SpecialForce Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nei, bare A/V Kabel. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du ser kva som følgjer med dei forskjellige versjonane på Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360#Comparison_of_features Arcade har kun kompositt/lyd-kabel. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Eg fant den menyen, einaste problemet er at det kun er amerikanske stater å velgje mellom. I tillegg må eg skrive inn ZIP-kode, prøvde med eit par vilkårlege nummer, men det gjekk ikkje. Må eg endre oppsettet til å gjelde heile verda eller berre finne ein ZIP-kode som stemmer? Ganske fantastisk at det ikkje ligg inne "Other countries" i lista, heia USA. Nokon som kan hjelpe litt her? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Heisann Stiller kanskje et dumt spørsmål nå, men det får så være Er det mulig å kjøpe en ekstern DVD spiller av samme type som finnes i Xbox 360, altså spilleren som følger med konsollen? Grunnen til at jeg spør er at min Xbox har brutt sammen for 3.gang! Og denne gangen gidder jeg rett og slett ikke å sende den inn til reperasjon. Nok er nok. Konsollen fungerer som den skal, men DVD spilleren har tatt kvelden virker det som. Spill discer kommer bare ut igjen uten noe loading, og får jeg spilt dem av tar det ikke lang tid før alt låser seg og det kommer stygge lyder fra DVD spilleren. Så, er det mulig? Er som sagt lite interessert i å sende den inn til reperasjon i mange uker og er heller ikke særlig gira på å kjøpe HD spiller.. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei, mulig jeg er idiot men kjøpte meg Xbox 360 arcade i dag. Og det skal visstnok følge med 1 month trial på GOLD, hvordan aktiverer jeg dette. Får bare option om å ha silver, dog det skal være gold med. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vet ikke om det følger med 1mnd på arcade, men ta å velg silver, så skal det dukke opp "Vil du ha en månede gull" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det skal være i "Redeem code" i marketplace delen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kan man overføre xbox savegames fra harddisken til minnekort (på 360)? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva er forskjellen på Advanced SCART AV Cable og kablene som følger med i (den gamle, uten HDMI) Premium-pakka som kobler i SCART-tingen (kompositt/komponent, vet ikke forskjellen)? Får man noe bedre bilde med Adv. SCART? Gammel cirka 20" (vet ikke nøyaktig) CRT-TV. Kanskje jeg flytter Xboxen til en 28" CRT for en periode, hvis det som står under funker. Vil det da ha noe utslag på bildekvaliteten? På den ene TV'en i huset funker det ikke med 60Hz, selv om jeg trodde den skulle støtte det. Hvertfall når den andre tv'en som er mye eldre, og antagelig billigere funker med 60Hz. Hørte noe om at med Adv. SCART Cable vil det kanskje funke på den som ikke funker med 60Hz nå, stemmer det? Kort fortalt: Vil det funke med 60Hz på min CRT, som ikke funker nå, og vil jeg få noe bedre bilde, egentlig? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva er forskjellen på Advanced SCART AV Cable og kablene som følger med i (den gamle, uten HDMI) Premium-pakka som kobler i SCART-tingen (kompositt/komponent, vet ikke forskjellen)? Får man noe bedre bilde med Adv. SCART? Gammel cirka 20" (vet ikke nøyaktig) CRT-TV. Kanskje jeg flytter Xboxen til en 28" CRT for en periode, hvis det som står under funker. Vil det da ha noe utslag på bildekvaliteten? På den ene TV'en i huset funker det ikke med 60Hz, selv om jeg trodde den skulle støtte det. Hvertfall når den andre tv'en som er mye eldre, og antagelig billigere funker med 60Hz. Hørte noe om at med Adv. SCART Cable vil det kanskje funke på den som ikke funker med 60Hz nå, stemmer det? Kort fortalt: Vil det funke med 60Hz på min CRT, som ikke funker nå, og vil jeg få noe bedre bilde, egentlig? Advanced SCART kabelen sender signalene over RGB, noe som gir mye bedre bilde. Forskjellen er så stor at du ser den uten problemer. Med kompositt kan du ha problemer med å lese teksten i enkelte spill, dette unngår du med SCART kabelen. Beste investeringen jeg gjorde til Xboxen før jeg fikk HD TV. Hvis TVen er så gammel at den ikke støtter 60hz, er du bra uheldig. Er verdt et forsøk i allefall, kan ikke love deg noe. Lenke til kommentar
floffan Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg kjøpte en xbox360 for noen dager siden.Sammen med xboxen kjøpte jeg en ekstra hondkontroller.Problemet e at den nye hondkotrolleren blinker hele tiden når jeg prøver å få kontakt med konsollen.Kontroleren som følge med virker helt fint. Er det en defekt kontroller jeg har fått? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Har du bundet den med konsollen? Skru på den originale kontrollen, sign in på Xboxen, også skrur du på den andre kontrollen. Trykk så på den lille, runde, hvite knappen på framsiden av kontrollen, og på konsollen. Da skal de bindes ... tror jeg. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg vil se Xvid og avi filmer på XBoxen min via USB-pennen min. Dette går foreløpig ikke da den ikke finner noe lesbart film-materiale i den selv om det er det. Hva kan jeg gjøre for å lese slike filer? Jeg har ikke Xbox Live (abon.). Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har du oppdatert Xboxen så den kan spille av Xvid? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Du ser kva som følgjer med dei forskjellige versjonane på Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360#Comparison_of_features Arcade har kun kompositt/lyd-kabel. Har også denne: http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/comparisontable.htm Birger Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har du oppdatert Xboxen så den kan spille av Xvid? Hvordan oppdaterer jeg den uten å connecte meg til nettet? Jeg orker ikke betale for det liksom. Det finnes vel en link eller fil eller noe som jeg kan laste ned til pcen og så legge over på Xboxen.. (?) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har du oppdatert Xboxen så den kan spille av Xvid? Hvordan oppdaterer jeg den uten å connecte meg til nettet? Jeg orker ikke betale for det liksom. Det finnes vel en link eller fil eller noe som jeg kan laste ned til pcen og så legge over på Xboxen.. (?) Du trenger ikke å ha Gold-abonnement, Silver (gratis) holder så lenge du ikke skal spille over Xbox Live. Oppdateringer osv. får du med Silver også. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg hadde et gamertag med xboxlive 3months, har 1moned igjen, men det gamertaget klikka så jeg lagde meg en ny, og fikk en gratis måned med live. er det en måtejeg kunne fått den siste måneden som var igjen på mitt gamle gamertag over på mitt nye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå