å lese plata, men starter opp igjen etter en stund. Men nå skjer det hver gang jeg prøver å starte en kamp.

 

Har hatt problem med disc-unreadable flere ganger, men det snodige er at det dreier seg bare om noen få spill, som Forza og Fifa.

Lenke til kommentar
routern står oppe, mens xboxen er nede.

måtte jo buffe enormt til tider, og plutseligt gjikk filmen i slow motion med mye lagg, og så i full speed xD

 

har en slik D-Link router

Greit at du har en slik d-Link router som du så fint sier men jeg er mer interessert i modellen.

Vet du hvilken modell det er?

 

 

Hei gutt! Ta og trykk CTRL-ALT-DELETE på maskinen du streamer fra. Så se om prosessoren kjører på 100%, skjekk ut hvilken prosess dette er. Noe som minner på WindowsMediaPlayer Nettwork eller noe slikt.

 

Nesten ingenting du kan gjøre med at den kjører på fullguffe. Bruker og deaktivere delingen i WindowsMediaPlayern når det skjer... Restart maskinen og prøv igjen.

 

Men verst er den lyden boksen lager når den ikke vil lese plata lengre. Høres ut som noen tømmer tarmene inni der. Noen ganger stopper den å lese plata, men starter opp igjen etter en stund. Men nå skjer det hver gang jeg prøver å starte en kamp.

 

Tømmermenn *host*host* etter fylla. Måtte le! :grin:

Tenkte ikke på "Tømme tarmene". Hehe! Høy skrapelyd fra tarmene er da ikke bra? Hehe!

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
routern står oppe, mens xboxen er nede.

måtte jo buffe enormt til tider, og plutselig gikk filmen i sakte film med mye hakking, og så i full speed xD

 

har en slik D-Link router

Greit at du har en slik d-Link router som du så fint sier men jeg er mer interessert i modellen.

Vet du hvilken modell det er?

 

 

Hei gutt! Ta og trykk CTRL-ALT-DELETE på maskinen du streamer fra. Så se om prosessoren kjører på 100%, skjekk ut hvilken prosess dette er. Noe som minner på WindowsMediaPlayer Nettwork eller noe slikt.

 

Nesten ingenting du kan gjøre med at den kjører på fullguffe. Bruker og deaktivere delingen i WindowsMediaPlayern når det skjer... Restart maskinen og prøv igjen.

 

Prosessen heter WMPNetwk sist jeg sjekket. Kanskje en skrivefeil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...