Gå til innhold

Xbox 360 - Informasjon, FAQ og Guider


Lakus

Anbefalte innlegg

Noen her som kan hjelpe litt.

Skal se film på Xboxen nå, streame fra pcn.

men når filmen begynner så er det en slik stripe øverst på skjermen som det telles ned til når filmen er ferdig. ganske irriterende.

hvordan får eg det bort?

og skal filme buffes flere ganger mesn man ser den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I alle pakkene (Elite, Premium, Arcade) får du: konsoll, trådløs kontroll, HDMI (på de nyeste) og Falcon (ny chip som gjør at det er mindre sansynlig at boksen går i stykker.)

Med en Arcade får du kun et minnekort på 256 MB. Med en Premium får du 20GB HDD og med Elite en 120 GB HDD. Harddisk trenger du strengt tatt bare hvis du skal laste ned på Marketplace (demoer, DLC o.l). Elite er utelukket grunnet prisen. Da står det mellom Premium og Arcade. Du må se om du trenger harddisk eller ikke. Om du skal laste ned ting eller ikke. Premium går for 2199,- mens Arcade for 1599.- (iflg. Gamer.no sin prisguide). Kan være noen butikker (ikke nettbutikker) har bedre tilbud. I følge Wikipedia har ikke Arcade internett-kabel i pakka. Så hvis du skal spille online må du ha det, da. I tillegg følger det med kun 1 måneds gratis Live-spilling-abbonnement, på både Arcade og Premium. (du kan laste ned og alt, uten abbonnementet, men ikke spille). Så det må kjøpes ekstra på begge konsollone, hvis du spille online mot andre. Skal du koble boksen til trådløst nettverk, må du ha en ekstra antenne til 5-600 kroner.

 

Så du må vurdere selv, om du skal laste ned og spille online, ville jeg valgt Premium, hvis ikke, Arcade. Det er noen få spill som krever harddisk for å spille online, men de aller fleste trenger ikke det. Så det er fullt mulig å spille online med Arcade (foruten mangelen på internett-kabel.)

 

Hvis du skal kjøpe i butikk, må du se på esken. Det er fortsatt noen som selger uten Falcon-chipset. På esken står det ved strekkoden enten 175W eller 203W (tror jeg). Da må du passe på at du får den med 175W. Den er både stillere og mindre feilprosent på.

 

Håper dette hjalp noe. Mulig det ble litt rotete.

 

Hvis noen ser noe feil, rop ut.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Burde jo funke fint hvis den er koblet på samme ruter. Jeg har ikke så veldig mye greie på dette, men hvis det er slik at han måtte skrive inn passord første gang han koblet til internettet på den bærbare til ruteren, så kan den være satt opp slik at man må skrive inn passord for å koble seg på nettett.

Lenke til kommentar
routern står oppe, mens xboxen er nede.

måtte jo buffe enormt til tider, og plutseligt gjikk filmen i slow motion med mye lagg, og så i full speed xD

 

har en slik D-Link router

Greit at du har en slik d-Link router som du så fint sier men jeg er mer interessert i modellen.

Vet du hvilken modell det er?

 

 

joda, den heter: DL 524up

Lenke til kommentar

jeg har noen spørsmål som jeg sendte til xbox support, men siden det virker som de er en gjeng med sjimpanser, bare limer jeg spørsmålene inn her.

 

I have two questions I was hoping you could answer.

 

1. I have bought Ninja Gaiden black from xbox originals, and experienced a very irritating

problem. I had completed 2/3 of the game when I took my harddrive to a friend to play some

guitar hero 3. when I came home it said "damaged file" when I tried to load my save,

which sucks because NG isn't exactly an easy game, and now I have to start over. I've tried to start over, and then remove my harddrive, but I get the "damaged file" every time. Will you fix this issue?

 

2.Why haven't Microsoft fixed the backward compatibility for Mercenaries yet?

I was hoping this game would work, but after reading the xbox-forums and experienced it myself, it crashes after the first chinese mission for everyone.

 

det var mailen jeg sendte, og dette var mailen jeg fikk tilbake som ikke hjalp meg en dritt:

 

 

Thank you for writing Xbox Customer Support!

 

 

 

We apologize for any inconvenience the corrupted saved game file has caused you. We are glad for the opportunity to assist you.

 

 

 

 

 

To protect the content of your storage device, please delete the corrupted saved game file.

 

 

 

On rare occasions, a save game or other content package may be corrupted. When you try to play a corrupted saved game, you may receive an error message depending on how the game title saves such files. Some game titles will filter out corrupted content, while other game titles may display an error message that resembles the following: “saved game corrupted”.

 

 

 

To check whether a saved game is corrupted, open the dash memory area and locate the file. If it is corrupted it will be marked as Corrupt Content and a yellow exclamation mark. Unfortunately you cannot recover corrupted saved game files.

 

 

 

If you need to reply to this e-mail, please reply 'with history' (include any previous e-mail) so we can expedite our service to you.

 

 

 

You may also call Xbox Phone Support (US, Canada and Puerto Rico) at 1-800-4MYXBOX (1-800-469-9269) at your earliest convenience, and we’ll be happy to help you. We are open everyday from 8am to 12mn US Central Time. The international support hotline (direct dial to US) is 425-635-7180.

 

 

de vil jo ikke engang svare på spørsmålet ang Mercenaries, fordi de vet at de har driti seg ut ved å si at det funker, men sannheten er at det krasjer på samme sted for alle som prøver å spille det.

 

er det noen her som kan svare på spørsmålene mine? for xbox support klarer det værtfall ikke.

Endret av Backspace_89
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Vet ikke helt hva du forventet deg til svar, da du ikke engang spør om hjelp. Support-folkene sitter ikke på inside-info som de deler ut til dem som spør...

Mecenaries-problemet ditt var et kjent problem, men skal være fikset på, så du kan ikke sitte på den seneste BC-oppdfateringen. Det er heller ikke utenkelig at Ninja Gaiden er blitt fikset på også.

Når det er sagt, Mercenaries fungerer ikke perfekt på X360, men jeg har selv spilt i rundt 2-3 timer uten å ha opplevd noen store problemer.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Trekk en kabel mellom PC-en og 360'en.

Sett tilkoblingen til "Delt" på PC-en og det skal funke sweet sålenge PC-en er på nett og er påskrudd samtidig som boxen.

Hvis PC-en er skrudd av eller ikke har nett får man av åpenbare grunner ikke nett på Xboxen heller.

Lenke til kommentar
Trekk en kabel mellom PC-en og 360'en.

Sett tilkoblingen til "Delt" på PC-en og det skal funke sweet sålenge PC-en er på nett og er påskrudd samtidig som boxen.

Hvis PC-en er skrudd av eller ikke har nett får man av åpenbare grunner ikke nett på Xboxen heller.

 

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...